Haastan kaikki itseäni viisammat ja/ tai järkevämmät keskustelemaan tällä palstalla VAIN mersuista ja niiden käyttäjistä, siis muistakin käyttäjistä kuin Goldfingeristä.
Haaste
6
585
Vastaukset
- paskanpuhujat pihalle
Otan haasteen vastaan!
- Timo L.
Kaipa tuon vastaan voisi ottaa.
- Goldfinger
Minäkin YRITÄN vastata haasteeseen, elleivät huutelijat ala roikkua taas punteissani. Katsotaapa nyt kuka TAAS ALOITTAA ja kenestä tehdään se keskustelun syntipukki. Aika alkaa NYT.
- JM
Huoh.
Onko aina pakko etsiä sitä "syntipukkia"? Eikö asioista voi keskustella ihan sivistyneesti? Ei tarvitsisi koko ajan olla kaatopaikkakeskustelu-tasolla. Suomi24.fi ylläpito voi poistaa tästä lähtien kaiken keskustelun mikä liittyy tätä palvelua käyttävien henkilöiden mielenterveyteen jne. juttuihin mikäli se minusta riippuu. Sinä varmaankin annat sähköpostin heille, jotka eivät ole vakuuttuneita sinun mielenterveydestäsi ja siihen liittyvistä asioista. Itsekään en ole siitä täysin vakuuttunut, mutta se on toisarvoinen asia. Niin kauan kuin autoihin liittyvää asiallista keskustelua riittää sinun ja muidenkin taholta niin hyvä on. Nyt sitä on näkynyt olemattoman vähän.
Ymmärrän kyllä, että nolife tyypeille tuottaa suunnatonta tuskaa olla erossa esim. tästä palvelusta yli 24h, mutta pysytään kuitenkin edes asialinjalla.
Keskitytään vastaisuudessa siihen oleelliseen, eli autoihin. Muustakin voi toki puhua, mutta ei enää näistä jutuista. - Ananalyse
JM kirjoitti:
Huoh.
Onko aina pakko etsiä sitä "syntipukkia"? Eikö asioista voi keskustella ihan sivistyneesti? Ei tarvitsisi koko ajan olla kaatopaikkakeskustelu-tasolla. Suomi24.fi ylläpito voi poistaa tästä lähtien kaiken keskustelun mikä liittyy tätä palvelua käyttävien henkilöiden mielenterveyteen jne. juttuihin mikäli se minusta riippuu. Sinä varmaankin annat sähköpostin heille, jotka eivät ole vakuuttuneita sinun mielenterveydestäsi ja siihen liittyvistä asioista. Itsekään en ole siitä täysin vakuuttunut, mutta se on toisarvoinen asia. Niin kauan kuin autoihin liittyvää asiallista keskustelua riittää sinun ja muidenkin taholta niin hyvä on. Nyt sitä on näkynyt olemattoman vähän.
Ymmärrän kyllä, että nolife tyypeille tuottaa suunnatonta tuskaa olla erossa esim. tästä palvelusta yli 24h, mutta pysytään kuitenkin edes asialinjalla.
Keskitytään vastaisuudessa siihen oleelliseen, eli autoihin. Muustakin voi toki puhua, mutta ei enää näistä jutuista.Turhaan sinä huolehdit täällä kenenkään mielenterveydestä, keskittyisit vain sinäkin pelkästään autoasioihin. GF on jokatapauksessa osoittanut tarvittaessa melkoista terävyttä ja fiksuutta. Toisaalta hänen pitäsi pysyä erossa noista hänen perässään juoksevista ja huutelevista nörteistä, jotka ovat alunperikin olleet aiheuttamassa eripuraa täällä.
- Keijo
Ananalyse kirjoitti:
Turhaan sinä huolehdit täällä kenenkään mielenterveydestä, keskittyisit vain sinäkin pelkästään autoasioihin. GF on jokatapauksessa osoittanut tarvittaessa melkoista terävyttä ja fiksuutta. Toisaalta hänen pitäsi pysyä erossa noista hänen perässään juoksevista ja huutelevista nörteistä, jotka ovat alunperikin olleet aiheuttamassa eripuraa täällä.
Goldfinger on alkanut osoittaa sivistymisen merkkejä viime aikoina, ainakin teknilliset ym. viestiketjut ovat vallanneet positiivisessa mielessä alaa asiattomilta keskusteluilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2573389
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?362972Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n342208Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari422122Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa781994Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo841766Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh491687Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?
Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?1221547Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr561444Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.
Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä151350