Rollareiden viimeinen keikka

2006?

Rollarit esiintyy viimeisen kerran kesäkuussa Stadionilla, tosin ilman Jimi Hendrixiä

6

1008

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alienation

      Eikö Elviskään sitten tule?

    • Jokanen erikseen ja yhdessä 3 sepän aukiolle.

    • Huhhoh

      Jo noin 1990 paikkeilta lähtien rollarien markkinointi on antanut ymmärtää, että jokainen kiertue on viimeinen. Ja aina tulee uusia ja markkinamies Jagger nauraa koko matkan pankkiin.
      Minulle rollarit loppui siihen kun Wyman lähti bändistä, olen nimittäin nähnyt keikalla silloisenkin kokoonpanon ja myöhemminkin tällä nykyisellä keikkapaikkaajalla. Joka sinänsä oli ihan hyvä jazzbasisti.
      Vaan eipä ole jätkillä enää kanttia ottaa vakituista, tasavertaista basistijäsentä. Ahneus puhuu. Siirtykää ukot eläkkeelle, olette jo satisfactioninne saaneet.

      • Teemu

        Viimeisen kiertueen nimeen on vannonut media. Se on vakiokysymys jokaista kiertuetta edeltävässä lehdistötilaisuudessa. Bändi itse on aina vastannut kieltävästi. Richards on jo useaan otteeseen sanonut kiertävänsä niin pitkään kuin pystyy tai kukaan haluaa kuunnella.

        Todellinen Viimeisen Kiertueen veteraani on The Who, joilla taitaa olla 6:n viimeisen kiertueen nimenä "Farewell Tour". Mutta Townsendhan onkin hauska mies.

        Eli Rollareita ei kannata syyttää "viimeisen" kiertueen rahastuksesta; toistaiseksi ne ovat tuottaneet muutenkin enemmän kuin muilla artisteilla!


    • vez

      Kaikille tiedoksi että paras sivusto joka pitää tilanteen tasalla on http://www.iorr.org/.

      Siellä oli tieto uudesta rundista jo kuukausia ennen julkistamista.

      Euroopan rundin aikataulun mukaan keikka on heinäkuussa ja paikka on Hartwall Arena.

      Vez

    • cazman

      .. ehottomasti rollareitten keikalle sitte ku täytän 50 - eihän siihen ol aikaa ku vajaa 10 vuotta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      377
      1441
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1253
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      114
      1187
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1072
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      40
      940
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      886
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      796
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      790
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      85
      767
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      662
    Aihe