Haaste

Kallonkutistaja

Haastan kaikki itseäni viisammat ja/ tai järkevämmät keskustelemaan tällä palstalla VAIN mersuista ja niiden käyttäjistä, siis muistakin käyttäjistä kuin Goldfingeristä.

6

587

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paskanpuhujat pihalle

      Otan haasteen vastaan!

    • Timo L.

      Kaipa tuon vastaan voisi ottaa.

    • Goldfinger

      Minäkin YRITÄN vastata haasteeseen, elleivät huutelijat ala roikkua taas punteissani. Katsotaapa nyt kuka TAAS ALOITTAA ja kenestä tehdään se keskustelun syntipukki. Aika alkaa NYT.

      • JM

        Huoh.

        Onko aina pakko etsiä sitä "syntipukkia"? Eikö asioista voi keskustella ihan sivistyneesti? Ei tarvitsisi koko ajan olla kaatopaikkakeskustelu-tasolla. Suomi24.fi ylläpito voi poistaa tästä lähtien kaiken keskustelun mikä liittyy tätä palvelua käyttävien henkilöiden mielenterveyteen jne. juttuihin mikäli se minusta riippuu. Sinä varmaankin annat sähköpostin heille, jotka eivät ole vakuuttuneita sinun mielenterveydestäsi ja siihen liittyvistä asioista. Itsekään en ole siitä täysin vakuuttunut, mutta se on toisarvoinen asia. Niin kauan kuin autoihin liittyvää asiallista keskustelua riittää sinun ja muidenkin taholta niin hyvä on. Nyt sitä on näkynyt olemattoman vähän.
        Ymmärrän kyllä, että nolife tyypeille tuottaa suunnatonta tuskaa olla erossa esim. tästä palvelusta yli 24h, mutta pysytään kuitenkin edes asialinjalla.

        Keskitytään vastaisuudessa siihen oleelliseen, eli autoihin. Muustakin voi toki puhua, mutta ei enää näistä jutuista.


      • Ananalyse
        JM kirjoitti:

        Huoh.

        Onko aina pakko etsiä sitä "syntipukkia"? Eikö asioista voi keskustella ihan sivistyneesti? Ei tarvitsisi koko ajan olla kaatopaikkakeskustelu-tasolla. Suomi24.fi ylläpito voi poistaa tästä lähtien kaiken keskustelun mikä liittyy tätä palvelua käyttävien henkilöiden mielenterveyteen jne. juttuihin mikäli se minusta riippuu. Sinä varmaankin annat sähköpostin heille, jotka eivät ole vakuuttuneita sinun mielenterveydestäsi ja siihen liittyvistä asioista. Itsekään en ole siitä täysin vakuuttunut, mutta se on toisarvoinen asia. Niin kauan kuin autoihin liittyvää asiallista keskustelua riittää sinun ja muidenkin taholta niin hyvä on. Nyt sitä on näkynyt olemattoman vähän.
        Ymmärrän kyllä, että nolife tyypeille tuottaa suunnatonta tuskaa olla erossa esim. tästä palvelusta yli 24h, mutta pysytään kuitenkin edes asialinjalla.

        Keskitytään vastaisuudessa siihen oleelliseen, eli autoihin. Muustakin voi toki puhua, mutta ei enää näistä jutuista.

        Turhaan sinä huolehdit täällä kenenkään mielenterveydestä, keskittyisit vain sinäkin pelkästään autoasioihin. GF on jokatapauksessa osoittanut tarvittaessa melkoista terävyttä ja fiksuutta. Toisaalta hänen pitäsi pysyä erossa noista hänen perässään juoksevista ja huutelevista nörteistä, jotka ovat alunperikin olleet aiheuttamassa eripuraa täällä.


      • Keijo
        Ananalyse kirjoitti:

        Turhaan sinä huolehdit täällä kenenkään mielenterveydestä, keskittyisit vain sinäkin pelkästään autoasioihin. GF on jokatapauksessa osoittanut tarvittaessa melkoista terävyttä ja fiksuutta. Toisaalta hänen pitäsi pysyä erossa noista hänen perässään juoksevista ja huutelevista nörteistä, jotka ovat alunperikin olleet aiheuttamassa eripuraa täällä.

        Goldfinger on alkanut osoittaa sivistymisen merkkejä viime aikoina, ainakin teknilliset ym. viestiketjut ovat vallanneet positiivisessa mielessä alaa asiattomilta keskusteluilta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1032
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      91
      829
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      62
      746
    4. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      745
    5. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      734
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      685
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      114
      583
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      570
    9. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      538
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      502
    Aihe