Ajattelin vain tälläistä tiedustella. Itse suurehkossa firmassa, työnkuva mielestäni suht. suppea - kopiointia, tilausten vastaanottoa, tallentamista, postitusta. palkka noin 1900-2000e/kk. Koulutus FM. Entä muilla? Onko varaa haaveilla kovempipalkkaisesta työstä, mahd. vastuullisemmasta? Oma koulutustaustani ei ole kaupallisen alan, vaan ympäristöalaan liittyvä.
Assistenttien työnkuva ja palkat?
9
11671
Vastaukset
- FTri
Missä firmassa maksetaan noin hyvin hanttihommista? Tulen just porukkaanne!
- oho
Ei voi kuin onnitella jos sinulle maksetaan noin hyvin tuollaisesta työstä!
- assistentti
Todella hyvää palkkaa saat työstäsi. Varmaan turha enää kuvitella, että tienaisit vastaavasta hommasta paremmin. Mä olen IT-firmassa assistenttina: puhelimeen vastailua, postitusta ym. Palkka 1400 e/kk.
- patenttiassistentti
Toimin patenttiassistenttina suurehkossa kansainvälisessä yrityksessä ja saan palkkaa 2.500/kk. Työtehtäväni ovat aika vaativiakin ja kielitaito itsestäänselvyys. Aiemmin toimin johdon assistenttina. Palkkaus oli myös hyvä ja tehtävien kirjo hyvin laaja alkaen rutiineista henkilöstölehden tekoon. Assistenttinimikkeellä toimii ihmisiä hyvin erilaisissa työtehtävissä, joten toimenkuva ratkaisee pitkälle ansiotason. Mielestäni voisit hyvinkin yrittää saada vaativamman ja parempipalkkaisen työn myös assistenttina. Noista nykyisistä hommistasi tuo palkka on jo hyvin.
- Kiinnostunut54
Meidän firmassa on avoinna juuri tuollainen paikka. Mitä käytännössä tekee patenttiassari?
- patenttiassari
Kiinnostunut54 kirjoitti:
Meidän firmassa on avoinna juuri tuollainen paikka. Mitä käytännössä tekee patenttiassari?
Meidän firmassa patenttiassarin työnä ovat patenttien hallinnointiin liittyvät asiat kuten patenttimanagerien avustaminen, pat.rekisterin ylläpito (englanniksi), vuosimaksujen maksatus, laskujen maksatus, yhteydenpito asiamieststoihin, alan tekstien kääntäminen, budjettien teossa avustaminen jne.
- ABC
Assistant Controllerin hommista 2.350 EUR/kk - koulutus KTK. Työn sisältö erittäin vaativaa konsernilaskentaa ja johdon laskentaa. Englannin kielen sujuva taito itsestäänselvyys.
- hermanni
Kyseinen ihminen ei ole enää "assistentti" sanan varsinaisessa merkityksessä. Jos työnimikkeen suomentaisi, se voisi olla "avustava controlleri".
- vähän
Liian alhainen palkka! Mielestäni (suurehko firma) sinun pitäisi saada vähintään 2200.
Minulle tarjottiin vastaavan laisesta hommasta juuri 1800 ja kieltäydyin. Ehdottomasti. Toisn työnkuvassa olisi ollut myös kaksi vaativampaa tehtävääkin, kuin mitä edellä listasit.
Suurehkot firmat pystyy maksamaan enemmän. Vähän jotakin (ylennystä) lisää työnkuvaa ja vähintään 200 lisää..sanon vähintään..
Ei kannata ilmaiseksi takoa rahaa firmalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3472784Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201549Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481370Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan151026Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57997Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta27944En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm82923Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149898- 80898
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205839