Olen 16 vuotias tyttö ja mulla on jo ollut pari vuotta vasen puoli nenästa tukossa.. Ja samalla puolella mun silmän ympärillä on joku hassu tunne. Mua vähän pelottaa jos siellä vois olla joku kasvain?? Voiko nenässä olla kasvainta? kutsutaanko sitä sitten polyypiksi? Onko se vaarallinen?
Nenässä kasvain?
4
7165
Vastaukset
- meitsiläin
polyyppeja voi olla nenässä ja niistä tulee oireena muunmuassa sitä nenän tukkoisuutta ja niistämisen tarvetta. ja jos oikein kiinnität asiaan huomiota, niin varmasti tunnetkin kaikkea "jännää" siellä nenän seudulla.
Ihminen on vaan niin erikoinen, että voi ajatuksillaan jo luoda kaikkea tunnetta ja oireita. Mut toki jos häiritsee niin kantsii käydä lääkäris kysymäs, jos vaikka sulla on nenässä joku pöpö ja sit sulle on tullut poskiontelontulehdus. sekin voi tuottaa paineentunnetta ympäri kasvoja.
Polyypit ei yleensä oo vaarallisia. Multakin poistettiin yhdestä toisesta paikasta polyyppi, joka oli täysin hyvä laatuinen.
älä huoli!:) mut käy ihmees lääkäris jos kovasti pelottaa ja toi vaiva tosiaan on ollu jatkuvana jo pari vuotta.- Pelottaa
Kiitos tosi paljon!! :) Nyt mua ei enää niin pelota, mutta päätin siltikin käskeä äidin tilata lääkärille ajan!
- _Minä_
Kuinka polyypit poistetaan? Jonkinlainen leikkausko? :s
- kokenut sen
_Minä_ kirjoitti:
Kuinka polyypit poistetaan? Jonkinlainen leikkausko? :s
mult poistettii sähkösilmukalla. ei sattunu yhtään! vähän vaan kuumotti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432201Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21978Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist176877Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19816- 75762
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101685