Saari keittiö

Petri

Onko kenelläkään kokemuksia Saari keittiöistä

13

12405

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lukija65

      Olen jutellut niin keittiösuunnittelijoiden ja asentajien kanssa duunini puolesta ja yhteenveto laadun ja designin puolesta heiltä: Avestia tasokkain, sitten Saari ja Avance, sen jälkeen Ykköskeittiöt. Saarellahan on Lontoossa liike - onko se sitten plussaa vai miinusta mene ja tiedä - kunnianhimoa ainakin luulisin. Saarihan ei tee turhan paljon mainosta ja liikekin on auki vain silloin tällöin mikä ainakin minua vähän risoo ( siis viimeksi mainittu), mutta designin puolesta vaikuttavat varteenotettavilta. Käy ihmeessä. Olen nähnyt pari ja ovat omistajat ovat olleet tyytyväisiä.

      • on ihan

        yhtä tyhjän kanssa. Tasokkain kenen mielestä? Se mikä on minusta tasokkain, ei ehkä sinusta - ja päinvastoin! Ei noi kalustemyyjät mitään ihme guruja ole, tavallisia duunareita. Tietotaitoa sieltä toki paikoin löytyy, mutta kukin valitkoon designinsa itse!


      • lukija65
        on ihan kirjoitti:

        yhtä tyhjän kanssa. Tasokkain kenen mielestä? Se mikä on minusta tasokkain, ei ehkä sinusta - ja päinvastoin! Ei noi kalustemyyjät mitään ihme guruja ole, tavallisia duunareita. Tietotaitoa sieltä toki paikoin löytyy, mutta kukin valitkoon designinsa itse!

        Tottakai kyse on henkilökohtaisista subjektiiviivisista oletuksista, niinhän se on autojen, veneiden, vaatteiden, huonekalujen ym kanssa - ja silti autojakin klassataan luokkansa parhaiksi jne. -miksei siis keittiöitäkin. Kyseinen arvotus ei ollut itse myyjien vaan asentajien, arkkitehtien ja käyttäjien palautetta. Ei missään nimessä ainut oikea, mutta eikös tässä foorumissa kokemuskista olekin usein kyse....arkaan kohtaan osuu kuitenkin näköjään.


      • Vera Grönlund

        Ajattelin ensin, että Saari-keittiöiden Pinjasto on meidän keittiömme. Tyyli on juuri sitä mitä haluan. Nixi-keittiöt on toinen vaihtoehto, siellä on myös vastaavaa.
        Tässä tapauksessa tarjousten loppusumma ratkaisi, hintaero on tällä hetkellä n 4000 euroa, joten hinta ratkaisi kuitenkaan toimivuudesta ja ulkonäöstä ei tarvinnut tinkiä. Runkorakenteissa on materiaalien ns pientä paksuuseroja ja jotain muuta rakenneratkaisuissa, mutta en ole niistä kuitenkaan valmis maksamaan tuota neljää tonnia. Vielä vähän viilataan Nixillä ja hinta voi pyörähtää alaspäin, jos tinkiminen onnistui.

        18. helmikuuta 2008 10.21
        Anonyymi kirjoitti...
        Unohdin kiittää kivasta blogista, kun muistaakseni eka kertaa kommentoin, vaikka olen seurannut jonkin aikaa sanomiasi.

        Clarissa

        18. helmikuuta 2008 10.28
        arleena kirjoitti...
        Kiitos clarissa ja tervetuloa vastakin. On mukava saada kommentteja.

        18. helmikuuta 2008 18.51
        tiiu kirjoitti...
        Onnea tulevalle keittiölle. Omani uudistettiin vuosi sitten. Oli ihanaa suunnitella ja sitten päästä kokeilemaan uutta keittiötä. Tosin itse onnistuin elämäni ensimmäisen kerran polttamaan leipomukset kun testasin uunia:) Kaiken korvasi kuitenkin se, että keittiö oli meidän tarpeisiimme suunniteltu.Nyt näyttää, että sinä pääset oman unelman sisälle kokkailemaan.

        18. helmikuuta 2008 19.39
        Lähetä kommentti

        Hei keittiön uudistajat!! Kannattaa tutustua blogeihin niistä saa todella hyviä vinkkejä keittiön uusimiseen että ei pety. Tuo Nixi-keittiö on ollut yhä edelleen äärettömän hyvä keittiö mistä ei paikat ole vieläkään hajonnut kuten monesta muusta keittiöstä eli suosittelen ja hinta kohdallaan! Kiitos siis niille jotka antoivat vinkit Nixi keittiön suhteen!!


      • ei talvella hyvä
        Vera Grönlund kirjoitti:

        Ajattelin ensin, että Saari-keittiöiden Pinjasto on meidän keittiömme. Tyyli on juuri sitä mitä haluan. Nixi-keittiöt on toinen vaihtoehto, siellä on myös vastaavaa.
        Tässä tapauksessa tarjousten loppusumma ratkaisi, hintaero on tällä hetkellä n 4000 euroa, joten hinta ratkaisi kuitenkaan toimivuudesta ja ulkonäöstä ei tarvinnut tinkiä. Runkorakenteissa on materiaalien ns pientä paksuuseroja ja jotain muuta rakenneratkaisuissa, mutta en ole niistä kuitenkaan valmis maksamaan tuota neljää tonnia. Vielä vähän viilataan Nixillä ja hinta voi pyörähtää alaspäin, jos tinkiminen onnistui.

