Onko joku kuullut ton biisin? Millainen se on? Ite tiiän Eijalta lähinnä "40 suosikkia", Eijariitta ajan biisit ja "Yössä sielujen" "Tänään" "Hyppy Tuntemattomaan" albumit. "Yössä sielujen" studioalbumeista ainoa joka napannut ( tietty Eijariitta)
Eija Kantola: Kuka
5
435
Vastaukset
- Chevi
Biisi soinut Iskelmäradiossa alkukesästä alkaen taajaan. Eiköhän kohta ole uusi cd tulossa? Itse pidän kovasti kyseisestä kappaleesta, hyvää automusaa.
Legendaa-kappaleesta en sensijaan innostunut. Hömppää.Kuulin KUKA-biisin radioista launtaina. Aika hyvä. Uusi levy tulee huomenna keskiviikkona kauppoihin, tietääkseni. Tänään sitä saa varmaan keikkapaikalta tai jostain.
- mahdollista
Valitettavasti ei ole pystynyt välttymään kuulemasta sitä.Se soi Iskelmässä monta kertaa päivässä,eikä todellakaan ole hyvä,siinä ei ole kerrassaan mitään.
- Jaapee
UnOpened82 kirjoitti:
En kuuntele radiota usein. Pari kertaa olen kuunnellut iskelmädiskoa.
Iskelmäradiota en kuuntele. Radio Sunilta on tullut uusin biisi Syksyn sateeseen. Se on todella rauhallinen ja tuttua ja turvallista Eijaa. Legendaa ja Kuka olivat molemmat hieman turhaa renkutusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361793
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329