TYTÖT+E-pillerit esim?

kiinnostunut...

saiko tytöt tuoda esim e-pillereitä taloon tai muita hormonallisia ehkäisyvälineitä(renkaita, laastareita) ja jos toi, niin ketä niistä syö e-pillereitä?

12

2197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuka niistä?

      KUKA! KUKA! KUKA! Ette kai te ylioppilaskirjoitusten äidinkielen aineessa kirjoita ketä, kun tarkoitatte kuka? (Ketä kiinnostaa, kuka on kiinnostunut. Kuka kiinnostaa, ketä on kiinnostanut)

      • kiinnostunut...

        nussitaan pilkkua


      • argh!!!

        Helvettiäkö tänne tuutte neuvomaan miten pitäs kirjottaa!!Tää on keveistä kepein keskustelupalsta eikä ketään kiinnostaa teidän oikeinkirjotusopit!!Eikö täällä ollu tarkoitus keskustella big broteherista??!!Niin että painukaa vttuun täältä!!!


    • godisawoman
      • kiinnostunut...

        miksi osalla kilpailijoista oli herpesvoidetta mukana? vaivaako moinen alapäävaiva heitä


      • godisawoman
        kiinnostunut... kirjoitti:

        miksi osalla kilpailijoista oli herpesvoidetta mukana? vaivaako moinen alapäävaiva heitä

        Kuusi kondomia ja lisää toisessa laukussa? On ollu kovassa käytössä, toivottavasti tulevaisuudessa yhtä kovassa...


      • Herpes sipmlex
        kiinnostunut... kirjoitti:

        miksi osalla kilpailijoista oli herpesvoidetta mukana? vaivaako moinen alapäävaiva heitä

        Se on HUULIherpes-voidetta! Eli yskänrakko!


      • lekuri..........
        kiinnostunut... kirjoitti:

        miksi osalla kilpailijoista oli herpesvoidetta mukana? vaivaako moinen alapäävaiva heitä

        herpesVOIDE on tarkoitettu yläpäähän, eli tavanomaiseen huuliherpekseen. Alapään herpes tas hoidetaan penslaamalla jne. Ottakaa vittu asioista selvää...


    • Niin siis ainakin sen perusteella että kathylla ja Iinalla on tavaroissa mainittu e-pillerit.

    • nappi

      Et voi tosissasi luulla jonkun tänne kirjoittavan tietävän moista asiaa. Eikä se edes kuulu muille. Voi teitä.

      • Ei niin nuori enää. 32

        Kun nainen alle kaksikymppisenä hankkii pillerit, ei niden syöntiä noin vain lopeteta, jos vaikka sinkkuna vähän aikaa onkin. Pillerit pitävät kierron tasaisena ja varmasti kivempi talossakin tietää parion tunnin tarkkuudella koska menkat alkaa. Ilman pillereitä ne alkaa koska vaan. Sitäpaitsi JOKA päivä pillerin ottamalla ei menkkoja edes tule. Vuodattavat sitten, kun tippuvat kisasta.


      • kiinnostunut...
        Ei niin nuori enää. 32 kirjoitti:

        Kun nainen alle kaksikymppisenä hankkii pillerit, ei niden syöntiä noin vain lopeteta, jos vaikka sinkkuna vähän aikaa onkin. Pillerit pitävät kierron tasaisena ja varmasti kivempi talossakin tietää parion tunnin tarkkuudella koska menkat alkaa. Ilman pillereitä ne alkaa koska vaan. Sitäpaitsi JOKA päivä pillerin ottamalla ei menkkoja edes tule. Vuodattavat sitten, kun tippuvat kisasta.

        siksi mietinkin,että monikohan siellä menkkojaan juuri tuolla tavoin siirtelee?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      55
      1553
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1228
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1044
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe