runescape oli paras mutt ei enää koska menust ei saa selvää
runescape-paras nettipeli?!
94
5057
Vastaukset
- Emerald.
Ei saa selvää?! Voi kuule, nythän se on paljon parempi. Mene englannin tukiopetukseen, voi auttaa. Ei tukiopetuksessa mitään pahaa ole.
- varmaan
On se varmaan paras nettipeli joo.
Sallikaa mun nauraa. Hahahaa!- satery2
on kuule hyvä peli oon 10vuotias vast ja osaan pelata runee vaik kuin hyvi ku kaveri vähä opetti
- rune on huono
satery2 kirjoitti:
on kuule hyvä peli oon 10vuotias vast ja osaan pelata runee vaik kuin hyvi ku kaveri vähä opetti
runescape on ihan surkku peli
- lölled
Joo runescape ehdottomasti.. huonoin nettipeli! Siis se on niin perseest, älkää vaa etsykö ssille sivulle!
- 94387jjj3
rune on huono kirjoitti:
runescape on ihan surkku peli
turpa kii vittu just hyvä sä pelaat ite jotaa vitu nalle puh pelii
- hullu
se o ihanhelpo se uusi päävalikko
- Deadcrown
lol lol ja hah hah!
rune on niin huono peli et sit ei voi ees pelata
mä oikein säälin niitä jotka pelaa sit- hehe
mustakin se oli eka ihan ufo sit kun opettelin siihen uuteen sivuun nii se oli helppo oon 8 vuotias ja oon ite kouluttanu 3 ukkoo yhen magen joka on 13 lev magic 20 ja puren 18 lev str 27 ja fishing ja cooking aijan fishing 49. 7 tuhannen xpn päästä se on 50 ja cooking on jo 50 ja jonku 600xp päästä se on 51 !!!!1 lol jos et tiiä) =)
- 111
Just.. kaikki sanoo runee huonoks koska eivät itse osaa pelata tai eivät olleet kokeilleet lainkaan runea siis kannattais pelata runea sen pelaamisessa ei oo mitää hävettävää rune on hyvä peli mutta tämä oli minun mielipiteeni ja kaikilla on oma mielepide
- ru-ne on pas-ka
111 kirjoitti:
Just.. kaikki sanoo runee huonoks koska eivät itse osaa pelata tai eivät olleet kokeilleet lainkaan runea siis kannattais pelata runea sen pelaamisessa ei oo mitää hävettävää rune on hyvä peli mutta tämä oli minun mielipiteeni ja kaikilla on oma mielepide
Kaikki ihmiset ja eläimet osaa pelaa runee koska se on melkein vuoropohjane peli ja kaiki haukkuu sitä ku se on paska peli oikeesti oon kokeillu ja tapoin 1 rotan sen jälkeen tuli heti se fiilis et ei tätä pelaa apinakaa.
- lölled..rune suck
111 kirjoitti:
Itte oon pelannu runee ja se on niin perseest. en oo pelannu varmaa 4vuotee vaiks mul on joku 80levunen jätkä. en tiiä onks pöllitty mut kyllästyin siihen puree 99str ja range...
- RuNeOnPaSka
111 kirjoitti:
Oon pelannu toisen 68 levaseks ja toisen 88 levaseks joka oli membu, kaikki jotka pelaa vierotushoitoon! Mulla kesti 5 kuukautta vieroittautua ja se oli rankaa! Jos se kerran on nyt parempi ni älkää menkö sille sivulle eka kerta ja oot koukussa ja jos oot tyhmä ni maksat viel membuakin! Joten ei kannata mennä hanki elämä ja osta peli tai mene ulos mutta älä istu ja litistytä pallejasi ja tule nörtiksi, se ei kannata katsokaa jos olette koulussa jotkut leikkii runescapea parempi olisi tapella ku leikkiä kepukalla et tää on rune scimmy1
- joku12222
111 kirjoitti:
runee pelaavaan nolaiffarit ja nörtit jotka yrittää paeta totuutta.runescapeen en itse koskisi ees kepillä enään oon ennen pelannu nuorempana sitä paskaa mut en enään ku en o enään niin lapsellinen!
- apinaali
RuNeOnPaSka kirjoitti:
Oon pelannu toisen 68 levaseks ja toisen 88 levaseks joka oli membu, kaikki jotka pelaa vierotushoitoon! Mulla kesti 5 kuukautta vieroittautua ja se oli rankaa! Jos se kerran on nyt parempi ni älkää menkö sille sivulle eka kerta ja oot koukussa ja jos oot tyhmä ni maksat viel membuakin! Joten ei kannata mennä hanki elämä ja osta peli tai mene ulos mutta älä istu ja litistytä pallejasi ja tule nörtiksi, se ei kannata katsokaa jos olette koulussa jotkut leikkii runescapea parempi olisi tapella ku leikkiä kepukalla et tää on rune scimmy1
siihen jää tosi helposti koukkuun niin sitä on hankala lopetaa...
- i3iik23q0
111 kirjoitti:
no khyl mäki pelaan runee
- Paaa arui qwerty qi
ru-ne on pas-ka kirjoitti:
Kaikki ihmiset ja eläimet osaa pelaa runee koska se on melkein vuoropohjane peli ja kaiki haukkuu sitä ku se on paska peli oikeesti oon kokeillu ja tapoin 1 rotan sen jälkeen tuli heti se fiilis et ei tätä pelaa apinakaa.
Oisikohan syy siinä että jos tapat yhden rotan et tiedä mikä koko peli on
- loool
huonompi kun rs3
- mage pk62
mul on jo 61 lvl tyyppi ku jaksaa harjottaa nii se on tosi hyvä!!! kokeilkaa sitä
menkää sivulle www.runescape.com
se on paras!!!!- runescape112
mul on 103lvl tyyppi se on membu ja aika rikas!
addaa se jos pelaat internetin parasta peliä...eli runea!! - runescape112
runescape112 kirjoitti:
addaa se jos pelaat internetin parasta peliä...eli runea!!ainiin ja nimi oli allikaattori
- mä oon pulasa!
runescape112 kirjoitti:
ainiin ja nimi oli allikaattori
joo mulki on 64 lvl. tyyppi ja ne jotka ei pelaa runee nii on hullui alottakaa teki rune nii ootte hyviä tyyppei =)
- wale
mä oon pulasa! kirjoitti:
joo mulki on 64 lvl. tyyppi ja ne jotka ei pelaa runee nii on hullui alottakaa teki rune nii ootte hyviä tyyppei =)
LoL eräät pelaa runee mä säälin teitä tosiaan. hankkikaa elämä!!!
- joe vega
moi voiks joku antaa tyyppei vähintää 45 lvl
pankaa nimi osoitteeseen
[email protected]
pltz - niksu miksu
joe vega kirjoitti:
moi voiks joku antaa tyyppei vähintää 45 lvl
pankaa nimi osoitteeseen
[email protected]
pltzon paras on paras mul on vast 51 levellinen tyyppi mutta sen str on 58 ja hittaa 16 rune 2hoolla :D laita kamu listalle nimi niksu miksu.
- niksu miksu
wale kirjoitti:
LoL eräät pelaa runee mä säälin teitä tosiaan. hankkikaa elämä!!!
älä loukkaa runee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- rune rune
niksu miksu kirjoitti:
on paras on paras mul on vast 51 levellinen tyyppi mutta sen str on 58 ja hittaa 16 rune 2hoolla :D laita kamu listalle nimi niksu miksu.
tulkaa tähän osoitteeseen http://www.runescape.com/
- surkee6
rune rune kirjoitti:
tulkaa tähän osoitteeseen http://www.runescape.com/
Runescape on paskin peli ikinä! Älkää kukaan erehtykö menemään runeen.
- seiskaluokkalainen
surkee6 kirjoitti:
Runescape on paskin peli ikinä! Älkää kukaan erehtykö menemään runeen.
kaikki jotka haukkuu runee niin ei osaa pelata sitä ,ei ole koskaan pelannut tai se mitä mulle on tapahtunut 5 kertaa niin jyynännyt sitä niin kauan että se muuttu tylsäks. jyynääminen tarkottaa että sää koko ajan trainaat jotain skilliä ja sitten se käy tylsäks ja lopetat runen.
mä oon kuullu kun 8luokkalaiset puhuu runesta ja 9luokkalaisetkin ja itee on seiskalla ja mua ei hävetä kun meen kouluun runescape paidoilla ja lippiksellä eikä se haittaa ketään mun koulussakaan toisin päin musta on tullut suosittu mun koulussa että rune on hyvä! JA MUISTAKAA PITÄÄ HAUSKAA! - EmilXD1
niksu miksu kirjoitti:
on paras on paras mul on vast 51 levellinen tyyppi mutta sen str on 58 ja hittaa 16 rune 2hoolla :D laita kamu listalle nimi niksu miksu.
rune on oikeest paras peli:D
mulla on siel 73 lvl ukko nimi EmilXD1 lisätkää kamuihi!
kannattaa tehä sinne ukko! - runen pelaaja
EmilXD1 kirjoitti:
rune on oikeest paras peli:D
mulla on siel 73 lvl ukko nimi EmilXD1 lisätkää kamuihi!
kannattaa tehä sinne ukko!Joo mul on 72lvl ukko runes total paljo yli 600...
