Onko kellään kokemusta Karibian risteilyistä? Onko aikaa tarpeeksi olla maissa? Ja viihtyykö laivalla hyvin eli näkeekö muutakin kuin merta ja laivaa tarpeeksi? Itse en pidä täyteen ahdetuista uimarannoista ja uima-altaista ja näkemistäni kuvista päätellen (ja kertoohan jo matkustajamäärät sen) laivan kannella on ihmisiä kuin muurahaisia muurahaispesässä. Laivat näyttää kuvista hienoilta. Hienompia ainakin kun Ruotsin risteilyllä...
Entä onko joku ollut Meksikossa? Mitä piditte?
Karibian risteily? Meksiko?
5
4265
Vastaukset
- Lissu
http://www.naimakaupat.com/haaopas/jalkeen/matka_meksiko.php
Tällaista faktaa löytyi. - tottakai!
Meksikosta on kokemusta, Puerta Vallartasta ja Mazatlanista. Suosittelen erittäin lämpimästi häämatkakohteeksi, varsinkin Puerta Vallartaa. Mielettömän romanttisia "aitoja" ravintoloita, uskomaton maisema (täällä kuvattu useita vanhoja Hollywood-elokuvia) ja tekemistä laidasta laitaan. Jenkkituristeja kylläkin löytyy, mutta heidätkin välttää, kun ei mene ihan Hootersiin syömään! Lentäminen Suomesta hieman hankalaa, Hki-Pariisi-New York-Mexico City-Puerta Vallarta, meillä matkaan meni hieman reilut 50h, kun myöhästyimme jatkolennoilta, mutta odottaminen oli kyllä sen arvoista!
- risto.r.
terve!! Lähde ihmeessä risteilemään.olen ollut 3 kertaa karibialla,2 kertaa Kristiina Reginalla välimeri ja Länsi-Afrikan risteilyillä.keväällä 2005 olin Kap Hornin risteilyllä 17 vrk.Valparaiso- Rio.Viimeisin risteily karibialla Havanna - Barbados 2 viikon matkalla käytiin 10 eri maassa.Elämä laivalla ei ole yksitoikkoista vaikka väliin tulee meripäiviä.yleensä laiva on maissa 8-10 tuntia riippuen kohteesta.siinä ajassa saa jo tuntuman kohteeseen.netissä on hyvät sivut www.kreuzfahrtengebot.de sivun ala reunassa on äkkilähdöt samoin Globetrotter.se välittää hyviä ja edullisia matkoja.17.11 lähden Välimerelle ja laiva käy mm. 2 kertaa Libyassa jonne muuten on hankala mennä.Surffaa netissä ja pistä toimeksi,hyvää matkaa t:Risto.R.
- Janna
Olimme häämatkalla Itä-Karibian viikon risteilyllä. Tekemistä todellakin laivalla oli, melkeinpä ihan liikaakin, paljon jäi kokematta. Aina mahtui uima-allasalueelle, vaikka vieraita laivalla onkin paljon. Satamissa oltiin yleensä 6-8 tuntia, joten hyvin ehti tutustua paikkoihin. Suositan todellakin risteilyä matkavaihtoehtona!
- morsian -06
Olen ollut Bahaman risteilyllä ja se oli ERITTÄIN MAHTAVA KOKEMUS!!! En tiedä mitään niin ihanaa ja kaunista. (tosin.. en ole paljoa matkustellutkaan) Mutta... Risteily kesti 3 pvä, joten ei tullut SIKA kalliiksi. Ja...oltiin Bahaman saarella yksin päivä. Sen ajan sai käyttää miten halusi. Me tehtiin pikkubaattiristeily sit satamasta blue lagoonille ja oli todella upea reissu. Ja aikaa jäi vielä shoppailulle ja iltapäivällä kerkesi sitten vielä laivaan takaisin kapteenin juhlaillalliselle... voih.. niin paljon ihania muistoja!! MENKÄÄ EHDOTTOMASTI!!!!! En tiedä vielä, mihin me suunnntaan häämatkalle, mutta sen sanon että se saa olla todella upea että vetää verrot Bahaman risteilylle. Onhan siellä uima-altaalla porukkaa, mutta mitä se haittaa. Kaikki on siellä ottamassa arskaa ja nauttimassa elmästä, se on vaan kivaa! Ja laivassa on niin pajlon todellakin tekemistä, että ei mekään keretty kaikkea näkemään. Ei ois haitannut, vaikka ois ollut viikonki laivalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275303
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34657- 1481616
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551436Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141260- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211074viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.206977En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61903- 37829