        18. helmikuuta 2008 10.21
        Anonyymi kirjoitti...
        Unohdin kiittää kivasta blogista, kun muistaakseni eka kertaa kommentoin, vaikka olen seurannut jonkin aikaa sanomiasi.

        Clarissa

        18. helmikuuta 2008 10.28
        arleena kirjoitti...
        Kiitos clarissa ja tervetuloa vastakin. On mukava saada kommentteja.

        18. helmikuuta 2008 18.51
        tiiu kirjoitti...
        Onnea tulevalle keittiölle. Omani uudistettiin vuosi sitten. Oli ihanaa suunnitella ja sitten päästä kokeilemaan uutta keittiötä. Tosin itse onnistuin elämäni ensimmäisen kerran polttamaan leipomukset kun testasin uunia:) Kaiken korvasi kuitenkin se, että keittiö oli meidän tarpeisiimme suunniteltu.Nyt näyttää, että sinä pääset oman unelman sisälle kokkailemaan.

        18. helmikuuta 2008 19.39
        Lähetä kommentti

        Hei keittiön uudistajat!! Kannattaa tutustua blogeihin niistä saa todella hyviä vinkkejä keittiön uusimiseen että ei pety. Tuo Nixi-keittiö on ollut yhä edelleen äärettömän hyvä keittiö mistä ei paikat ole vieläkään hajonnut kuten monesta muusta keittiöstä eli suosittelen ja hinta kohdallaan! Kiitos siis niille jotka antoivat vinkit Nixi keittiön suhteen!!

        kesällä mukava .talvella kylmä


    • Camilla Espoosta

      Tervehdys Petri,

      On! Kallis, omalaatuinen mutta ei mielestäni yhtään sen parempi kuin mikään muukaan. Itselläni oli Saari keittiö ja ihan ok mutta nyt minulla on Puustelli mikä on ollut hyvin kestävä ja kaunis puusta tehty vimoisen päälle viimeistelty keittiö ja hinta oli reilusti edullisempi.

      Katso tarkkaan malleja vastaavista puulajeista niin huomaat että ero ei ole ihmeellisempi. Kannattaa kilpailuttaa myös asennustyöt yms.

      toivoo, onnellinen hyvän kunnon laatukeittiön omistaja
      Merkki ei aina takaa kunnon laatua!

      • ehkä ei

        onko saari oma ?


      • puupena
        ehkä ei kirjoitti:

        onko saari oma ?

        Kaikki ne ns. laatukeittiöt on lastulevyä rungot, samaa sittiä ja mellua ne kaikki on. Viiskyt luvulla osattiin käyttää kimpilevyä.


      • ei kelpaa
        puupena kirjoitti:

        Kaikki ne ns. laatukeittiöt on lastulevyä rungot, samaa sittiä ja mellua ne kaikki on. Viiskyt luvulla osattiin käyttää kimpilevyä.

        puustelli on ylimainostettu ja ylihinnoiteltu. ei mitenkään erikoisen hyvä eikä erkoisen hyvää laatua.kokemuksella en voi suositella.


      • onnellinenkeittiönom
        ei kelpaa kirjoitti:

        puustelli on ylimainostettu ja ylihinnoiteltu. ei mitenkään erikoisen hyvä eikä erkoisen hyvää laatua.kokemuksella en voi suositella.

        Komea on Puustellin keittiö, tule vaikka katsomaan omaa. Oli yllättävän edullinen, aikataulu toimi, asennus huippua ja upeata puuta. Taitaapi taas kilpailijat haukkua laatua huonoksi vaikka ei edes tiedä mitä Puustellilta voi saada tai saahan sitä halvalla lastulevyä varmaan mistä vain!


      • kallis on
        onnellinenkeittiönom kirjoitti:

        Komea on Puustellin keittiö, tule vaikka katsomaan omaa. Oli yllättävän edullinen, aikataulu toimi, asennus huippua ja upeata puuta. Taitaapi taas kilpailijat haukkua laatua huonoksi vaikka ei edes tiedä mitä Puustellilta voi saada tai saahan sitä halvalla lastulevyä varmaan mistä vain!

        puustelli keittiö. hinta/laatu EI kohtaa.


      • Number 1 K
        kallis on kirjoitti:

        puustelli keittiö. hinta/laatu EI kohtaa.

        On hieman eri luokkaa laatu...


    • h55

      Hei ,itse olin joskus tekemässä niitä, samaa lastulevyä ja reunanauhaa kuin muillakin .Omistajan mielestä huippuhyvä , tietysti .Kannattaa kilpailuttaa .Työpaikka johon ei olisi kannattanut mennä ,ilmapiiri kireä ja jotkut tietyt kyttäsi toisia .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      250
      18375
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      81
      3100
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2151
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      265
      1387
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1262
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1073
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      949
    Aihe