hanx-ajoasut

mami

Onkos kokemuksia kyseisen firman valmistamista ajo-varusteista?? Kandeeko ostaa vai valita toinen merkki?

16

20975

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aasialaista

      Pakistanista ja muualtä Aasiasta ne kai tulevat kuten moni muukin merkki, joten ei kai niillä isoa eroa ole.

      • delete

        taitaapa olla ainoita moottoripyörävaruste firmoja jolla on jotain valmistusta suomessa. tehdas sijaitsee Pohjois-Savossa Oravikoskelle. Siellä valmistui ainakin minun mittatilauspukuni ja hyvä puku on ollutkin. suosittelen hanxin varusteita ja mikä parasta kaikki varusteet kypärästä lähtien löytyi samasta paikasta


      • ompelijat

        Ompelijoita näkyvät hakevan Oravikoskelle, kai ne vie ompelijat Pakistaniin?


    • suosittelen

      todellakin suomessa tehdas jotenka esim. lahkeet ja hihat saa parinkympin lisämaksulla oman mittaisiksi.
      Laadusta ei ole kokemusta, mutta palvelu ainakin pelaa!

    • Simo

      Ostin syyskuussa Huittisten tehtaanmyymälästä ohimennessäni Classic-housut. Ale-hinta oli 137 euroa, Cordurakankaisista siis vähän!( ovh.207 e)

      Nämä ainakin tehdään Suomessa, toisin kuin Yokon virolaiset halvemmat mallit, Mp-Asun vietnamilaiset tekeleet yms. Hanxit saa jopa mittatilauksena kohtuuhintaan.

      Luulen Hanxin nousevan nykyisestä melko tuntemattomasta merkistä tunnetuksi lähivuosina.Kokemusta housuista tosin ei ole vielä kuin 1000 km.

      • Heídi

        Minulla olisi Hanxin puku myynnissä, todella vähän käytetty. Ostettu 2003. Sopii noin 170cm pitkälle. Myyn kun ei ole perheessä enää pyörää. soittele 040 760 1525.


    • Q&Q

      minkä ostaa nyt kun ensi kevääseenkin on vielä aikaa.
      itse ostin hanxin puvun kesällä 2003 oli sieltä edullisemmasta päästä tais maksaa n.350-400 euroa no tänä kesänä kyllästyin sen ominaisuuksin ja ostin rukan puvun enkä ole katunut vaikka kallis olikin.
      hanxin puvun ominaisuuksia:
      -sika kuuma kesällä
      -liian löysä vaikka koko onkin oikea eli suojat ei pysy oikeilla paikolla ja näin ollen ei ole niin turvallinen
      -lahkeeet nousee ylös nilkoissa istuma-asennossa siis pitää olla aika pitkävartiset kengät tai ylipitkät lahkeet
      -haaroista rupesi vesi menemään läpi tänä kesänä eli sauma rupesi vuotamaan ja tämä olikin lopullinen niitti alkaa miettiin uutta pukua
      -hyvinä puolina olis se että on lämmin syksyllä jos vain pitää vettä.
      -ja ulkonäöllisesti rukka vetää pitemmän korren, no se on tietysti maku asia.
      No todennäköisesti hanxin puvutkin ovat kehittyneet siitä kun omani ostin.

      rukan puvussa ei ole muuta huonoa kuin että ei ole syksyllä niin lämmin kuin hanxi mutta vastaavasti eipä ole kesällä niin kuumakaan kuin hanxi mikä onkin mulle tärkeämpi pointti.
      MUTTA MUISTA HALPAA JA HYVÄÄ EI TAIDA OLLA KEKSITTYKÄÄN

      • minä

        oli merkki mikä tahansa niin hintaero kalliin ja halvan välillä on hengittävyys. Kalliit puvut on tehty hengittämmistä materiaaleista. ja totta kai istuvuuskin on parempi kalliimmissa. Silti moni motoristi ostaa halvan ja sitten valitetaan. Ei ehkä kannata laittaa kaikkia rahoja pyörään, jos aikoo saada nautinnollsia ajokokemuksia. Varusteet ovat tärkeä osa ajomukavuutta!


      • täällä

        meidänkin perheeseen kaksi pukua on hanxilta ostettu ja ongelmia on ollut! Mitkä lie maanantai-kappaleet meille sattui.. Kolme tai neljä kertaa on taidettu käyttää korjauksessa, onneksi meni kuitenkin takuuseen. Vetoketjut rikki, sisäsaumat ratkes, ei pitänyt vettä jne... Aika edulliset puvut tais olla, mutta kun niidenkin luvattiin olevan 100% vedenpitävät, niin eipäs ollutkaan. Tosin asiakaspalvelu siellä on hyvin pelannut, siitä ei valittamista. Seuraavat puvut on kyllä toisen merkkiset, rukasta esim. on kuulunut pelkästään positiivista palautetta..


      • puvut
        täällä kirjoitti:

        meidänkin perheeseen kaksi pukua on hanxilta ostettu ja ongelmia on ollut! Mitkä lie maanantai-kappaleet meille sattui.. Kolme tai neljä kertaa on taidettu käyttää korjauksessa, onneksi meni kuitenkin takuuseen. Vetoketjut rikki, sisäsaumat ratkes, ei pitänyt vettä jne... Aika edulliset puvut tais olla, mutta kun niidenkin luvattiin olevan 100% vedenpitävät, niin eipäs ollutkaan. Tosin asiakaspalvelu siellä on hyvin pelannut, siitä ei valittamista. Seuraavat puvut on kyllä toisen merkkiset, rukasta esim. on kuulunut pelkästään positiivista palautetta..