Musta kannattaa rueta pelaaamaan runea ihan helevetin hyvä peli suosittelen.. menkää osoitteeseen= www.runescape.com - t6789
runen pelaaja kirjoitti:
Joo mul on 72lvl ukko runes total paljo yli 600...
Musta kannattaa rueta pelaaamaan runea ihan helevetin hyvä peli suosittelen.. menkää osoitteeseen= www.runescape.comrune on persiistä
- runen pelaaja
t6789 kirjoitti:
rune on persiistä
mul on helkkaristi rahaa runes 12mill...
- jx
runen pelaaja kirjoitti:
mul on helkkaristi rahaa runes 12mill...
ahaa nyt säästän rahaa********************
- mä olen matti
seiskaluokkalainen kirjoitti:
kaikki jotka haukkuu runee niin ei osaa pelata sitä ,ei ole koskaan pelannut tai se mitä mulle on tapahtunut 5 kertaa niin jyynännyt sitä niin kauan että se muuttu tylsäks. jyynääminen tarkottaa että sää koko ajan trainaat jotain skilliä ja sitten se käy tylsäks ja lopetat runen.
mä oon kuullu kun 8luokkalaiset puhuu runesta ja 9luokkalaisetkin ja itee on seiskalla ja mua ei hävetä kun meen kouluun runescape paidoilla ja lippiksellä eikä se haittaa ketään mun koulussakaan toisin päin musta on tullut suosittu mun koulussa että rune on hyvä! JA MUISTAKAA PITÄÄ HAUSKAA!seiskaluokkalainen taidat nyt valehdella aika kirkkaasti ja mä ainakin mielummi jyystäisin naista mielummin ku peliä.
- ei kantsii
pelasin joskyus kaks vuotta kunnes sain 80 lvl ja hommasin puunhakkuulla 400k kunnes runehullu hakkeri (vanha kaveri) pölläs kaiken. onneksi niin kävi koska olin aina pelaamassa runee -.- ei kannata pelata
- kill3r81
t6789 kirjoitti:
rune on persiistä
kaikki va haukkuu rs vaikkei ite ees pelaa, se o muuttunu paljo parin viimevuoden aikana. jos haukutte ni laittakaa ees joku syy?
- Bechappi
runescape112 kirjoitti:
addaa se jos pelaat internetin parasta peliä...eli runea!!Joskus 13 vuotiaan viel pelasin mutku ei että en kehtaa edes katsoa etu sivua se kuka haluaa accounttini,annnan sen adatkaa minut meseen '' [email protected]
- pikku kalle
kill3r81 kirjoitti:
kaikki va haukkuu rs vaikkei ite ees pelaa, se o muuttunu paljo parin viimevuoden aikana. jos haukutte ni laittakaa ees joku syy?
Niimpä, huonompaan ollaan menty vuoden 2006-2007 jälkeen...
- parepii tekosyitä?
ei kantsii kirjoitti:
pelasin joskyus kaks vuotta kunnes sain 80 lvl ja hommasin puunhakkuulla 400k kunnes runehullu hakkeri (vanha kaveri) pölläs kaiken. onneksi niin kävi koska olin aina pelaamassa runee -.- ei kannata pelata
Ihan oikeesti rune ukkoja on mahdotonta hakkeroida ellei pelaaja ole älyttömän typerä ja anna salasanaansa ensimmäiselle joka tulee vastaan ja sanoo: aynone wanna change acounts plz im poor im not scamingg u, tai vastaava: plz give me 5k plz i got scmed plzzzzz. Kaikki syyttää "hakkereita" jos ei osaa pelata tai jos haluaa myötätuntoa ja rahaa muilta pelaajilta. HUOM. kirjoitusvirheet oli tarkoituksellisia.
- joku1222
niksu miksu kirjoitti:
älä loukkaa runee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hanki elämä läski!nolaiffari!
- Jooo Jooo
parepii tekosyitä? kirjoitti:
Ihan oikeesti rune ukkoja on mahdotonta hakkeroida ellei pelaaja ole älyttömän typerä ja anna salasanaansa ensimmäiselle joka tulee vastaan ja sanoo: aynone wanna change acounts plz im poor im not scamingg u, tai vastaava: plz give me 5k plz i got scmed plzzzzz. Kaikki syyttää "hakkereita" jos ei osaa pelata tai jos haluaa myötätuntoa ja rahaa muilta pelaajilta. HUOM. kirjoitusvirheet oli tarkoituksellisia.
Tietenkin runescape accountin voi hackeroida mutta se voi olla hieman vaikeaa.
- Sinä ja minä
runescape112 kirjoitti:
addaa se jos pelaat internetin parasta peliä...eli runea!!Joku säälittävä kersa 8-6v pelle joka pelaa runee vois ehk adata jos vain tietäis nimen pelle. Ootko ostanu membuu 8v vittu varastanu äitinsä rahat ! Pelle
- Oot idiootti
parepii tekosyitä? kirjoitti:
"Ihan oikeesti rune ukkoja on mahdotonta hakkeroida ellei pelaaja ole älyttömän typerä ja anna salasanaansa ensimmäiselle joka tulee vastaan ja sanoo: aynone wanna change acounts plz im poor im not scamingg u, tai vastaava: plz give me 5k plz i got scmed plzzzzz. Kaikki syyttää "hakkereita" jos ei osaa pelata tai jos haluaa myötätuntoa ja rahaa muilta pelaajilta. HUOM. kirjoitusvirheet oli tarkoituksellisia."
Niitä on helppo hakkeroida jos ei oo laittanut sitä recovery hommaa.
Enää ei oo mitää järkee hakkeroida ku ei voi antaa kun 5k välillä - k4kk23p09o4jktw
joku1222 kirjoitti:
hanki elämä läski!nolaiffari!
kaikil on oma mielipide jotku pelaa jotku ei!!!!
- 23qij3ijj3
kill3r81 kirjoitti:
nii just toi on hyvä
- LOLSOSLWTFASDLMAO
porukka dissaa runee?Sehä o iha hyvä peli ja oppii englantiiki samalla :)
- runen pelaaja
mul 73 levelinen ukko runes hp 60!
- lölled
on se kiva ku oppii englantii; lol,omg,omfg yms. "runekieltä" mitä muut ei ymmärrä..
- jejejjoifAJpo
Runescapessa oppii paljon englantii. pelasin eka kerran 1 luokalla ja olipa enkku tietenki 3 ja 4 luokalla 10 ;)
- Mul on quest cape LOL!!!
Joo. Rune on hyvä. Pelaan itse, vuodesta 2009 asti aina tähän päivään saakka.
Mun accounttini nimi on diapolo 10, en oo botannu, en oo saanu mutee tai bannia ja osa kavereistakin pelaa. Oon 14-vuotias ja 7-luokalla, keskiarvo 9. Mulla on quest point cape, kaikki levut 60 (mage 87), mulla on oma elämä ja rune on auttanu koulussa, (koska siitäkin oppii kaikenlaista. Jos joku teistä vielä pelaa, laittakaa mut kaveriks (ei huolta, mulla ei ole aikomustakaan lopettaa. Ja olen memberi.
- Mod Chan
Mitä te täällä keskustelette että , RuneScape olisi paras internet peli? Varmasti löytyy internetistä parempiakin pelejä kuin RuneScape esimerkiksi , World of Warcraft on poikinut suuren suosion nuorten keskuudessa . Tosin jos oikein määrittelemme tämän niin RuneScape todellakin varmasti on paras "Selainpeli" . RuneScapessa on hyvät ja huonot puolet : Huonot ovat vain jos jokin elämästä syrjäytynyt nuori / aikuinen pelaa yli 4 tuntia vuorokaudessa . Hyvät ovat : Ajan tappo , Englannin (ja miksei muidenkin kielten verbaalinen ja muuten vain kielellinen kehittyminen) , Mukavuus , Sosiaalisuus ja ns.Paremmuuden tunne .
PS . Ne "dissaavat" RuneScapea jotka eivät vain jaksa pelata sitä tai ei ole mahdollisuutta pelata .
