Nyt meni mekkeri vähäks aikaa telakalle. Toinen etukulma jonkun verran sisässä. Sen siitä saa kun leikkii ja pelleilee takavetosella. Ja vielä kaveri ajo. Onneks ei menny särki mitään dramaattista. Kallis paukku tulee kumminkin.
Vastaukset 4
- Jampe
Mersun lukuisista heikkouksista on sen takavetoisuus. En ole kuullut yhtään järjellistä perustetta, miksi auton pitäisi olla takavetoinen paitsi että sillä mukava luistattaa perää syksyn ensilumilla.
Tunnen kuitenkin syvää myötätuntoa sinulle sattuneen vahingon johdosta. Vaihda mersusi etuvetoiseen Corollaan ja hanki siihen kunnon piikkarit alle niin johan luistelu loppuu.- Jamppe
joo...
- MB
Takaveto:
- Käyttäytyy etuvetoa loogisemmin ääritilanteissa ja liukkaalla.
- Etuveto ei ole toimiva ratkaisu, jos moottorissa on kunnolla voimaa.
- Yleensä ohjaustuntuma on parempi, kun ei ole vetoniveliä etupyörien rasitteena.
- Mukavampi ja hauskempi ajettava, ainakin omasta mielestäni. - MB 260 E
MB kirjoitti:
Takaveto:
- Käyttäytyy etuvetoa loogisemmin ääritilanteissa ja liukkaalla.
- Etuveto ei ole toimiva ratkaisu, jos moottorissa on kunnolla voimaa.
- Yleensä ohjaustuntuma on parempi, kun ei ole vetoniveliä etupyörien rasitteena.
- Mukavampi ja hauskempi ajettava, ainakin omasta mielestäni.Olen samaa mieltä ,ajaminen on juhlaa
takavetoisella verrattuna etuvetoiseen. Kokemusta on molemmista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.3931028Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei301952- 102895
- 78771
- 78752
- 82736
- 50665
- 37656
- 45641
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39630