Rollareiden viimeinen keikka

2006?

Rollarit esiintyy viimeisen kerran kesäkuussa Stadionilla, tosin ilman Jimi Hendrixiä

6

1049

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alienation

Eikö Elviskään sitten tule?

• Jokanen erikseen ja yhdessä 3 sepän aukiolle.

• Huhhoh

Jo noin 1990 paikkeilta lähtien rollarien markkinointi on antanut ymmärtää, että jokainen kiertue on viimeinen. Ja aina tulee uusia ja markkinamies Jagger nauraa koko matkan pankkiin.
      Minulle rollarit loppui siihen kun Wyman lähti bändistä, olen nimittäin nähnyt keikalla silloisenkin kokoonpanon ja myöhemminkin tällä nykyisellä keikkapaikkaajalla. Joka sinänsä oli ihan hyvä jazzbasisti.
      Vaan eipä ole jätkillä enää kanttia ottaa vakituista, tasavertaista basistijäsentä. Ahneus puhuu. Siirtykää ukot eläkkeelle, olette jo satisfactioninne saaneet.

• Teemu

Viimeisen kiertueen nimeen on vannonut media. Se on vakiokysymys jokaista kiertuetta edeltävässä lehdistötilaisuudessa. Bändi itse on aina vastannut kieltävästi. Richards on jo useaan otteeseen sanonut kiertävänsä niin pitkään kuin pystyy tai kukaan haluaa kuunnella.

Todellinen Viimeisen Kiertueen veteraani on The Who, joilla taitaa olla 6:n viimeisen kiertueen nimenä "Farewell Tour". Mutta Townsendhan onkin hauska mies.

Eli Rollareita ei kannata syyttää "viimeisen" kiertueen rahastuksesta; toistaiseksi ne ovat tuottaneet muutenkin enemmän kuin muilla artisteilla!

• vez

Kaikille tiedoksi että paras sivusto joka pitää tilanteen tasalla on http://www.iorr.org/.

Siellä oli tieto uudesta rundista jo kuukausia ennen julkistamista.

Euroopan rundin aikataulun mukaan keikka on heinäkuussa ja paikka on Hartwall Arena.

Vez

• .. ehottomasti rollareitten keikalle sitte ku täytän 50 - eihän siihen ol aikaa ku vajaa 10 vuotta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      73
      3494
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1941
    3. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      224
      1299
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      134
      1156
    5. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      100
      1053
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      106
      985
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      68
      981
    8. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      964
    9. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      945
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      846
    Aihe