//Älkää lähetelkö jotain vastaavaa viestiä ketjuun: "mulla onkin 79level mage sillä on herblore 57!!!."
Tuo saa vain runescapen "dissaajat" Ajattelemaan että , pelaajat vasta idiootteja ovat. - lilac.etsuko
Mod Chan kirjoitti:
Mitä te täällä keskustelette että , RuneScape olisi paras internet peli? Varmasti löytyy internetistä parempiakin pelejä kuin RuneScape esimerkiksi , World of Warcraft on poikinut suuren suosion nuorten keskuudessa . Tosin jos oikein määrittelemme tämän niin RuneScape todellakin varmasti on paras "Selainpeli" . RuneScapessa on hyvät ja huonot puolet : Huonot ovat vain jos jokin elämästä syrjäytynyt nuori / aikuinen pelaa yli 4 tuntia vuorokaudessa . Hyvät ovat : Ajan tappo , Englannin (ja miksei muidenkin kielten verbaalinen ja muuten vain kielellinen kehittyminen) , Mukavuus , Sosiaalisuus ja ns.Paremmuuden tunne .
PS . Ne "dissaavat" RuneScapea jotka eivät vain jaksa pelata sitä tai ei ole mahdollisuutta pelata .
//Älkää lähetelkö jotain vastaavaa viestiä ketjuun: "mulla onkin 79level mage sillä on herblore 57!!!."
Tuo saa vain runescapen "dissaajat" Ajattelemaan että , pelaajat vasta idiootteja ovat.Runescape on huono paikka! Siis,, voi luoja! En tajuu sitä pelii... ;) (En kyl tajuu miks käyn jossai adventure questis tai vastaavaa... :P)
- maple player
Mod Chan kirjoitti:
Tuo saa vain runescapen "dissaajat" Ajattelemaan että , pelaajat vasta idiootteja ovat.menkää www.maplestory.com ja valitkaa europe! =)
- lilac.etsuko
maple player kirjoitti:
menkää www.maplestory.com ja valitkaa europe! =)
Mä en osaa käyttää maplestoorii... Miten sitä oikei käytetää..?
- Te ette vaan osaa.
''Just.. kaikki sanoo runee huonoks koska eivät itse osaa pelata tai eivät olleet kokeilleet lainkaan runea siis kannattais pelata runea sen pelaamisessa ei oo mitää hävettävää rune on hyvä peli mutta tämä oli minun mielipiteeni ja kaikilla on oma mielepide'' Just niinku ''Lolz'' sano!
Te ette Vaan osaa pelata sitä! te kadehditte niitä jotka vain osaa.
Nimittäin Se o taitolaji =D
Siihen kyllästyy kun account pöllitään ( mitäspä menit antamaan passus ) mutta se on OMA VIKA. Ettette voi syyttää siitä toisia jotka ei anna passwordeja vaan pitää ne itellään. Opetelkaa pelaamaan tai muuten on turha sanoa mitään P***** RuneScapesta.
( Itellänikin on Level 98 ja bout 15m cash ? On scämmätty monesti , opin läksyni. )- 0.o
75.127.117.16/play.php?server=Frostiescape pvp
Siinä ei tartte maksaa jostain saatanan membusta ja valmiiksi on hp,str,att,range ja mage.
Jos pelaat sitä niin tässä ois pari cheattia.
::master = def ja pray 99.
::cash = 2147m rahaa.
::Barrage = kaikki barrageen tarvittavat runet.
Jos on kysyttättävää pelistä niin tule peliin laita kaveri listaan
aftermatch.
tai lähettää sähköpostiini: [email protected]
,mutta en ota vastaan semmoisia: prkl gay!! viestejä
en ole siellä kuitenkaan 24/7...
Jos olen siellä ni kysy mitä kysyt.
Ei tarvitse muutan kuin kirjoittaa nimi ja salasana (ei) rekisteröintiä.
- bob666
Runescape on niin huono peli kun olla ja voi
- SucTroll
Minun mielestäni kaikilla on oma mielipiteensä erinlaisista peleistä, mutta miksi ihmeessä menet jollekkin topicille haukkumaan sitä tiettyä peliä? Eihän siinä ole mitään järkeä ellei ole saattanut kasvaa vähän vinoon?
