Freddien paras soolobiisi?

-J-T-

Mun mielestä parhaita on: Living on my own, Fooling around, The great pretender ja Made in heaven. En oo kyllä niitä kaikkia kuullu =)

8

883

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minnuli

      Toi Living on my own on munkin mielestä paras soolo biisi. Menevä

      • John

        Freddien soolotuotanto on aika erilaista kuin mitä queenin musiikki oli, vaikkapa eipä queenkään aina kuulostanut queeniltä (hot space).
        . Freddyn parhaita soolobiisejä on Let's turn it on, hold on, great pretender, have a nice day, guide me home, how can i go on.... Omistan sen 12 cd:n collectionin missä on mielenkiintoisia harvinaisuuksia ja studiosessioita Mr.bad guyn ja barcelonan ajalta.


    • Janzu

      Ei soolo, ei Queenin kanssa, mutta paras mielestäni tässä kategoriassa. Karvat nousee pystyyn kun ajatteleekin...(Taidettiin tehdä Barcelonan olympialaisten kunniaksi vai muistanko väärin?)

      • lisää

        Freddie laulaa Barcelonan Montserrat Caballen kanssa joka on oopperalaulaja. Se tehtiin jo 1987 ja siitä piti tulla olumpialaisten tunnusmelodia mutta Freddie kuoli ja kappalae jostain syystä vaihdettiin. Kannattaa kuunnella Freddien 3 levyn sooloboksi jossa myös muita upeita kappaleita Caballen kanssa ja yhden soolovideo DVDnkin olen nähnyt. Freddie oli yhtä hyvä ellei parempikin sooloillessaan kuin Queenissa, koska oopperaa se halusi myös laulaa.


    • Sammy who was low

      Going Back ja I Can Hear Music :)

      • juujuu

        Your kind a lover ja mr bad guy


    • Soul Brother

      Omia suosikkejani:

      Goin' Back
      Mr. Bad Guy
      Barcelona
      How Can I Go On
      In My Defence
      Love Kills

      Boxilla julkaistuista demoista etenkin Love Makin' Love ja Holding On on sellaisia, jotka kuulosti pirun hyviltä ja joista olisi hienoa kuulla oikein kunnolla tuotetut valmiit versiot. Vaikka toisaalta, ehkä on parempi jättää Freddien taide rauhaan. Kyllä niitä hirveitä remixejä kuultiin 90-luvulla ihan riittävästi:)

    • holiday85 J-P

      on how gan i go on!! se on niin hyva ja niin melodinen ja niin parasta freddieta ku voi vaan olla!! =D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8386
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe