MB 250 D

marsu

Paljonko kannattaa maksaa? Auto on tuotu Saksasta ja on TODELLA hyväkuntoinen, ajettu 170 tkm (pitää paikkaansa), vm. -91, automaatti, kattoluukku, met. väri
Asiallisia vastauksia, kiitos!

6

765

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Santeri

Ovat saksan pojat aika kovia ruuvaamaan "ylimääräisiä" kilometrejä pois joten ole tarkkana. Yritä katsoa jotain kuten sisustan ja polkimien kuluneisuutta, mutta eiväthän nekään välttämättä totuutta kerro. Nyrkkisääntönä voisi olla 5000-10000 alle suomi-autojen hintaa. Eli noin 120000-135000

• marsu

Auto on tutkittu tosi tarkasti ja kilometrit pitänevät paikkaansa. Kiitos asiallisesta vastauksesta, joka on harvinaista tällä palstalla.

• Paljon ajava
        marsu kirjoitti:

Auto on tutkittu tosi tarkasti ja kilometrit pitänevät paikkaansa. Kiitos asiallisesta vastauksesta, joka on harvinaista tällä palstalla.

Mutta sun kannattaa ruostesuojata se heti. Noilla kilometreillä ajat sillä semmosen 800 tkm vielä jos vähänkin viitsit huoltaa. Hinta on kyllä kovempi kuin mitä kaveri edellä kirjoitti, mutta jos sillä saat lyö kauppa kiinni. Ei siitä nyt ihan lahjaverosyytettä vielä saa. Mersu kauppa ei ole onnenkauppaa.

• NIM 84

MERSUN W123-124 SARJA PARANEE KUIN SAMPPANJA VANHETESSAAN KUN MULLA ON AJOKORTTI.REKISTERIOTE JA RAHAA.MINÄ OSTAN MERSUN W123-KORIMALLIN TAI 124-KORISEN.EN MILTÄÄN JOBBARILTA VAAN VEHOLTA.SAKSASTA KANNATTAA TUODA MERSU AJATTELIN.ETTÄ 250DIESEL SUN KANNATTAA TUODA AION ITSEKIN HANKKIA MERSUN W123-124 KORIMALLIN.JA VEHO PITÄJÄNMÄELTÄ.MB-OPEL ASCONA 19-5.OPEL ASCONA ON MYÖS HYVÄ.MUTTA MERSUN E-FARMARI ON PARAS KAIKKIEN AIKOJEN.KUNNON MERSU-KAUPPAA.EI MITÄÄN MERSUJA JOSTA ON MATKAMITTARIA RUUVATTU.KUN MULLA ON KORTTI.REKOTE JA RAHAA.MULLA ON MERSU.FIAT MUUT AUTOT.SUN KANNATTAA MAKSAA HYVÄ HINTA SUN MERSUSTAS.

• Nami nami

Tulin vastaavan kyydissä juuri kotiin.
      Autoa ostaessa kannatan ajtusta viedä
      auto autotohtorille testiin,hinta on
      pieni suhteessa ostoksen hintaan ja
      tieto rauhoittaa mieltä ostitpa tai
      et.Hintaan en ota kantaa,siihen vaikuttaa niin moni asia.Mersun diesel
      on varmasti hyvä,itse ajelen bensalla,
      olen omalla kohdallani päätynyt seuraavaan:vuotuinen dieselistä
      perittävä vero on korkea suhteessa
      ajamaani noin max 25tkm.Bensa kone
      kulkee rivakammin,kulutus on kohtuullista.Bensamersun hankinta
      hinnat verrattuna dieseliin ovat
      edullisia,kannattaa harkita/laskea?
      MB 250D automaatti on ajajalle ja
      kyyditettäville mukavan hiljainen
      pehmeätä kyytiä tarjoava isot tilat
      tarjoava laatuauto.

• Laadulla on tekijänsä!

Hinnasta en tiiä, mut jos on kunnos niin sä tuut tekeen elämäs kaupat ja tuut nauttiin laadukkaista, taloudellisista ja hiljaisista kilometreistä. Mul on -88 124 250D ja alusta ja kotelot on massattu pakoputkisto on rosteria, oon päättänyt olla luopumasta omastani ainakin 15 vuoteen koska joka aammu se säväyttää tyylillää minut, Mercedes-benz on kuin viini se paranee vanhetessaan.SUOSITTELEN!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      190
      8637
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4808
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4268
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3837
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3236
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      3020
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2696
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2501
    9. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      45
      2419
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2233
    Aihe