Laihduttaako?!

pollouh

Mietin tossa vaan että laihduttaako oksentaminen?! Vai kerkeekö ruoka imeytymään elimistöön ennen kun tyhjentää vatsansa oksentelemalla..?

10

5026

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vitsivitsi

      Ainakin paremmin ku paskantaminen.

    • pallero

      ..oon lihonu bulimian myötä 15kg.. mut voihan se jotaa laihduttaa, en tiedä..

      • dfgd

        "..oon lihonu bulimian myötä 15kg.. mut voihan se jotaa laihduttaa, en tiedä"
        sama.


    • matonen

      Riippuu ihan siitä, söisitkö ne herkut joka tapauksessa. Jos on tapana ahmia, niin sitten bulimialla voi vähän vähentää sitä lihomista joka muuten seuraisi. Jos taas et ahmi, niin bulimia vain lihottaa.
      Esimerkki: olen tässä taas viimeiset kolme päivää syönyt ja oksentanut (vai neljäkö päivää, en pysy laskuissa)ja sitä ennen oksensin satunnaisesti pari viikkoa ja paino on heti noussut kilon. Jos olisin pysynyt normaalissa ruokavaliossa,todennäköisesti paino olisi laskenut kilon kuten dieetilläni yleensä, ja painaisin nyt 2kg vähemmän.
      Eli ei, bulimia tuskin sinua laihduttaa. Enkä suosittele kokeilemaan!

    • katherine

      en mä oo muutakun lihonnu, tai no mä oonki huono bulimikko koska enimmäkseen vaan ahmin ja en jaksa oksentaa tai en saa ku ihan vähän ulos ja seki on vaikeeta.. ehkä tää on siirtymässä BED:ks... ei vittu ku hävettää!! niin säälittävää ku en voi paastota, hirveitä ahmimiskohtauksii joka päivä ja päätän ennen ku alan ahmii et nyt varmasti oksennan kaiken pois muttei niin oo käyny ja paino vaa nousee, eilen päätin et nyt alko paasto ja et ahmin eilen viimesen kerran nii ei, äsken vedin 110g ranskalaisii ja rasva oikeen tihku.. mä en jaksa enää olla näin lihava ja teen itsarin kohta.. mitat on 166/54 eli todella kriittisen lihava oon jo 15 vuotiaaks tytöks jolta vaaditaan vaikka mitä.. en kestä olla tälläne! mä tarviin jonku vartijan joka kattoo etten pistäis kurkusta alas kahtee viikkoo muutaku vettä! oksentaminen on kyllä huono ja ei laihduttava vaihtoehto, iho huononee, henki haisee, hampaat syöpyy ja kurkku tulee kipeeks.. ei mitää hyötyy mutta se olo minkä ahminnasta saa ja se syömisen ihanuus on jotain niin!!!!!! ei pystyis millää lopettaa.. säälittävää, pystyn vetää 2 pizzerian normaali pizzaa kerralla ja perään 350g suklaata enkä edes välttämättä oksenna, joten miettikää miten paino siinä nousee!!

    • tarvitsen apua:(

      Ite oon laihtunu 10kg, mut mun bulimia ei oikein oo bulimia, sillä syön normaalisti ja oksennan silti kaiken pois. En suosittele, en pysty lopettaan, olo on hirveä, kurkku kipeä, kunto huononee, tulee turvotusta, paha olo, vihaan itteäni ja vaikka laihdun en näytä yhtään paremmalta. Päinvastoin...!


      Tarvitsen apua, mutten uskalla kertoa ogelmastani kenellekään:(

      • Haluan laihtua

        Millä tavoilla oksennat? Ja haluan itsekin laihtua, mitat 153cm/45kg ja olen mielestäni liian läski, reidet vaan löllyy. Jos oksentaminen oikeasti auttaa, pitäisikö minunkin alottaa? En ole urheilullinen ja teen mitä vaan laihduttaakseni.


    • back to bulimia

      Laihdun reippaasti yli parikymmentä kiloa. Tietysti mukana oli myös "paastopäivät" (vitamiiniporetta vaan) pari päivää, sitten ahmintakohtaus, äkkiä oksennus -> sitten taas paastoa.

      Eli varmaan yhdistelmänä siis tuo näännytys ja oksentaminen

      Mutta laihduin kyllä yli 20 kiloa.

    • back to bulimia

      Itse asiassa nyt kun mietin kolme vuotta takaperin niin multa oli lähtenyt silloin lähemmäs 30 kg pois. Ajattelin tulla korjaamaan lausuntoani :D

    • fjrgyedufg

      no mä ainakin laihduin 22kg, 75 kilosta 53 kiloon. Nyt tosin taas lihonut 60 kiloon kun mahdollisuuksia oksentaa huomaamattomasti ei enää ole :(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      66
      1250
    2. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      50
      894
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      51
      824
    4. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      96
      779
    5. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      58
      760
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      82
      727
    7. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      41
      671
    8. Mitä haluaisit sanoa

      Minulle? Tiedän että aikaa on kulunut mutta ihan mielenkiinnosta, kuitenkin kutkuttelit mun sisintä. T. V
      Ikävä
      42
      625
    9. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      52
      623
    10. Tiedät, että ottaisin yhteyttä heti

      Ja ihan kevyesti, jos vain tietäisin, että se on toivottua. Miehelle naiselta.
      Ikävä
      28
      621
    Aihe