mistähän johtuu jatkuva aivastelu.pitäs kait mennä allergiatestiin..mitä maksaa terveyskeskuksessa allergiatesti?
jatkuva aivastelu..
3
5348
Vastaukset
- Pappa-Smurffi
kosteusvauriohomeen takia, niin pistänpä tähänkin koti-konstit kosteusvauriohomeen toteamiseksi. Tämä on konsti sulkea yksi mahdollisuus!
Jos aiheuttajaa ei löydy näin, niin käy lääkärin pakeilla!
...
Kosteusvauriohomeiden toteaminen kotikonstein ilmatteeksi seuraavasti:
A.Onko Asunnossasi/Työpaikallasi näkyvää hometta?
B.Suorita köyhänmiehen homemittaus:
-Sulje ilmastointi.
-Sulje kaikki ovet ikkunat jne.
-Odota 3,5-4 tuntia.
-Pyydä tupakoimatonta, homeeseen tottumatonta ystävääsi nuuhkimaan asuntosi huoneet yksi kerrallaan, siten, että suljette oven perässänne.
-Jos hometta, joka haisee, niin ystäväsi ei voi olla huomaamatta homeen hajua.
Koska hometta ei välttämättä ole näkyvissä, eikä se välttämättä haise, niin on vielä yksi kotikonsti todeta sen olemassa olo.
C.Kosteusvauriohome-oireet:
- Aamulla saa kaivaa nenästä kuivaa räkäklimppiä, jossa voi olla verta.
- Pientä kuumeilua, tai alilämpöä asteen kymmenyksen tai pari.
- Olo on kuin tulisi flussasairaaksi, mutta ei sitten tulekaan.
- Nivelkipuja.
- Lihaskipuja.
- Liman muodostus hengitysteissä - etenkin aamuisin saat rykiä hartaasti ja pitkään.
- Ääni käheytyy tai vaimenee kokonaan, puhuminen vaatii ponnistelua.
- Silmiä särkee.
- Korvia kutiaa.
- Säärten kutinaa, kehon kutinaa, joka pahenee suihkussa ja löylyssä.
- Näppyjä.
- Läiskiä iholla.
- Viiltävää salamana leikkaavaa päänsärkyä.
- Tavallista päänsärkyä.
- Näköhäiriöitä.
- Katseen tarkentamisen vaikeuksia.
- Lähimuisti pätkii, sanoja katoaa mielestä hetkellisesti.
- Sinun on vaikea muistaa sanoja, vaikka esim hyvin tuntemasi naapurin nimi ei muistu mieleen.
- Kun alat kertomaan jostakin asiasta ja saman tien unohdat, mitä pitikään sanoa.
- Keskittymisvaikeuksia.
- Aloitekyvyttömyyttä.
- Uneliaan sekava olo levosta huolimatta.
- Väsymys, joka ei mene ohi lepäämällä.
- Voimattomuutta, jo yhden kerroksen porraskävely vie voimat.
- Aiheettomia kiukunkohtauksia, miniraivareita, ärtyisyyttä.
- Verenpurkautuvia iholla
- Unettomuutta
- Verisuonet nousevat ns. pinnalle
- Herkistyminen lisäaineille
- Herkistyminen erilaisille keinotekoisille hajusteille
Jos näistä oireista olet todennut itselläsi olevan viisi kohtaa, tai enemmän, kyseessä on kosteusvauriohome! - itse kokenut saman
Olla hometta tai pölyallergiaa.
- yhyhyy
nii ittelläni oli osa noista oireista .oon kymmenen.v. kohta ykstoista onks vaaraa :((
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324431Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252325Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene142317Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su512078- 321647
Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731466Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321421- 661274
- 821231
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?401054