minulla on whippet-uros, joka on kotona todella rauhallinen ja ihana. Ulkona taas on ihan päinvastoin. Se murisee ja räyhää suurimmalle osalle koirista,ja vetää hihnassa etsiessään tyttökoirien pissoja, jota se sitten vaan purskuttelee suussaan. Ankara kieltäminen ei ole auttanut kummassakaan tilanteessa. Nuorena se sai aina sopivasti tutustua toisiin koiriin, mutta vuoden ikäisenä se alkoi olla vihainen muita kohtaan. Olisiko se syytä leikata, jos se rauhottuisi sen myötä?? Se on luonteeltaan muutenkin todella rohkea ja välillä kovapäinen.Muiden vinttikoirien kanssa se tulee erinomaisesti toimeen.
Onko harvinaista!?!?!
2
427
Vastaukset
- wipu
Koirasi katsoo olevansa laumanjohtaja ja vahtii sua ulkona, sekä machoilee juuri kuvailemallasi tavalla sen vuoksi: "hän määrää minne mennään ja kilpailijat pysykää loitolla". Kotona se tuntee hallitsevansa tilanteen ja on rauhallinen. Mene tokokurssille tai agilityharjoituksiin osaavan ohjaajan opastuksella, huomaat pian että tilanne muuttuu paremmaksi.
- samantapainen
ja ukko sekin on ihan sekopää ulkona,kotona sitä ei välillä edes huomaakkaan,paitsi jos avaa jääkaapin oven,sillä on kamuna kääpiöpinseri joka taas pomottaa sisällä kun iso-herra vastasuudessa ulkona antaa tälle rääpäleelle kunnon lumipesut,no se on koiran elämää ja mä oon tottunu siihen että mua viedään enkä minä vaikka kai tarkotus näin olis,tätä menoo on jatkunu kohta 5 vuotta,mitäpä pienistä jos ei isoistakaan t.JARRE
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387715Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381935Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4879Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33793