- runen pelaaja
SucTroll kirjoitti:
Minun mielestäni kaikilla on oma mielipiteensä erinlaisista peleistä, mutta miksi ihmeessä menet jollekkin topicille haukkumaan sitä tiettyä peliä? Eihän siinä ole mitään järkeä ellei ole saattanut kasvaa vähän vinoon?
rune on hyvääää peliiiiiiiii siis tarkotin tosi tosi hyvä peli t: runen pelaaja
- runen pelaaja
runen pelaaja kirjoitti:
rune on hyvääää peliiiiiiiii siis tarkotin tosi tosi hyvä peli t: runen pelaaja
Menkää siis oikeesti osoitteeseeen www.runescape.com ihan huippu peli...mä toistan vielä ton aijemman et ne ei osaa pelata runea jotka haukkuu runea esim pas** peli . mut kaikilla on mielipide ja mun on että menkää runeeeeen!!!!! :)
- dlfjg
runen pelaaja kirjoitti:
Menkää siis oikeesti osoitteeseeen www.runescape.com ihan huippu peli...mä toistan vielä ton aijemman et ne ei osaa pelata runea jotka haukkuu runea esim pas** peli . mut kaikilla on mielipide ja mun on että menkää runeeeeen!!!!! :)
Jos ei sattumoisin tykkää runescapesta ainahan on moparscape...
- joku äijä
jäikös membu saamatta isiltä?
- Lastchaosfani
Kaikki sanoo "Haukutte Runee ku ette osaa pelata" Lol osaan mutta ku se on vaa niin vitsin urpo grafiikko on p@sk@ ja pelaajat tyhmiä nörttejä! tahkosin sitä vuoden kunnes tajusin et parempiiki pelei on (esim. Lastchaos)
- PASKKASA
VOIHA N PASKA TEITÄ NUUBEJA RUN ON HYVÄ GAMW EA
- runen pelaaja
PASKKASA kirjoitti:
VOIHA N PASKA TEITÄ NUUBEJA RUN ON HYVÄ GAMW EA
PELATKAA RUNEE SIINÄ ON MYÖS SE UUS LEVELI JA KANNATTAA OLLA PARTY ROOMIS SAIN EILEN 251K SIELLÄ JA RIKASTUIN HETI :D
- runen pelaaja
runen pelaaja kirjoitti:
PELATKAA RUNEE SIINÄ ON MYÖS SE UUS LEVELI JA KANNATTAA OLLA PARTY ROOMIS SAIN EILEN 251K SIELLÄ JA RIKASTUIN HETI :D
voitko kertoo lastchaosfani miten siiihen tehään hahmo ja miten pelataan? pliide!
- jokuapinaaa
kyl me osataan pelata mä ainakin.oon kerran testannu ja se on tosi huono.siihen vaan jää koukkuun.ps.runea pelaavat tyypit on nolifareita.hankkikaa elämä!!!netti peliä pelaa
- ImeMunaa
Voi vittu... Tääl jotkut skidit itkee hankkikaa elämä nörtit oikeesti voi jumalauta pelatkaa ennemmi jotai kunnon MMORPG pelii ku jotai helvetin runescapee siel vetelee jotkut 5v. muksut ja sanoo "Hei jou ei tää o mun oikee ukko ku oikee on lvl 1000, jep näin on sain kato runescapen tekijöiltä sen tyypin"
- looooool!
maailman nopein kansakin on parempi kun rune ja paljon. Seuraavaks runefanit menee habboon sit myy jotain omaa munaansa imettäväks. on tosi. pelasin vaan puol viikkoo en jaksanu kun täytyy kehittää mitä lie :DEFFUA, ATTACKIA JA STRENGHTIÄ !: Kestää jotain viikko saada neljäänkymppiin v1tun pasJ{a! Sit yhtäkkiä on jotain vitun 250000xp jäljel. Että TERVEISIÄ PERSEESTÄ RUNEN PELAAJILLE!
- runenpelaaja(ei enää
looooool! kirjoitti:
maailman nopein kansakin on parempi kun rune ja paljon. Seuraavaks runefanit menee habboon sit myy jotain omaa munaansa imettäväks. on tosi. pelasin vaan puol viikkoo en jaksanu kun täytyy kehittää mitä lie :DEFFUA, ATTACKIA JA STRENGHTIÄ !: Kestää jotain viikko saada neljäänkymppiin v1tun pasJ{a! Sit yhtäkkiä on jotain vitun 250000xp jäljel. Että TERVEISIÄ PERSEESTÄ RUNEN PELAAJILLE!
rune on pa*** peli se on vitun pa*** vaikka on 79 levunen ukko ärsyttää kuitenkii ku en jaksanu kehitäää 80 levuseks
- lopettaja
runenpelaaja(ei enää kirjoitti:
rune on pa*** peli se on vitun pa*** vaikka on 79 levunen ukko ärsyttää kuitenkii ku en jaksanu kehitäää 80 levuseks
pelasin ennen runea mutta mua alettiin kiusaamaan siitä. heti kun lopetin runen tuli kavereita jne. joten suosittelen lopettamaan ennen ylä-astetta tai muuten kiusatuksi tulee. (kokemusta on)
- runenpelaaja(ei enää
lopettaja kirjoitti:
pelasin ennen runea mutta mua alettiin kiusaamaan siitä. heti kun lopetin runen tuli kavereita jne. joten suosittelen lopettamaan ennen ylä-astetta tai muuten kiusatuksi tulee. (kokemusta on)
on mullakin kokemusta kiusaamisesta.... oon se samaa jolla on 79 levunen jolla on str 70 att 60 def 60 prayer 43 ja olen saaanut party roomissa melkein 600k kerralla!
- Stop tykkänään!
runenpelaaja(ei enää kirjoitti:
lopettakaa toi nahistelu. ootte kaikki idiotteja jotka laittaa tähän foorumiin kaikilla on mielipide onks sillä väliä pelaako runescapea tai ei kaikilla on mielipide
- >.<
Stop tykkänään! kirjoitti:
lopettakaa toi nahistelu. ootte kaikki idiotteja jotka laittaa tähän foorumiin kaikilla on mielipide onks sillä väliä pelaako runescapea tai ei kaikilla on mielipide
mitä iloa teillä on ketkä ette pidä runesta täällä? menkää juttelee niitten pelien keskustekuun josta pidätte.
- runen pelaaja(ei enä
>.< kirjoitti:
mitä iloa teillä on ketkä ette pidä runesta täällä? menkää juttelee niitten pelien keskustekuun josta pidätte.
rune on närppä ei jaksa pelata :D lol xd
- ...
runen pelaaja(ei enä kirjoitti:
rune on närppä ei jaksa pelata :D lol xd
jos olet yli 12v ja pelaat runee, ni kannattaa lopettaa rune ja hankkii elämä... (tai rupee pelaa jtn. Fps peliä...esim. Combat arms europe
- OMG?
Rune on hyvä Mutta RUNESCAPE ON PASKA rune on rune ja runescape on runescape noobit luulee että rune on runescape!!!
- xrebirthx
Tässä systeemissä ei ole mitään vaatimuksia tai muuta. Mutta tässä voi vain hacksata vain korkeintaan 30 leveliä korkeampia accounteja kuin itse olet. Esimerkiksi jos olet 50 lvl, voit hacksata 3-80 levelisiä accountteja!!!! Omaa leveliä pienempiä voi aina hacksata!! Saadaksesi jonkun accountin slasanan, sinun pitää noudattaa jokaista porrasta!!!
PORRAS 1 : LÄHETÄ sähköpostiin [email protected] : AIHE : PSSWRD RCC
PORRAS 2 : KIRJOITA VIESTIIN (KOPIOI TÄSTÄ) : ::{") 779^*@^--( käyttäjänimesi) - 662261 %^!%%!&*?/,';;, 0ro-99780 --- (sinun passsword) - yayhkkkh77289? ? ?":}'"">?>>{: 23318236ko>? KIH ?{--(käyttäjätunnuksen) --- 62578199 ^%!$*@(@?>:>:--( Salasanan )--&*&@)! _ ruw123a90
VARMISTA ETTÄ TIETO ON OIKEIN JA OIKEAA!!!
PORRAS 3 : LÄHETÄ VIESTI!
HUOMAUTUS!! SINUN PITÄÄ OLLA YLI 52LVL ETTÄ TÄMÄ TOIMII!
10M TULEE TAKUULLA ACCOUNTILLESI RAHANSIIRROV VAIKEUDEN VUOKSI NOIN KOLMEN TUNNIN PÄÄSTÄ VIESTIN LÄHETYKSEN JÄLKEEN!!!!!!!!!!!
KRITEEREITÄ EI OLE!!!!!- Akiba
Xrebirthille: Onse aika jännä miten toisen passun saamisee tarvitaan omakin passu ;)
Joo painu vittuun vaan.
