Mirena hormonikierukka

neuvoa vailla

Minulla on ollut kaksi vuotta mirena hormonikierukka,olen ollut tyytyväinen siihen.Minulta jäi runsaat kuukautiset pois.Mutta minulla on ollut tänä vuonna pari kertaa virtsatien tulehdus,aiheuttaako hormonikierukka virtsatulehduksia?
Viime talvena oli virtsatien tulehdus ja tänä syksynä oli taas virtsatien tulehdus.Minä olen joudun taas käymään virtsakokeissa huomenna kun tuntuu taas pissattavan vähän väliä.
Millaisia kokemuksia teillä on hormonikierukasta?

3

8353

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sama

Eikö todellakaan kenelläkään ole tietoa voiko mirena hormonikierukalla olla joku yhteys virtsatientulehdukseen?
      Minulla on ollut lääkekuurit virtsatietulehdukseen.Minä pukeudun lämpimästi aina ulos lähtiessä,huolehdin hygieniasta ennen ja jälkeen rakastelun,joten olen alkanut epäilemään voisiko hormonikierukka aiheuttaa virtsatien tulehduksia.
      Jos sillä on jotain yhteyttä,niin sitten otatan hormonikierukan pois.
      Jos joku tietää,niin neuvo minua,olen kiitollinen neuvoista.

• älpee

Miksi et ole kysynyt lääkäriltä/hoitajalta asiasta, kun olet käynyt VTI:n takia vastaanotolla? He kyllä varmasti osaisivat kertoa asiasta! Itse olen hoitoalalla, mutta en ainakaan ole kuullut moisesta. Toisaalta en kyllä ole perehtynyt naistentauteihin, mutta neuvoni on siis, että kysyt asiasta hoitavalta lääkäriltäsi tai ehkäisyneuvolasta.

• ann10

Minulla oli aiemman kierukan kanssa aivan samoja oireita!Virtsatietulehduksia melko usein.
        Kyselin asiasta lääkäriltä ja joka paikasta mutta väittivät että kierukka ei näitä aiheuta!Kun kierukka otettiin pois loppuivat tulehdukset siihen paikkaan eli väitänpä että kyllä kierukka vaikuttaa asiaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      96
      1886
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1340
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe