MB:n häpäisyä

Getalife

Vähän aikaa keskustelua seuranneena ei voi kuin todeta MB:n kärsineen inflaation.Minkään muun automerkin keskusteluissa ei ole näin ala-arvoista juttua kuin täällä. Eihän täällä ole kuin muutama asiallisesti vastaava hemmo ja loput on samoja kakaroita kuin jippiin puolella.

GF ja Jesse James ovat ilmeisesti talvilomalla peruskoulusta ja keksivät juttujaan pienessä huumehöyryssä ja asiallisesti vastaa vain oikeasti Mersun omistajat.

14

1165

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Goldfinger

Sanotaan se nyt selvästi: tällä palstalla käytävän keskustelun tarkoitus on MB:n häpäiseminen siten, ettei kukaan älykäs ja itseään arvostava henkilö enää viitsi ajaa niin leimautuneella autolla kuin Mercedes.

Tarkoitus on käydä niin absurdia keskustelua, vittuilua ja väittelyä kuin mahdollista. Haukkua kaikki asiallisten kysymysten esittäjät ja lyödä asiat läskiksi.

Lisäksi tarkoitus on erilaisilla rehvasteluilla luoda mersunomistajista kuva, jonka mukaan he ovat pelkästään aineellisilla arvoilla rehvastelevia nousukkaita ja piilorikollisia:);)

Mielestäni olen osaltani onnistunut hyvin em tavoitteissa:D;D;DDDDD

• GOLDFINGER

Onko aamun banaaniannos jäänyt taas syömättä. Mukava kun heti aamusta tulit nuolemaan persekarvojani:)

• Goldfinger

Joo. Nämä perseaukiset ja kateelliset pellet ovat saaneet niin monta kertaa minulta nenilleen, että heillä ei oikein kontrolli enää pelaa.

Jesse on näköjään hieman nolannut heitä lisää ja pojilla on nyt hieman vaikeaa aikaa. Posket kyllä pojilla paukkaa, mutta miesten toimiin ei uskallus enää riitäkkään. Kyllä siinä pojat alkavat väkisinkin turhaantua. Mersu asioista nämä poskisolistit eivät tiedä yhtään mitään. Ovat juuri ja juuri oppineet kirjoittamaan ja suoranainen tyhmyys paistaa läpi kaikista jutuista.

Tietenkin on ikävää olla itseäään tyhmemmässä ja huonommin menestyvässä porukassa, mutta onhan noita reppanoita jonkun kuritettava, etteivät luule sentää liikoja itsestään. Katson olevani pätevin siinä.

Kuninkaalla on on oltava aina alamaisia, jotka matkivat, apinoivat juoksevat perässä ja yrittävät muutoinkin saada huomiota saitilla. Mutta ylivoimani ja huomiarvoni niin murskaava, että heille ei jää enää muuta mahdollisuutta kun määkiä kuin lampaat perässäni. Silloin tällöin potkin niitä perseelle, kun yltyvät määkimään liikaa.

Minä nautin tästä tilanteesta. Mitä enemmin he määkivät perässäni, sitä enemmin saan huomiota täällä ja sehän on ollut alunperin tarkoituksenikin.

Olen liian etevä niille joka suhteessa. He eivät pärjää minulle täällä, eivätkä siviilissäkään. Määkijät ovat sisäistäneet tämän asian ja tajuavat huonommuutensa joka suhteessa. Se ahdistaa ja vituttaa heitä suunnattomasti ja siitä alkaa se perässäni määkiminen.

On huomattava, että minä en koskaan ole aloittanut vittuilua, mutta olen vastannut joskus jos minulle on alettu vittuilla. Fiksumpien tyyppien kanssa olenkin sovussa, mutta näitä perässäni määkijöitä potkin säälimättä perseelle.

Määkijät hakaavat päätään kallioon ja aina on kakkostila kanssani varma, olipa koitos täällä tai siviilissä.

• jeeves

Pitäisikö Mersu kirjoittaa isolla vai pienellä?

• Kolmas mersu meneillään

Siinä oli taas luusereille suoraa faktaa. Paina saamaan tyyliin vaan, niin saadaa nuo tyhmät paskiaiset pois täältä rahamiesten joukosta mölähtelemästä.

• JUMALA
        jeeves kirjoitti:

Pitäisikö Mersu kirjoittaa isolla vai pienellä?

Yliopistosta, eli korkeimmalta mahdolliselta taholta tullut tieto kertoo, että mersu kirjoitetaan tekstissä pienellä, koska se ei ole puhdas erisnimi. Kaikki muu tieto on pötypuhetta. Samoin on bemarin ja muiden NIMIVÄÄNNÖSTEN kanssa.
        Mersulla ja bemarilla on vain yksi oikea nimi, eli Mercedes-Benz ja BMW Kaikki muut ovat alkuperäisen nimen VÄÄNNÖKSIÄ, joita on runsaasti ja ne kaikki kirjoitetaan pienellä, mersu sana ei poikkea mitenkään muista väännöksistä.

Olen jo muutamaan kertaan toistanut tämän faktan, enkä viitisi enää typerysten kanssa saamaa asiaa vääntää, joten minun osaltani keskustelu tästä asiasta loppuu tähän.

• Kandi

Sinä olet poju aivan harhateillä. GF on taatusti vanhemi kuin sinä. GF on pannut noita poikia senverran alta lipan, että ovat menettäneet täysin kontrollinsa. GF tietää autokaupasta myös taatusti enemmän kuin sinä ja muut täällä.

• Jaakko S

Puhutaan mitä puhutaan, niin GF on kuitenkin tarpeen tullen pätevin ja tietorikkain tyyppi täällä. GF osaa myös vittuilla todella taitavasti, eikä anna kaikkien hemmojen hyppiä nenilleen. GF on liian monipuolinen, fiksu ja taitava ja juuri siksi GF ärsyttää tavattomasti monia.
      Todellisuudessa täällä ei kukaan pärjääkkään hänenelle MB tiedoissa ja autokauppaa sivuavissa asioissa, eikä edes vittuilussa.

• tökerö hämäysyritys

Jaakko S = Goldfuckingfinger, tyyli on aivan samaa, en mene halpaan.

• Jaakko S
        tökerö hämäysyritys kirjoitti:

Jaakko S = Goldfuckingfinger, tyyli on aivan samaa, en mene halpaan.

Todista tai pidä lärvisi tukossa. Minä olen tietenkin ennen voittajan puolella kuin tapaisesi nimerkkiä vaihtelevan typyryksen.

• Getalife

Taitaa Jaakko S. saada tyydytystä peesaamalla. Mikset pysy pois jos ei
        ole omaa mielipidettä vai onko tosiaan kyseessä yksi ja sama henkilö.

Onhan se inhottavaa kun ei keksi mitään sanottavaa,mutta pitää olla äänessä. Ja senhän voi tehdä vaikka hanuria nuoleskelemalla.

Taisi olla virikeköyhä lapsuus.

• Goldfinger

Jep, pistin ton antaudun - tekstin siksi, että kun toi häirikkö ei muuten lopeta, sotketaan hänet totaalisesti, jotta tänne saadaan asiallista keskustelua hänen häivyttyään.

Kirjoittakaa kaikki nimimerkillä Goldfinger, niin toi lapsi huomaa, ettei hänellä olekaan enää mitään erikoista sanottavaa ja jättää toivottavasti tämän palstan rauhaan.

• Goldfinger

Turha yritys poju. Olen aivan liian taitava noin tyhmälle miehelle:):):)

• Goldfinger
        Goldfinger kirjoitti:

Turha yritys poju. Olen aivan liian taitava noin tyhmälle miehelle:):):)

Sitäpaitsi, ajatus on erittäin kannatettava, siispä minäkin käytän tästä lähtien Goldfinger nimmaria MB -palstalla, sori vaan, mutta olisit lopettanut paskanjauhamisen ajoissa ja pysynyt kohtuudessa ;-) Nyt sinut täytyy savustaa ulos kun et tajunnut ystävällisiä vihjeitä. Toivottavasti saamme tästä taas MB -palstan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      184
      1432
    2. Missä tapasit kaivattusi

ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      80
      1080
    3. Jani Wickholm on kuollut

Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      94
      876
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      77
      865
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      83
      777
    6. Aattelin nainen

Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      744
    7. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      705
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      117
      618
    9. Mennään näin sitten

Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      48
      597
    10. Pohjola talo

Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18