sellasta että en saa mäntää sylinteriin vaikka kuinka yritän että miten saisin parhaiten sen sinne? onko hyviä ehdotuksia
männän laitto sylinteriin
8
7451
Vastaukset
- .........,.....
yks puristaa männän renkaita ja toinen änkee sylinterin samaan aikaan paikalleen. öljyy kans ihan helvetisti...
- suzuki pv
kysyisin vielä sitä että onko mahdollista laittaa yksin mäntää sylinteriin
- Solifer Suzuki PV50
suzuki pv kirjoitti:
kysyisin vielä sitä että onko mahdollista laittaa yksin mäntää sylinteriin
Joo, kyllä se yksin onnistuu. Ite ainankin sain sen männän ängettyä yksin sylinteriin. Silloin koko moottori oli irti moposta muiden vikojen vuoksi. Öljyä, purista männänrenkaita yhteen ja yritä varovaisesti ujuttaa mäntää sylinteriin. Itse yritän huomenissa laittaa itsekkin mäntää sylinteriin. Onnea asennukseen!!
- jklcjh
Solifer Suzuki PV50 kirjoitti:
Joo, kyllä se yksin onnistuu. Ite ainankin sain sen männän ängettyä yksin sylinteriin. Silloin koko moottori oli irti moposta muiden vikojen vuoksi. Öljyä, purista männänrenkaita yhteen ja yritä varovaisesti ujuttaa mäntää sylinteriin. Itse yritän huomenissa laittaa itsekkin mäntää sylinteriin. Onnea asennukseen!!
solifer suzuki pv LOOOOOOOL. ei kuule pv on japanilaasten oma viritelmä!!!
- piston ring tools
http://radne.se/Store/Product/ProductDetails.aspx?PartNo=5049
- XXX
Ainakin siinä mopossa jota minä olen rassannut, on männänrenkaiden urassa pieni tappi. Männänrenkaat täytyy pyöritellä siten, että tappi on renkaan katkoksen kohdalla.
- rassaaja
Sormin vain puristat rengasta ja samalla pikkuhiljaa lasket sylinteriä alaspäin. Muista renkaan oikea kohta/asento, se merkkitappi renkan urassa kuten eräs jo ehti kertoa täällä. Kun saat sen männä sinne pyttyyn niin tee vielä kerta se uudelleen. Ei sitä muuten opi ja hoksaa mikä on hyvä keino ko. hommaan.
Itse kun tein ko. homman 5 kertaa päivässä, oli 80cc, 60cc läppäpyttyä, viilattua vakiota jne jne, niin se pytyn vaihto kävi 30 min, eikä ollut edes kiire. - Osku
Pv:ssä on kartion muotoiset männänrenkaat jos ne
on väärinpäin urassa renkaat eivät mene uran pohjaan ja sylinteriä ei saa paikoilleen,elikkä
männänrengas on muodoltaan kuin lautanen eli kuppimainen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185171- 472839
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302478Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231819- 1181647
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101610Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231334Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101298- 961197