Mikä poistattaa karvojaan kosmetologilla! Tämä tieto vie kyllä voiton Mikalta. Eihän tuollaista neitiä olekaan Timon lisäksi.
Mika paljastui
10
2246
Vastaukset
- Laama
Kyllä, olen shokissa.
- Claypool
Kenkää vaan koko talolle, ei voittoa kellekään.
- 123
että poistaa karvansa joko kosmetologilla tai itse.
Kauheinta mitä voi olla, on miehellä villapaita päällä, YÖK!
Hyvä Mika!!!
- tepi88
jo aika päiviä siten, et on joskus käyny poistattaa karvoja ammatilaisella... mut ei käy useesti...
- not_g
Nenäkarvat, kainalokarvat, genitaalialueen karvat - yök!
- TOP Hairy
not_g kirjoitti:
Nenäkarvat, kainalokarvat, genitaalialueen karvat - yök!
Ehkä Mikan nopea karvojen kasvu mm. selän alueella johtuu jonkin tehokkaan kaljuuntumisen hidastaja lääkkeen sivuvaikutuksista. Mistä tietää miten kovia nappeja Mika vetää jotta tukka alkaisi kasvaa.. kasvaa karvat väärään paikkaan.
Ihan asiallinen kaveri tuo MIKA silti, vaikka pikkuisen tuollainen kosmetologilla vahakäsittelyissä käyminen antaakin neitimäisiä vivahteita muuten niin miehiseen mieheen. - ja itsensähoito
TOP Hairy kirjoitti:
Ehkä Mikan nopea karvojen kasvu mm. selän alueella johtuu jonkin tehokkaan kaljuuntumisen hidastaja lääkkeen sivuvaikutuksista. Mistä tietää miten kovia nappeja Mika vetää jotta tukka alkaisi kasvaa.. kasvaa karvat väärään paikkaan.
Ihan asiallinen kaveri tuo MIKA silti, vaikka pikkuisen tuollainen kosmetologilla vahakäsittelyissä käyminen antaakin neitimäisiä vivahteita muuten niin miehiseen mieheen.se että mies hoitaa itseään ja ulkonäköään ei tarkoita että se olisi neitimäistä tai homomaista suomi on vain tällä alueella vielä lapsenkengissä. Miesten käyminen kosmetologilla on monissa maissa aivan normaalia ja suomessakin todella moni mies jopa ne äijän köriläät käyvät kosmetologilla hoidattamassa itseään. Minusta on ainakin mukavampi katsella miestä joka on hoitanut itsensä kuntoon kuin sellaista jolla on naama kuiva kuin sahara ja muutenkin epäsiisti ihminen. ja se että mika tunnusti asian näyttää että hän ei häpeile tekemisiään vaan ottaa asiat rennosti. kyllä siellä kosmetologilla muutakin tehdään kuin hoidetaan naisten naamaa kuorinnoilla ja muilla..
- Claypool
TOP Hairy kirjoitti:
Ehkä Mikan nopea karvojen kasvu mm. selän alueella johtuu jonkin tehokkaan kaljuuntumisen hidastaja lääkkeen sivuvaikutuksista. Mistä tietää miten kovia nappeja Mika vetää jotta tukka alkaisi kasvaa.. kasvaa karvat väärään paikkaan.
Ihan asiallinen kaveri tuo MIKA silti, vaikka pikkuisen tuollainen kosmetologilla vahakäsittelyissä käyminen antaakin neitimäisiä vivahteita muuten niin miehiseen mieheen.Mikan päähän on sheivattu varmaan kerran viikossa, eli ei se ainakaan mitään lettiä kasvata. Mutta kyllä se varmaan jotain hormooninappeja vetää...
Kysyisin mitä neitimäistä on siinä että poistattaa selkäkarvansa.En minä ainakaan tunne yhtään naista joka niin tekisi;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681969- 1281394
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321353- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654