Onko joku kuullut ton biisin? Millainen se on? Ite tiiän Eijalta lähinnä "40 suosikkia", Eijariitta ajan biisit ja "Yössä sielujen" "Tänään" "Hyppy Tuntemattomaan" albumit. "Yössä sielujen" studioalbumeista ainoa joka napannut ( tietty Eijariitta)
Eija Kantola: Kuka
5
440
Vastaukset
- Chevi
Biisi soinut Iskelmäradiossa alkukesästä alkaen taajaan. Eiköhän kohta ole uusi cd tulossa? Itse pidän kovasti kyseisestä kappaleesta, hyvää automusaa.
Legendaa-kappaleesta en sensijaan innostunut. Hömppää.Kuulin KUKA-biisin radioista launtaina. Aika hyvä. Uusi levy tulee huomenna keskiviikkona kauppoihin, tietääkseni. Tänään sitä saa varmaan keikkapaikalta tai jostain.
- mahdollista
Valitettavasti ei ole pystynyt välttymään kuulemasta sitä.Se soi Iskelmässä monta kertaa päivässä,eikä todellakaan ole hyvä,siinä ei ole kerrassaan mitään.
- Jaapee
UnOpened82 kirjoitti:
En kuuntele radiota usein. Pari kertaa olen kuunnellut iskelmädiskoa.
Iskelmäradiota en kuuntele. Radio Sunilta on tullut uusin biisi Syksyn sateeseen. Se on todella rauhallinen ja tuttua ja turvallista Eijaa. Legendaa ja Kuka olivat molemmat hieman turhaa renkutusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?843462- 252033
- 1941941
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3431338Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell861313Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale891137Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo12945- 82943
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.23855Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha61790