Olen 16 vuotias tyttö ja mulla on jo ollut pari vuotta vasen puoli nenästa tukossa.. Ja samalla puolella mun silmän ympärillä on joku hassu tunne. Mua vähän pelottaa jos siellä vois olla joku kasvain?? Voiko nenässä olla kasvainta? kutsutaanko sitä sitten polyypiksi? Onko se vaarallinen?
Nenässä kasvain?
4
7128
Vastaukset
- meitsiläin
polyyppeja voi olla nenässä ja niistä tulee oireena muunmuassa sitä nenän tukkoisuutta ja niistämisen tarvetta. ja jos oikein kiinnität asiaan huomiota, niin varmasti tunnetkin kaikkea "jännää" siellä nenän seudulla.
Ihminen on vaan niin erikoinen, että voi ajatuksillaan jo luoda kaikkea tunnetta ja oireita. Mut toki jos häiritsee niin kantsii käydä lääkäris kysymäs, jos vaikka sulla on nenässä joku pöpö ja sit sulle on tullut poskiontelontulehdus. sekin voi tuottaa paineentunnetta ympäri kasvoja.
Polyypit ei yleensä oo vaarallisia. Multakin poistettiin yhdestä toisesta paikasta polyyppi, joka oli täysin hyvä laatuinen.
älä huoli!:) mut käy ihmees lääkäris jos kovasti pelottaa ja toi vaiva tosiaan on ollu jatkuvana jo pari vuotta.- Pelottaa
Kiitos tosi paljon!! :) Nyt mua ei enää niin pelota, mutta päätin siltikin käskeä äidin tilata lääkärille ajan!
- _Minä_
Kuinka polyypit poistetaan? Jonkinlainen leikkausko? :s
- kokenut sen
_Minä_ kirjoitti:
Kuinka polyypit poistetaan? Jonkinlainen leikkausko? :s
mult poistettii sähkösilmukalla. ei sattunu yhtään! vähän vaan kuumotti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492338- 262213
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271545Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161534- 1241447
- 191093
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71984Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117954Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883