hmmm???

vittuilija

Totaah onks 11v liian myöhään alkaa ratsastaa? Haluaisin ehkä jossain vaihees oman poninkin mutta haluun ensin perehtyy tähä asiaan paremmin jne ehkä vielä vähintään 5v menee ennen kuin olen valmis hankkimaan hevosen tai jtn

8

348

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • CrystalCinnamon

KOSKAAN ei oo liian myöhästä aloittaa ratsastusta!!! :) Ei koskaan! Tallille vaan heti ja opettelemaan hevostelun saloja! :) Sitä paitsi, jos oot 11 niin oot viel nuori, monet aloittaa juuri sun iässäs tän ihanan harrastuksen. Useat aloittavat kuitenkin myös paaljon myöhempäänkin! :) Jopa vasta aikuisena. Jotkut aikaisemmin ja jotkut myöhemmin. :D Hevostelun alottamiseen ei ole mitään tiettyä ja määrättyä aloittamisikää, ei todellakaan! :) Jokainen aloittaa silloin kun siltä tuntuu. :) Ikään katsomatta.

Tuo on aivan täsmälleen oikea asenne että itse tajuaa sen, että ennen oman hevosen hankkimista tarttee enemmän kun paljon kokemusta! :) Vähintään tuo 5 vuotta, mutta mieluummin paljon enemmänkin. :D Sen lisäksi että käyt tallilla, kannattaa ehdottomasti myös opetella teoriaa niin paljon kuin ikinä mahdollista (lukea kirjoja, lehtiä, etsiä netistä luotettavaa tietoa, kysyä aina kun jokin on epäselvää, jne...) Opittavaa on todella paljon. :) Tässä tekstissä oon maininnu vain muutamia asioita. :D Hevosen omistaminen vaatii todella paljon, mutta antaakin paljon. :)

• ..............................

Hmm... onko toi provo? Nimimerkistäsi päätellen on...

• mailaif

niin, haluisin vastauksen ihan samaan kysymykseen... :D

• Lilly_93

ei koskaan ole liian myöhistä aloittaa tätä ihanaa harrastusta! ei välttämättä mene 5 vuotta.

• juu

IKINÄ EI OLE LIIAN MYÖHÄISTÄ ALOTTAA HEVOSHARRASTUS!!

• hanna

voi aloittaa ratsastuksen jo vaikka 28v
      eli 11w ei oo ees mikään kysymys!!
      ja että mun kaverin mummo joka on 73vuotias niin se aloitti ratsastuksen!:D

• TaMMa89

Ei oo myöhäistä... ei missään nimessä! Mie taisin itekki ola 10 tai 11 kun aloitin ratsastuksen.

• MILLOINKAAN ei olie liian myöhä aloittaa ratsastusta!! :D tervetuloa joukkoon!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4563
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      3145
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2853
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      55
      2748
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      6
      2360
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2165
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      15
      1569
    8. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      17
      1564
    9. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16
      1494
    10. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      7
      1474
    Aihe