uusi äänenvaimennin

derbisti

Voisko joku ehdottaa jotain äänenvaimenninta Derbi senda r 4-tahti piikkiin http://www.derbi.fi/derbi.html?1 Haluisin lisää ääntä ja samalla myös vähän tehoa lisää ja jos olisi kuvallinen sivu niin se oli plussaa. Kiitos kaikille vastanneille!!!

19

2793

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Luiki Häriö

        Etkös osaa lukea, vai oletko muuten vain yksinkertainen? Onko nelitahtipiikki sama asia kuin mopo?


      • JOKU MUU
        Luiki Häriö kirjoitti:

        Etkös osaa lukea, vai oletko muuten vain yksinkertainen? Onko nelitahtipiikki sama asia kuin mopo?

        mun mielestä on ja tulee aina olemaan t:ei urpo vaan aivan joku muu.


      • Kerz
        JOKU MUU kirjoitti:

        mun mielestä on ja tulee aina olemaan t:ei urpo vaan aivan joku muu.

        Se ei mikään mopo ole jos se on 125 ja 4T.
        Jumalauta mikä persenaama. Jos ei tiedä mitä ja mistä puhuu niin pitää päähnsä kiinni.... !


      • MOPO
        Kerz kirjoitti:

        Se ei mikään mopo ole jos se on 125 ja 4T.
        Jumalauta mikä persenaama. Jos ei tiedä mitä ja mistä puhuu niin pitää päähnsä kiinni.... !

        ja MOPO se on tehoiltaan vaikka kuinka naamaa perseessä uittas.


      • kerz
        MOPO kirjoitti:

        ja MOPO se on tehoiltaan vaikka kuinka naamaa perseessä uittas.

        uittele naamaa perseessä niin paljo kuin haluat ei 125 ole samantehoinen ku 50 mopo senhän sanoo järkikin. prkl !


      • derbisti

        Kuules pässi mopon suurin sallittu huippunopeus on 45km/h ja noi viritetyt mopot on kevytmoottoripyöriä. 125cc 4t luokitellaan siis kokonsa ja tehojensa puolesta moottoripyöräksi. Se ei siitä muutu mopoksi vaikka imisit munaas ja nuolisit äitiis!!!


      • derbisti

        Luulempa, että tässä kinastelen jonkun 10 vuotiaan kakaran kanssa, kun kerran et osaa edes kirjottaa oikein. 125cc on lain mukaan piikki eikä mopo. Kysy vaikka poliisilta! Sitäpaitsi mulla on maalla ktm 450exc pyörä, että voit imeä sitä lekaas kunnon pyöristä. ps kaikki derbisti nimellä kirjotetut on mun tekstejä ja loput on muiden.


      • hymmmm
        derbisti kirjoitti:

        Luulempa, että tässä kinastelen jonkun 10 vuotiaan kakaran kanssa, kun kerran et osaa edes kirjottaa oikein. 125cc on lain mukaan piikki eikä mopo. Kysy vaikka poliisilta! Sitäpaitsi mulla on maalla ktm 450exc pyörä, että voit imeä sitä lekaas kunnon pyöristä. ps kaikki derbisti nimellä kirjotetut on mun tekstejä ja loput on muiden.

        jus täytän kymmenen ja imen lekaani ja DERPI tulee synttärilahjaksi on se niin ärtsy mopeti että! on mulla jo honda 2t 500cc vm-98 millä harjottelen et ei sitten DERPI karkaa käsistä.ja katu pyöränä 1100cc black bird vm-97 et kyllä mä näitten jälkeen varmaan jo sit uskallan DERPIN puikkoihin.eli mun mielestä se on MOPO vaikka olenkin vasta se 10v.ja nyt mä ainakin annan jäädä sun kiillottamaan sitä street hawkkia.


      • derbisti
        hymmmm kirjoitti:

        jus täytän kymmenen ja imen lekaani ja DERPI tulee synttärilahjaksi on se niin ärtsy mopeti että! on mulla jo honda 2t 500cc vm-98 millä harjottelen et ei sitten DERPI karkaa käsistä.ja katu pyöränä 1100cc black bird vm-97 et kyllä mä näitten jälkeen varmaan jo sit uskallan DERPIN puikkoihin.eli mun mielestä se on MOPO vaikka olenkin vasta se 10v.ja nyt mä ainakin annan jäädä sun kiillottamaan sitä street hawkkia.

        onnee vaan sullekkin


      • kerz
        derbisti kirjoitti:

        onnee vaan sullekkin

        Onhan sulla saatana isot pyörät tohon 125 nähden mutta ei se saatanan tee siitä mopoa ! Vitun idiotti SAATANA ! vikisee niinku pikkulapsi. Jos sulla on itelläki pyöriä niin luulis sunki sen verran noiden päälle ymmärtävän.


      • Mopoooooo
        kerz kirjoitti:

        Onhan sulla saatana isot pyörät tohon 125 nähden mutta ei se saatanan tee siitä mopoa ! Vitun idiotti SAATANA ! vikisee niinku pikkulapsi. Jos sulla on itelläki pyöriä niin luulis sunki sen verran noiden päälle ymmärtävän.

        yhyyhh yhy.moottoripyörä on moottoripyörä derby on lälläri pyörä......yhy yhyyyy


      • jann333
        derbisti kirjoitti:

        Kuules pässi mopon suurin sallittu huippunopeus on 45km/h ja noi viritetyt mopot on kevytmoottoripyöriä. 125cc 4t luokitellaan siis kokonsa ja tehojensa puolesta moottoripyöräksi. Se ei siitä muutu mopoksi vaikka imisit munaas ja nuolisit äitiis!!!

        mjaah, derbit on aina mulle mopoja ja tulee aina pysyynki.
        "Osta Derbi, patterit myydään erikseen"


      • ........

        ei sulla itelläs varmaan ees oo MOPO korttia....


      • lol2
        hymmmm kirjoitti:

        jus täytän kymmenen ja imen lekaani ja DERPI tulee synttärilahjaksi on se niin ärtsy mopeti että! on mulla jo honda 2t 500cc vm-98 millä harjottelen et ei sitten DERPI karkaa käsistä.ja katu pyöränä 1100cc black bird vm-97 et kyllä mä näitten jälkeen varmaan jo sit uskallan DERPIN puikkoihin.eli mun mielestä se on MOPO vaikka olenkin vasta se 10v.ja nyt mä ainakin annan jäädä sun kiillottamaan sitä street hawkkia.

        tiedätkö sä poika 10 v että 500cc 2t ei ehkä pysyis sun käsissäs hyvä jos sulla pysyis eka samurai 50cc


    • hgfd

      mut jos nyt välillä keskusteltas niistä äänenvaimentimista

    • hgfd

      niin ja piikki on piikki ja mopo on mopo et sitä ei enää tartte selitellä tolle yhelle

    • vdfmmdv

      Vittu mitä urpoja täälläkin on, 4-tahti piikkihän on tunnetusti sama asia ku mopo.

      • kikkelinpyörittäjä

        Millä hevonvitun osa-alueella saat 4-tahti piikistä saman asian kuin moposta ? Enemmän kaks tahtisissa on samaa mopon kanssa kuin nelareissa.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2620
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      89
      1966
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1501
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      923
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe