Toivomus

Toivon,että tällä palstalla pysytään aiheessa, eikä tuoda kaikkea muuta. Varsinkin, kun olen asiasta huomauttanut, niin on hyödytöntä käydä asiasta kinaamaan.

9

599

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Leeviläinen

      "Toivon,että tällä palstalla pysytään aiheessa, eikä tuoda kaikkea muuta. Varsinkin, kun olen asiasta huomauttanut, niin on hyödytöntä käydä asiasta kinaamaan."

      Hyödytöntä on, koska esikoislestadiolaisena sheriffinä poistat kaiken hiemankin kapeasta ajatusmaailmastasi poikkeavat tekstit! Varsinkin kun olet asiasta huomauttanut!? Pikkuhitlereitä maailmassa riittää!

      • seriffi

        ole lestadiolainen eikä hänen ajatusmaailmansa ole ainakaan kapeampi kuin sinun. Päätellen kirjoituksistasi.


      • Leeviläinen
        seriffi kirjoitti:

        ole lestadiolainen eikä hänen ajatusmaailmansa ole ainakaan kapeampi kuin sinun. Päätellen kirjoituksistasi.

        >seriffi ole lestadiolainen eikä hänen ajatusmaailmansa ole ainakaan kapeampi kuin sinun. Päätellen kirjoituksistasi.>

        Missäs sitten olet näihin tutustunut:

        " Siis muistutan, että oikeat leeviläiset ovat olleet minulle ystävällisiä ja kunnioittavia. Livenä kodattaessa, ei mitään moitittavaa."

        Ethän vain ole leeviläinen?


      • Leeviläinen kirjoitti:

        >seriffi ole lestadiolainen eikä hänen ajatusmaailmansa ole ainakaan kapeampi kuin sinun. Päätellen kirjoituksistasi.>

        Missäs sitten olet näihin tutustunut:

        " Siis muistutan, että oikeat leeviläiset ovat olleet minulle ystävällisiä ja kunnioittavia. Livenä kodattaessa, ei mitään moitittavaa."

        Ethän vain ole leeviläinen?

        Leeviläisiin voi tutustua julkisissa seuratilaisuuksissa. Sen verran täytyy tietää asioista, että tunnistaa ilmoituksista.

        Ilmoituksissa mainitaan usein alkuperäisyydestä ja väärentämättömästä sanasta. Itse asiaan en ota kantaa, mutta näistä tunnistaa leeviläiset muista erilleen.

        Ystävällisiä ovat olleet minulle, ei voi valittaa.


      • Leeviläinen
        vihne kirjoitti:

        Leeviläisiin voi tutustua julkisissa seuratilaisuuksissa. Sen verran täytyy tietää asioista, että tunnistaa ilmoituksista.

        Ilmoituksissa mainitaan usein alkuperäisyydestä ja väärentämättömästä sanasta. Itse asiaan en ota kantaa, mutta näistä tunnistaa leeviläiset muista erilleen.

        Ystävällisiä ovat olleet minulle, ei voi valittaa.

        "Leeviläisiin voi tutustua julkisissa seuratilaisuuksissa. Sen verran täytyy tietää asioista, että tunnistaa ilmoituksista.

        Ilmoituksissa mainitaan usein alkuperäisyydestä ja väärentämättömästä sanasta. Itse asiaan en ota kantaa, mutta näistä tunnistaa leeviläiset muista erilleen.

        Ystävällisiä ovat olleet minulle, ei voi valittaa."

        Tämä on nyt täyttä jankutusta, mutta suonet vielä tämän kerran: olet siis käynyt livenä leeviläisten kokouksissa, koska et pelkkien ilmoitusten perusteella voi todeta livenä tapahtunutta ystävällisyyttä? Ja vielä kiellät olevasi lestadiolainen?


      • veikko
        Leeviläinen kirjoitti:

        "Leeviläisiin voi tutustua julkisissa seuratilaisuuksissa. Sen verran täytyy tietää asioista, että tunnistaa ilmoituksista.

        Ilmoituksissa mainitaan usein alkuperäisyydestä ja väärentämättömästä sanasta. Itse asiaan en ota kantaa, mutta näistä tunnistaa leeviläiset muista erilleen.

        Ystävällisiä ovat olleet minulle, ei voi valittaa."

        Tämä on nyt täyttä jankutusta, mutta suonet vielä tämän kerran: olet siis käynyt livenä leeviläisten kokouksissa, koska et pelkkien ilmoitusten perusteella voi todeta livenä tapahtunutta ystävällisyyttä? Ja vielä kiellät olevasi lestadiolainen?

        leeviläinen. Et kyllä kysynyt minulta mitään, mutta tohdin ottaa kantaa keskusteluunne seriffin kanssa. Siis oletkos sitä mieltä, että jos käyt jossain tilaisuudessa olet automaattisesti siihen porukkaan kuuluva. Siinä tapauksessa olen helluntalainen, vapaakirkkolainen, luterilainen, Via Dolorosalainen, babtisti, pelastusarmejalainen jne.

        Ihmeellisiä ovat ihmisten aivoitukset!


      • Leeviläinen
        veikko kirjoitti:

        leeviläinen. Et kyllä kysynyt minulta mitään, mutta tohdin ottaa kantaa keskusteluunne seriffin kanssa. Siis oletkos sitä mieltä, että jos käyt jossain tilaisuudessa olet automaattisesti siihen porukkaan kuuluva. Siinä tapauksessa olen helluntalainen, vapaakirkkolainen, luterilainen, Via Dolorosalainen, babtisti, pelastusarmejalainen jne.

