meille mitä mieltä olet itsemurha pommittajista.
Tiedän jo suunnilleen mieli piteesi mutta kysyn silti koska asiaan liittyy puoli jota et välttämättä tiennyt...
Gohar
4
296
Vastaukset
- Gohar
jos tiedät mielipiteeni :) Koska olen kaikkea väkivaltaa vastaan, mutta tietyissä oloissa kuka tahansa meistä on potentiaalinen ns "pahantekijä". Asioita, tapahtumia ja niiden taustoja voi yrittää ymmärtää, mutta se ei tarkoita, että kaikkea tarvitsisi silti hyväksyä, ja tämä on yksi niistä asioista, joita henk.koht en hyväksy.
- kerro
arvelinkin että vastustat väkivaltaa. Vaikutat reilulta muslimilta mutta tässä on vain yksi ongelma. Tv:ssä yksi islamin hengellinen johtaja kertoi että jokainen joka ei noudata koraania tarkalleen joutuu helvettiin ikuisiksi ajoiksi. Siis kaikki esim. väkivallan vastustajat jotka eivät ole samaa mieltä että kristityiltä kuuluu hakata kädet ja jalat irti. Koraani käskee taistelemaan kristittyjä vastaan kaikin voimin joten jokainen joka ei hyväksy ja kannata itsemurha iskuja täydetä sydämmestä joutuu helvettiin.
Mitäs koraani kertoo helvetistä? Siellä syödään piikkipensaita, juodaan kiehuvaa vettä ja karjutaan tuskasta niin hirveästi että demonitkin juoksee karkuun.
Siellä nähdään gohar. Islami tuppaa syrjimään naisia mutta helvetissä kaikki saa samat tuskat osalliseksi eli ilmeisesti tämä on islamin käsitys tasa-arvosta... - Gohar
kerro kirjoitti:
arvelinkin että vastustat väkivaltaa. Vaikutat reilulta muslimilta mutta tässä on vain yksi ongelma. Tv:ssä yksi islamin hengellinen johtaja kertoi että jokainen joka ei noudata koraania tarkalleen joutuu helvettiin ikuisiksi ajoiksi. Siis kaikki esim. väkivallan vastustajat jotka eivät ole samaa mieltä että kristityiltä kuuluu hakata kädet ja jalat irti. Koraani käskee taistelemaan kristittyjä vastaan kaikin voimin joten jokainen joka ei hyväksy ja kannata itsemurha iskuja täydetä sydämmestä joutuu helvettiin.
Mitäs koraani kertoo helvetistä? Siellä syödään piikkipensaita, juodaan kiehuvaa vettä ja karjutaan tuskasta niin hirveästi että demonitkin juoksee karkuun.
Siellä nähdään gohar. Islami tuppaa syrjimään naisia mutta helvetissä kaikki saa samat tuskat osalliseksi eli ilmeisesti tämä on islamin käsitys tasa-arvosta...tällä hengellisellä johtajalla lienee sitten ihan eri käsitys Koraanista ja sen käskyistä kuin minulla, minä olen minä ja uskon hyvään ja rauhanomaisiin ratkaisuihin. Se, minne olen sitten menossa tämän elämän jälkeen, ei ole minun käsissäni :)
kerro kirjoitti:
Siellä nähdään gohar. Islami tuppaa syrjimään naisia mutta helvetissä kaikki saa samat tuskat osalliseksi eli ilmeisesti tämä on islamin käsitys tasa-arvosta...meinaan vaan että useasti ovat ei-muslimit neuvomassa miten muslimin pitää uskoa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 892026
- 1281372
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231310Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau271261- 661192
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3351013- 78891
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?53848- 121767
- 82756