Muille: Siis tää juoksepakoon peli (runescape) on tarkotettu just ala-asteelaisille, kyllähän niitä on jotka pelaavat vielä vähän vanhemapankin mutta se on vain sitä totally no friends porukkaa. - rune hullu
Akiba kirjoitti:
Xrebirthille: Onse aika jännä miten toisen passun saamisee tarvitaan omakin passu ;)
Joo painu vittuun vaan.
Muille: Siis tää juoksepakoon peli (runescape) on tarkotettu just ala-asteelaisille, kyllähän niitä on jotka pelaavat vielä vähän vanhemapankin mutta se on vain sitä totally no friends porukkaa.oon kehittäny runessa str 99 att 99 hp 97 ranged 99 mage 94 thief 99 ja 450m cash pankissa myin tietenki ukon ja sain 880 euroa!
- rune hullu
rune hullu kirjoitti:
oon kehittäny runessa str 99 att 99 hp 97 ranged 99 mage 94 thief 99 ja 450m cash pankissa myin tietenki ukon ja sain 880 euroa!
ja vieläpä d claws ags bgs ja arma fullit bankissa!
- paras999999
mul on 125 lvl ukko ja rune on paras!!!!!!!!!!!!!! 10
- Colamies
http://www.RunescapePinGenerator.com/?me=276555
TADAA!!! Tuolla ilmainen runescape membu ja siellä on myös hyviä runescape hackkeja!!!!!!!! - sutkulamunaukko
iTE ´just LOPETTAMASSA RUNEN NIMI ATREME PASSU OIKELIS99 JA SIL ON VIEL 16 PV MEMBUU PARHAIN EKA SAA! MUISTAKAA RUNE ON paska EI SITÄ KANNATA PELATA PILAA VAAN ELÄMÄN SITÄ PITÄÄ OLLA SIT KOKOAJA PELAAMAS JA KOULUSSAKI VAA AATTELEE RUNEE KOKO AJA JA MIETTII PÄÄSIS ÄKJKII POIS ET PÄÄSIS PELAA RUNEE OHMHGMGMG!! TERVEISIN: sutinapukka
- the 69 lord
rune on paraas mulla on siinä 120 levelinen ukko str 99,hp 99, attack 99 ja mulla on rahaa siinä 7.5m ja saradomin fullit!! kannattaa pelata!!
- huoh395
hei antaa niiden pelata jotka siitä pitää ite 10 alotin ja lopetin enkä pelannu 2 vupteen sen jälkeen tein uuden accon ja pelaan sillä jonkun aikaan ainakin siihen asti kunnes kyllästyn lopullisesti ja rupeen pelaa jotain minecraftii :D
- runen pelaaja
No moi vaan 2 vuotta sitten tääl olin!!! Jälleen on runea hakattu ja nyt 82 lvl!!
Nimi jälleen: runen pelaaja niinkuin 2 vuotta sitten!! Nyt on tullu tutuks toi peli ja jälleen friikitetty :DD - jenkki purkka
runescape on hyvä peli mulla on total siellä 1170 ja oon 76 lvl ja mulla on 30 m
- Se random jonne
SIIS MITÄ V***** EIKÖ ******* KUKAAN SAA PELAA RUNEE KOSKA HE OVAT NIIN KATEELLISIA JOSTAIN, ETTÄ NIILLÄ ON JOKU 126 LEVELINEN UKKO TAI JOTAIN SELLASTA!? MENKÄÄ SINNE TEIDÄN WoW KETJUILLINNE JA HUUTAKAA TÄYSII RUNE ON ***** SINNE NII!!!
- runen pelaaja
No moro moro parin vuoden päästä olen taas täällä, luin juuri noita minun elvistely kommentteja, aika noloi, bat eniwei :D Kävinpähän morjenstamassa täällä näin :)
- runen pelaaja
Terve terve kaikillee.... PUHUKAA JOTTAIN! :D
- runen pelaaja
Jaa'a.. Runescape 3 tuli tossa joku aika sitten.. Haluaisin tietää ketkä kaikki on menny Saradomeille ja ketkä Zamorakeille =3 Itse menin Saroille.. Kohta oon keränny 6k niitä divine tearseja, vaikki vois olla 4 kertaa enemmänkin..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017503
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?935310- 834977
- 1364354
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113110- 522739
- 462732
- 552322
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818112299Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211890