Kokemuksia Radiotehnikasta

Jokke

Heippa!

Kyselisin että minkälaisia kokemuksia ihmisillä on latvialaisista Radiotehnikan kaiuttimista. Onko hyvä hinta/laatu - suhde, mikä liike olisi halvin jälleenmyyjä Suomessa, onko hyvät soundit, minkämerkkiset Radiotehnikat kannattaa hommata ja millainen vahvistin pitäisi olla jotta soundi olisi mahdollisimman hyvä. Katselin mallia BS-701S, onko mielestänne hyvä valinta?

Terveisin,

Jokke

7

1500

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • metallurg

      jos tavoitteena suuri mökä suosittelen jos hifiääni katsele jotain muuta.

      • Syneus(m)

        Tunnettuja loudnessmaisesta yksinuottisesta bassopäästään, värittyneestä keskialueesta ja kihisevästä diskantista. Ja stereokuvasta ei tietoakaan.

        Uudemmista malleista mulla ei ole tietoa. 70-luvulla taisi olla jokin onnistunut malli...


      • Anonyymi
        Syneus(m) kirjoitti:

        Tunnettuja loudnessmaisesta yksinuottisesta bassopäästään, värittyneestä keskialueesta ja kihisevästä diskantista. Ja stereokuvasta ei tietoakaan.

        Uudemmista malleista mulla ei ole tietoa. 70-luvulla taisi olla jokin onnistunut malli...

        Eli et tiedä kaiuttimista yhtään mitään pöljä.


    • Jussi

      Kävin tehtalla.On iso mallisto.Elementit ovat valua,eikä mitään prässättyä peltiä.Paljon käsityötä.Laaduntarkkailu tunnetaan.Kaiuttimia myydään eri merkkeinä.Maksaisi varmaan maltaita tehdä sama EU:ssa.Hyvä HiFi ääni.

      • metallurg

        kiloittain osaa joka maksaa täällä maltaita pelkkä bassoelementti ainakin 15kg
        se kymppituumainen.

        ja jollain alle 300e ei saa kunnon lattiakaiutinta, jostain joutuu tinkimään.
        Jos pistettiin 2 h150 mallia ,kumpikin soi eri tavalla.
        kumiseva basso , koteloa ei vaimennettu oikein mitenkään johdot paukkulankaa, kevyet ohuetlevykotelot.
        Osilla saataisiin aikaan ,mutta suunnittelu ontuu.

        Lukisitte edes jotain hifilehden testejä

        eli vastaukseni edelleen:

        jos tavoitteena mahdollisimman suuri mökä vaikka discomusalla osta ne
        jos haluat nauttia musiikista osta pienet laadukkaat jalustakajarit kohtuuääniset saat jollain vähän reilu 200e.(pesee nuo radiotehnikat mennentullen)

        tulevaisuudessa sitten voit ostaa subbarin lisäksi jos reilummin alle 50hz kaipaat.


    • pertsa

      Oli ne tosiaan joskus HYVIÄ kaiuttimia. Taitanut vain kehitys ajaa ohi tuon tehtaan. Kuuntelin vuonna -74 tosi hyvältäkuulostavia kajareita. Taisi olla sattumaa, kirppareilta löytyy nykyisin paljon tuon tehtaan vehkeitä, ei kuulosta samalta. Jos viitsit ja löytyy vähänkin taitoa, saat hyvät ja halvat kaiuttimet kun viitsit koota itse. Hae netistä.
      Pertsa

      • Make

        Jep. Omistan nuo Radiotehnikan 32 AC-1. Vaikka vanhat on niin hyvä ääni lähtee!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      901
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe