uusi äänenvaimennin

derbisti

Voisko joku ehdottaa jotain äänenvaimenninta Derbi senda r 4-tahti piikkiin http://www.derbi.fi/derbi.html?1 Haluisin lisää ääntä ja samalla myös vähän tehoa lisää ja jos olisi kuvallinen sivu niin se oli plussaa. Kiitos kaikille vastanneille!!!

19

2969

Vastaukset 19

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Luiki Häriö

Etkös osaa lukea, vai oletko muuten vain yksinkertainen? Onko nelitahtipiikki sama asia kuin mopo?

• JOKU MUU
        Luiki Häriö kirjoitti:

Etkös osaa lukea, vai oletko muuten vain yksinkertainen? Onko nelitahtipiikki sama asia kuin mopo?

mun mielestä on ja tulee aina olemaan t:ei urpo vaan aivan joku muu.

• Kerz
        JOKU MUU kirjoitti:

mun mielestä on ja tulee aina olemaan t:ei urpo vaan aivan joku muu.

Se ei mikään mopo ole jos se on 125 ja 4T.
        Jumalauta mikä persenaama. Jos ei tiedä mitä ja mistä puhuu niin pitää päähnsä kiinni.... !

• MOPO
        Kerz kirjoitti:

Se ei mikään mopo ole jos se on 125 ja 4T.
        Jumalauta mikä persenaama. Jos ei tiedä mitä ja mistä puhuu niin pitää päähnsä kiinni.... !

ja MOPO se on tehoiltaan vaikka kuinka naamaa perseessä uittas.

• kerz
        MOPO kirjoitti:

ja MOPO se on tehoiltaan vaikka kuinka naamaa perseessä uittas.

uittele naamaa perseessä niin paljo kuin haluat ei 125 ole samantehoinen ku 50 mopo senhän sanoo järkikin. prkl !

• derbisti

Kuules pässi mopon suurin sallittu huippunopeus on 45km/h ja noi viritetyt mopot on kevytmoottoripyöriä. 125cc 4t luokitellaan siis kokonsa ja tehojensa puolesta moottoripyöräksi. Se ei siitä muutu mopoksi vaikka imisit munaas ja nuolisit äitiis!!!

• derbisti

Luulempa, että tässä kinastelen jonkun 10 vuotiaan kakaran kanssa, kun kerran et osaa edes kirjottaa oikein. 125cc on lain mukaan piikki eikä mopo. Kysy vaikka poliisilta! Sitäpaitsi mulla on maalla ktm 450exc pyörä, että voit imeä sitä lekaas kunnon pyöristä. ps kaikki derbisti nimellä kirjotetut on mun tekstejä ja loput on muiden.

• hymmmm
        derbisti kirjoitti:

Luulempa, että tässä kinastelen jonkun 10 vuotiaan kakaran kanssa, kun kerran et osaa edes kirjottaa oikein. 125cc on lain mukaan piikki eikä mopo. Kysy vaikka poliisilta! Sitäpaitsi mulla on maalla ktm 450exc pyörä, että voit imeä sitä lekaas kunnon pyöristä. ps kaikki derbisti nimellä kirjotetut on mun tekstejä ja loput on muiden.

jus täytän kymmenen ja imen lekaani ja DERPI tulee synttärilahjaksi on se niin ärtsy mopeti että! on mulla jo honda 2t 500cc vm-98 millä harjottelen et ei sitten DERPI karkaa käsistä.ja katu pyöränä 1100cc black bird vm-97 et kyllä mä näitten jälkeen varmaan jo sit uskallan DERPIN puikkoihin.eli mun mielestä se on MOPO vaikka olenkin vasta se 10v.ja nyt mä ainakin annan jäädä sun kiillottamaan sitä street hawkkia.

• derbisti
        hymmmm kirjoitti:

jus täytän kymmenen ja imen lekaani ja DERPI tulee synttärilahjaksi on se niin ärtsy mopeti että! on mulla jo honda 2t 500cc vm-98 millä harjottelen et ei sitten DERPI karkaa käsistä.ja katu pyöränä 1100cc black bird vm-97 et kyllä mä näitten jälkeen varmaan jo sit uskallan DERPIN puikkoihin.eli mun mielestä se on MOPO vaikka olenkin vasta se 10v.ja nyt mä ainakin annan jäädä sun kiillottamaan sitä street hawkkia.

onnee vaan sullekkin

• kerz
        derbisti kirjoitti:

onnee vaan sullekkin

Onhan sulla saatana isot pyörät tohon 125 nähden mutta ei se saatanan tee siitä mopoa ! Vitun idiotti SAATANA ! vikisee niinku pikkulapsi. Jos sulla on itelläki pyöriä niin luulis sunki sen verran noiden päälle ymmärtävän.

• Mopoooooo
        kerz kirjoitti:

Onhan sulla saatana isot pyörät tohon 125 nähden mutta ei se saatanan tee siitä mopoa ! Vitun idiotti SAATANA ! vikisee niinku pikkulapsi. Jos sulla on itelläki pyöriä niin luulis sunki sen verran noiden päälle ymmärtävän.

yhyyhh yhy.moottoripyörä on moottoripyörä derby on lälläri pyörä......yhy yhyyyy

• jann333
        derbisti kirjoitti:

Kuules pässi mopon suurin sallittu huippunopeus on 45km/h ja noi viritetyt mopot on kevytmoottoripyöriä. 125cc 4t luokitellaan siis kokonsa ja tehojensa puolesta moottoripyöräksi. Se ei siitä muutu mopoksi vaikka imisit munaas ja nuolisit äitiis!!!

mjaah, derbit on aina mulle mopoja ja tulee aina pysyynki.
        "Osta Derbi, patterit myydään erikseen"

• ........

ei sulla itelläs varmaan ees oo MOPO korttia....

• lol2
        hymmmm kirjoitti:

tiedätkö sä poika 10 v että 500cc 2t ei ehkä pysyis sun käsissäs hyvä jos sulla pysyis eka samurai 50cc

• hgfd

mut jos nyt välillä keskusteltas niistä äänenvaimentimista

• hgfd

niin ja piikki on piikki ja mopo on mopo et sitä ei enää tartte selitellä tolle yhelle

• vdfmmdv

Vittu mitä urpoja täälläkin on, 4-tahti piikkihän on tunnetusti sama asia ku mopo.

• kikkelinpyörittäjä

Millä hevonvitun osa-alueella saat 4-tahti piikistä saman asian kuin moposta ? Enemmän kaks tahtisissa on samaa mopon kanssa kuin nelareissa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas

Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei
      Tv-sarjat
      20
      1334
    2. Mies joka on oikeasti kiinnostunut

Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää
      Ikävä
      133
      1241
    3. 64
      1230
    4. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      108
      1215
    5. Kunnanhallitus

Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.
      Puolanka
      67
      1049
    6. Onko nyt kaikki asiat käyty läpi?

Mun mielestä on👍
      Ikävä
      109
      999
    7. Rauha, sopiiko

Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.
      Ikävä
      94
      957
    8. Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys

Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev
      Sinkut
      182
      923
    9. Minkä kappaleen

haluaisit soivan, kun astellaan alttarille?
      Ikävä
      84
      847
    10. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      43
      824
    11. Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!

Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle
      Ikävä
      66
      791
    12. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      50
      686
    13. Vieläkö tykkäät

Minusta niin paljon että olisit valmis?
      Ikävä
      43
      656
    14. Tykkäätkö minusta

Mies vai et? -nainen
      Ikävä
      58
      653
    15. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      636
    16. Olit hyödytön.

Mulle hyödytön..
      Ikävä
      98
      628
    17. Humppila korvasi johtajia tekoälyllä

https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 150
      Maailman menoa
      87
      618
    18. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      123
      592
    19. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      52
      564
    20. Mnot, miksi sinulle on tärkeää solvata uskovia?

Onko sinulla joku katkeruus tai peräti viha heitä kohtaan? Kirjoituksesi nimittäin tihkuvat katkeruutta ja vihaa uskovi
      Luterilaisuus
      305
      552
    Aihe