Haaste

Kallonkutistaja

Haastan kaikki itseäni viisammat ja/ tai järkevämmät keskustelemaan tällä palstalla VAIN mersuista ja niiden käyttäjistä, siis muistakin käyttäjistä kuin Goldfingeristä.

6

585

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paskanpuhujat pihalle

      Otan haasteen vastaan!

    • Timo L.

      Kaipa tuon vastaan voisi ottaa.

    • Goldfinger

      Minäkin YRITÄN vastata haasteeseen, elleivät huutelijat ala roikkua taas punteissani. Katsotaapa nyt kuka TAAS ALOITTAA ja kenestä tehdään se keskustelun syntipukki. Aika alkaa NYT.

      • JM

        Huoh.

        Onko aina pakko etsiä sitä "syntipukkia"? Eikö asioista voi keskustella ihan sivistyneesti? Ei tarvitsisi koko ajan olla kaatopaikkakeskustelu-tasolla. Suomi24.fi ylläpito voi poistaa tästä lähtien kaiken keskustelun mikä liittyy tätä palvelua käyttävien henkilöiden mielenterveyteen jne. juttuihin mikäli se minusta riippuu. Sinä varmaankin annat sähköpostin heille, jotka eivät ole vakuuttuneita sinun mielenterveydestäsi ja siihen liittyvistä asioista. Itsekään en ole siitä täysin vakuuttunut, mutta se on toisarvoinen asia. Niin kauan kuin autoihin liittyvää asiallista keskustelua riittää sinun ja muidenkin taholta niin hyvä on. Nyt sitä on näkynyt olemattoman vähän.
        Ymmärrän kyllä, että nolife tyypeille tuottaa suunnatonta tuskaa olla erossa esim. tästä palvelusta yli 24h, mutta pysytään kuitenkin edes asialinjalla.

        Keskitytään vastaisuudessa siihen oleelliseen, eli autoihin. Muustakin voi toki puhua, mutta ei enää näistä jutuista.


      • Ananalyse
        JM kirjoitti:

        Huoh.

        Onko aina pakko etsiä sitä "syntipukkia"? Eikö asioista voi keskustella ihan sivistyneesti? Ei tarvitsisi koko ajan olla kaatopaikkakeskustelu-tasolla. Suomi24.fi ylläpito voi poistaa tästä lähtien kaiken keskustelun mikä liittyy tätä palvelua käyttävien henkilöiden mielenterveyteen jne. juttuihin mikäli se minusta riippuu. Sinä varmaankin annat sähköpostin heille, jotka eivät ole vakuuttuneita sinun mielenterveydestäsi ja siihen liittyvistä asioista. Itsekään en ole siitä täysin vakuuttunut, mutta se on toisarvoinen asia. Niin kauan kuin autoihin liittyvää asiallista keskustelua riittää sinun ja muidenkin taholta niin hyvä on. Nyt sitä on näkynyt olemattoman vähän.
        Ymmärrän kyllä, että nolife tyypeille tuottaa suunnatonta tuskaa olla erossa esim. tästä palvelusta yli 24h, mutta pysytään kuitenkin edes asialinjalla.

        Keskitytään vastaisuudessa siihen oleelliseen, eli autoihin. Muustakin voi toki puhua, mutta ei enää näistä jutuista.

        Turhaan sinä huolehdit täällä kenenkään mielenterveydestä, keskittyisit vain sinäkin pelkästään autoasioihin. GF on jokatapauksessa osoittanut tarvittaessa melkoista terävyttä ja fiksuutta. Toisaalta hänen pitäsi pysyä erossa noista hänen perässään juoksevista ja huutelevista nörteistä, jotka ovat alunperikin olleet aiheuttamassa eripuraa täällä.


      • Keijo
        Ananalyse kirjoitti:

        Turhaan sinä huolehdit täällä kenenkään mielenterveydestä, keskittyisit vain sinäkin pelkästään autoasioihin. GF on jokatapauksessa osoittanut tarvittaessa melkoista terävyttä ja fiksuutta. Toisaalta hänen pitäsi pysyä erossa noista hänen perässään juoksevista ja huutelevista nörteistä, jotka ovat alunperikin olleet aiheuttamassa eripuraa täällä.

        Goldfinger on alkanut osoittaa sivistymisen merkkejä viime aikoina, ainakin teknilliset ym. viestiketjut ovat vallanneet positiivisessa mielessä alaa asiattomilta keskusteluilta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tunnustusten lauantai

      Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      257
      3389
    2. Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?

      Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?
      Maailman menoa
      36
      2972
    3. Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?

      Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n
      Maailman menoa
      34
      2208
    4. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

      Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      42
      2122
    5. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

      Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      78
      1994
    6. Sofia Virta SUURI POLIITIKKO

      Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo
      Maailman menoa
      84
      1766
    7. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

      palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      49
      1687
    8. Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?

      Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?
      Ikävä
      122
      1547
    9. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

      "Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      56
      1444
    10. Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.

      Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä
      Kiuruvesi
      15
      1350
    Aihe