        Onko kellään kokemusta esim. Saksassa yleisestä CycleSpirit - puvusta, jota Louis teettää Koreassa.


      • Joonas 222

        Kyllä on ollut ongelmia Rukan kamppeiden kanssa, ne on suunniteltu täysin keskieuroopan keleille ja housuista tulee vesi läpi niin takapuolesta kuin polvistakin, en tosiaan suosittele Rukkaa kenellekään, se on nimensä mukaan "rukka"! Ja mallit ovat aikansa eläneet ja ovat sellaista mamma ja paappa tyyliä ! Eipä kyllä Hanxistakaan ole hyvää sanottavaa, itselläni oli sellainen malli josta ei vuoria saanut irti ja kyllä oli hikinen! Halvallakin kyllä saa tosi laadukasta, kunhan katsoo mistä ostaa, itse olin käymässä Jyväskylän kelkkamessuilla ja siellä näin jonkun Oululaisen pikkufirman uutuuden josta lähti kätevästi vedenpitävät kalvot irti vetskarilla ja oli tosi paksut ja lämpimän oloiset irto-vuoret, kunnollisen oloiset CE- hyväksytyt suojat,jopa tuhti selkäpanssari kuului samaan hintaan ja pinta oli Dupontin 600 Corduraa ommeltuna tuplasaumoilla, sekä ennen kaikkea siinä oli mahtavasti istuva malli niin takissa kuin housuissakin ja hinta kuulemma reilusti alle 300€ koko puku! On kuulemma saatavilla tammikuun aikana ja viimeistään motskari messuilla Hesassa! Kannattanee seurailla! Itse ainaskin sellaisen tilasin !


      • Oulusta
        Joonas 222 kirjoitti:

        Kyllä on ollut ongelmia Rukan kamppeiden kanssa, ne on suunniteltu täysin keskieuroopan keleille ja housuista tulee vesi läpi niin takapuolesta kuin polvistakin, en tosiaan suosittele Rukkaa kenellekään, se on nimensä mukaan "rukka"! Ja mallit ovat aikansa eläneet ja ovat sellaista mamma ja paappa tyyliä ! Eipä kyllä Hanxistakaan ole hyvää sanottavaa, itselläni oli sellainen malli josta ei vuoria saanut irti ja kyllä oli hikinen! Halvallakin kyllä saa tosi laadukasta, kunhan katsoo mistä ostaa, itse olin käymässä Jyväskylän kelkkamessuilla ja siellä näin jonkun Oululaisen pikkufirman uutuuden josta lähti kätevästi vedenpitävät kalvot irti vetskarilla ja oli tosi paksut ja lämpimän oloiset irto-vuoret, kunnollisen oloiset CE- hyväksytyt suojat,jopa tuhti selkäpanssari kuului samaan hintaan ja pinta oli Dupontin 600 Corduraa ommeltuna tuplasaumoilla, sekä ennen kaikkea siinä oli mahtavasti istuva malli niin takissa kuin housuissakin ja hinta kuulemma reilusti alle 300€ koko puku! On kuulemma saatavilla tammikuun aikana ja viimeistään motskari messuilla Hesassa! Kannattanee seurailla! Itse ainaskin sellaisen tilasin !

        Olisi pitänyt ostaa heti kunnollinen, irroitettavalla vuorilla, eikä pihistellä.
        Onko oululaisella oma merkkikin ?


    • jeeee..ss.

      oot nää muut neuvot lukenu, etkä tullu hullua hurskaammaksi, voit alkaa sisäistämään OIKEAN ajopuvun hankkimista..nahkaisen sellaisen.. ja ellet muuta etua sille löydä, ainakin kolaritilanteessa sinut nostetaan ambulanssiin yhdessä pussissa eikä etitä kappaleita pitkin pientareita..ja onhan se kuitenkin ajopuvun näköinen..

    • anukka

      Oravikoskella on tehtaan myymälä, josta käydään keväisin porukalla ostamassa asuja. Ei valittamista.

    • heei

      Vastauksena tuohon kysymykseen; kannattaa ostaa. on kestänyt hyvin ja ei mene tuuli läpi, vaikka oma asuni on ostettu ihan viimeisistä eristä alennuksella

      Hyviä ajohetkiä!

      • R1100RT

        Vanha keskustelu, mutta on edelleen ajankohtainen nyt kun ajokausi alkaa. Itselläni on Hanxin puku, sellainen perusmallinen, jonka ostin v.2007 Oravikosken tehtaan myymälästä, eikä minusta ollut pahan hintainenkaan. Olisikohan ollut jotain kolmen sadan eken korvilla. Puku on ollut ihan veden pitäväkin, takki varsinkin kaikin puolin hyvä. Housuissa on ollut se ongelma, jonka joku toinen jo mainitsi, etteivät suojat tahdo pysyä kohdallaan.

        Tytölleni, joka tuolloin aloitteli kevytmoottoripyöräilyä, ostin sitten Hanxin halvemman version takin. Ajattelin, että kyllä passaa, koska tyttö oli vielä kasvuiässä. Sekin on muuten kaikin puolin asiallinen, mutta heikkoutena siinä on ollut huono vesitiiviys. Ostettaessa kyllä mainittiinkin, että sen kanssa on syytä varautua erillisellä sadeasulla.

        Ilman muuta kannattaa suosia suomalaista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 140
      4001
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      110
      3619
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2555
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1609
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1513
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      89
      1483
    Aihe