Haastan kaikki itseäni viisammat ja/ tai järkevämmät keskustelemaan tällä palstalla VAIN mersuista ja niiden käyttäjistä, siis muistakin käyttäjistä kuin Goldfingeristä.
Haaste
6
587
Vastaukset
- paskanpuhujat pihalle
Otan haasteen vastaan!
- Timo L.
Kaipa tuon vastaan voisi ottaa.
- Goldfinger
Minäkin YRITÄN vastata haasteeseen, elleivät huutelijat ala roikkua taas punteissani. Katsotaapa nyt kuka TAAS ALOITTAA ja kenestä tehdään se keskustelun syntipukki. Aika alkaa NYT.
- JM
Huoh.
Onko aina pakko etsiä sitä "syntipukkia"? Eikö asioista voi keskustella ihan sivistyneesti? Ei tarvitsisi koko ajan olla kaatopaikkakeskustelu-tasolla. Suomi24.fi ylläpito voi poistaa tästä lähtien kaiken keskustelun mikä liittyy tätä palvelua käyttävien henkilöiden mielenterveyteen jne. juttuihin mikäli se minusta riippuu. Sinä varmaankin annat sähköpostin heille, jotka eivät ole vakuuttuneita sinun mielenterveydestäsi ja siihen liittyvistä asioista. Itsekään en ole siitä täysin vakuuttunut, mutta se on toisarvoinen asia. Niin kauan kuin autoihin liittyvää asiallista keskustelua riittää sinun ja muidenkin taholta niin hyvä on. Nyt sitä on näkynyt olemattoman vähän.
Ymmärrän kyllä, että nolife tyypeille tuottaa suunnatonta tuskaa olla erossa esim. tästä palvelusta yli 24h, mutta pysytään kuitenkin edes asialinjalla.
Keskitytään vastaisuudessa siihen oleelliseen, eli autoihin. Muustakin voi toki puhua, mutta ei enää näistä jutuista. - Ananalyse
JM kirjoitti:
Huoh.
Onko aina pakko etsiä sitä "syntipukkia"? Eikö asioista voi keskustella ihan sivistyneesti? Ei tarvitsisi koko ajan olla kaatopaikkakeskustelu-tasolla. Suomi24.fi ylläpito voi poistaa tästä lähtien kaiken keskustelun mikä liittyy tätä palvelua käyttävien henkilöiden mielenterveyteen jne. juttuihin mikäli se minusta riippuu. Sinä varmaankin annat sähköpostin heille, jotka eivät ole vakuuttuneita sinun mielenterveydestäsi ja siihen liittyvistä asioista. Itsekään en ole siitä täysin vakuuttunut, mutta se on toisarvoinen asia. Niin kauan kuin autoihin liittyvää asiallista keskustelua riittää sinun ja muidenkin taholta niin hyvä on. Nyt sitä on näkynyt olemattoman vähän.
Ymmärrän kyllä, että nolife tyypeille tuottaa suunnatonta tuskaa olla erossa esim. tästä palvelusta yli 24h, mutta pysytään kuitenkin edes asialinjalla.
Keskitytään vastaisuudessa siihen oleelliseen, eli autoihin. Muustakin voi toki puhua, mutta ei enää näistä jutuista.Turhaan sinä huolehdit täällä kenenkään mielenterveydestä, keskittyisit vain sinäkin pelkästään autoasioihin. GF on jokatapauksessa osoittanut tarvittaessa melkoista terävyttä ja fiksuutta. Toisaalta hänen pitäsi pysyä erossa noista hänen perässään juoksevista ja huutelevista nörteistä, jotka ovat alunperikin olleet aiheuttamassa eripuraa täällä.
- Keijo
Ananalyse kirjoitti:
Turhaan sinä huolehdit täällä kenenkään mielenterveydestä, keskittyisit vain sinäkin pelkästään autoasioihin. GF on jokatapauksessa osoittanut tarvittaessa melkoista terävyttä ja fiksuutta. Toisaalta hänen pitäsi pysyä erossa noista hänen perässään juoksevista ja huutelevista nörteistä, jotka ovat alunperikin olleet aiheuttamassa eripuraa täällä.
Goldfinger on alkanut osoittaa sivistymisen merkkejä viime aikoina, ainakin teknilliset ym. viestiketjut ovat vallanneet positiivisessa mielessä alaa asiattomilta keskusteluilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781032
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm91829- 62746
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81745- 119734
- 109685
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante114583- 47570
- 18538
Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64502