        Ihmeellisiä ovat ihmisten aivoitukset!

        leeviläinen. Et kyllä kysynyt minulta mitään, mutta tohdin ottaa kantaa keskusteluunne seriffin kanssa. Siis oletkos sitä mieltä, että jos käyt jossain tilaisuudessa olet automaattisesti siihen porukkaan kuuluva. Siinä tapauksessa olen helluntalainen, vapaakirkkolainen, luterilainen, Via Dolorosalainen, babtisti, pelastusarmejalainen jne.

        Ihmeellisiä ovat ihmisten aivoitukset!

        Jehovan todistajat ja kommunistit unohtuivat? Oletko käynyt vapaamuurareiden tilaisuuksissa olematta vapaamuurari? Tahi vapaa-ajattelija? Kerro nyt mikä sitten tosissasi olet? Sosiaalidemokraatti?


      • mihinkään unohtunu
        Leeviläinen kirjoitti:

        leeviläinen. Et kyllä kysynyt minulta mitään, mutta tohdin ottaa kantaa keskusteluunne seriffin kanssa. Siis oletkos sitä mieltä, että jos käyt jossain tilaisuudessa olet automaattisesti siihen porukkaan kuuluva. Siinä tapauksessa olen helluntalainen, vapaakirkkolainen, luterilainen, Via Dolorosalainen, babtisti, pelastusarmejalainen jne.

        Ihmeellisiä ovat ihmisten aivoitukset!

        Jehovan todistajat ja kommunistit unohtuivat? Oletko käynyt vapaamuurareiden tilaisuuksissa olematta vapaamuurari? Tahi vapaa-ajattelija? Kerro nyt mikä sitten tosissasi olet? Sosiaalidemokraatti?

        En vaan ole käynyt niissä. Olen yhteiskristillinen. En kuulu mihinkään puolueeseen, enkä ole tämän enkä minkään muunkaan palstan seriffi, jos sitä uumoilet. Olempahan vaan muuan palstoja lukeva.

        Voin vapain mielin käydä tilaisuuksissa, jossa julistetaan samaa Kristusta meidän ainoana pelastajana ja vapahtajana.

        Etkö siedä mitään kommenttejä kirjoituksiesi suhteen? Outoa, jos ajattelee, miten kärkkäästi, jopa ilkeästi arvostelet muita.

        Rauhaa kuitenkin toivon sinullekkin!


      • Leeviläinen
        mihinkään unohtunu kirjoitti:

        En vaan ole käynyt niissä. Olen yhteiskristillinen. En kuulu mihinkään puolueeseen, enkä ole tämän enkä minkään muunkaan palstan seriffi, jos sitä uumoilet. Olempahan vaan muuan palstoja lukeva.

        Voin vapain mielin käydä tilaisuuksissa, jossa julistetaan samaa Kristusta meidän ainoana pelastajana ja vapahtajana.

        Etkö siedä mitään kommenttejä kirjoituksiesi suhteen? Outoa, jos ajattelee, miten kärkkäästi, jopa ilkeästi arvostelet muita.

        Rauhaa kuitenkin toivon sinullekkin!

        Etkö siedä mitään kommenttejä kirjoituksiesi suhteen? Outoa, jos ajattelee, miten kärkkäästi, jopa ilkeästi arvostelet muita.

        Rauhaa kuitenkin toivon sinullekkin!

        Tottakai siedän kommentteja kirjoitusteni suhteen! Jopa toivon niitä! Mitä outoa on vastakkaisessa ja jopa arvostelevassa kritiikissä? Joomiehiä on maailma täynnä! Ihannehan olisi, jos kaikki olisivat yksimielisesti joka asiasta samaa mieltä, mutta yhtälö on mahdoton! Rauhaa ja siunausta sinullekkin!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      348
      4594
    2. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      28
      2875
    3. Naisiin ei ole luottamista

      Ainakaan useimpiin suurin osa hakee vain hyötyä miehistä tavalla tai toisella.
      Ikävä
      93
      1959
    4. Herätys nyt vittu!

      Laihduta hyvänen aika
      Ikävä
      134
      1895
    5. Minun täytyisi lopettaa

      Kaipaaminen. Siksi kun en pysty mihinkään. Tulee vain harmia kun kaipaan. Olen niin väsynyt, ei kiinnosta mikään, enkä e
      Ikävä
      31
      1825
    6. Olet niin lähellä

      .... mutta en tiedä haluatko nähdä tai kuulla minusta. Minulla on ikävä sua, minua nuorempi nainen.
      Ikävä
      39
      1713
    7. Mies miten reagoisit jos

      satuttais näkemään sattumalta?
      Ikävä
      31
      1623
    8. Hävetkäämme!

      Rydman saa jatkaa. Hymyili leveästi haastattelujen aikana. Mikä meissä on vikana kun tuollainen "mies" ministerinä?
      Perussuomalaiset
      110
      1424
    9. Tänään onkin hyvä päivä

      Selata koko päivän Tinderin hunajaisia naisia. Jospa löytyy se rakkaus. Vähän kuin pelaisi hedelmäpelejä. 💘🍑🍍
      Sinkut
      61
      1319
    10. Miksi rikkaiden pitäisi

      maksaa köyhien ja laiskojen verot, en ymmärrä tätä laskuoppia?
      Maailman menoa
      177
      1292
    Aihe