Olen käyttänyt kesäkuusta lähtien propralia 10mg jännitykseen ja olen enemmän kuin tyytyväinen sen tehoon, mutta...kesäkuusta lähtien minulla on ollut myös hakkaavaa yskää.
Olin pitkin kesää flunssassa ja kuvittelin yskän kuuluvan siihen. Nyt on flunssa poissa mutta lievä hengenahdistus ja välillä jopa oksentamiseen johtavat hillittömät yskänpuuskat ovat edelleen riesana.
Mielessä on käynyt että voiko propralit olla syynä moiseen?
propralista yskää?
5
3768
Vastaukset
- vaan
hassua. hain itsekin muutama kuukausi sitten propral-reseptin. ja olen sen jälkeen ollut kyllä yskäinen. olisiko sattumaa, että flunssakausi on vaan iskenyt samaan aikaan kuin lääkekin?
- nuhaa
Minulla on tullut limaisuutta ja nenä vuotaa herkästi. Lisäksi olen huomannut mielen alakuloa, joka saattaa johtua Propralista. Tuntuu, että voimat ovat heikentyneet ja ei jaksa niin paljon kuin ennen. Mihin vaivaan käytätte lääkettä?
- oireita
Minulla sama ongelma, rupeaa yskittämään. Lääkäri kyllä sanoi, että voisin vähän aikaa syödä ihan joka päivä, varsinkin nyt kun olen stressaantunut. Mutta eipä huvita, tympeän tuntoinen olo kurkussa. Ei välttämättä hirveän paha, mutta tulee joka kerta kun otan 10 mg. Olen lukenut, että propralilla voi olla sellainen vaikutus, ei sovi astmaa sairastaville esimerkiksi. No minulla ei pitäisi sellaista tautia olla, mutta ehkä sitten taipumusta.
Tietääkö kukaan, onko saatavilla vastaavaa lääkettä, joka ei tuollaisia oireita aiheuttaisi.
Muuten se lääke on minulle aika hyvä, pärjään näiden jännittämisteni ja paniikkieni kanssa hyvin, kun on propralia ja rescue remedyä, pahaan paikkaan opamoxia puolet tai neljäsosa 15 mg:sta.- on toinen
beetasalpaaja joka minulle on annettu vaihtoehdoksi propralille.olen testannut ja sama lopputulos. varmaan aika samantapainen lääke.
- Annoksesta
Jos sinulle 10mg on liian suuri annos. Minä vähensin
omaa annostani ja enää ei tule limaisuutta ja kurkkuun karheuden tunnetta. Minulla oli 40mg ja vähensin sen 10mg.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4533876Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181662- 1161486
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891454Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991388Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591346- 501266
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi931204- 441059
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331047