Irc-galleria on....

.....

Huoh. Haluan purkaa vitutustani. Tunnustan: VIHAAN IRC-GALLERIAA JA KAIKKIA MESE-IHQ-TEINEJÄ JOTKA PISTÄVÄT ITSESTÄÄN KUVIA SINNE.

Ennen homma oli ok, kun sinne laittoivat kuviaan ne jotka oikeasti irkkasivat. Nykysin 90% gallerian henkilöistä on 13-14 vuotiaita pissiksiä jotka eivät ymmärrä hevonvittua irkkaamisesta. Teini muijat pistävät galleriaan kuvia missä istuvat toppi päällä jossain sängyssä, ja kuva on otettu mahdollisimman yläviistosta että tissit näkyvät mahdollisimman suurina.

Kaikkein eniten vihaan "saletisti hot" yhteisöjä, ja kaikkia muitakin yhteisöjä. :AASDDDFF

Pissikset vaihtavat 4x päivässä uudet kuvat galleriaan ja masentuvat jos kukaan ei kommentoi heidän kuviaan. Siinä vasemmalla olevaan boxiin pistetään joku hieno englannin kielinen pätkä jostai laulusta tai mietelauseesta. Kuvatekstit on tyyliä "Tää on ommattu ihQ_peipe94^:lle".

Itse irkkaan. Ei tulisi mieleenkään laittaa kuvia tuonne irc-galleriaan, on se sentään mennyt niin naurettavaksi touhuksi. Minkä takia pissis-ihq-teineille ei voi olla jotain omaa galleriaa, tyyliin "mese-galleria.net".

Tästä aiheesta voisi kirjoittaa vaikka romaanin :I
Kyllä vituttaa.

19

2645

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiviäkin_kiinnostaa

      kyllähän tätä asiaa on monet harmitellu... irkkaavana mustaki ois parempi ku vähän rajotettais tota käyttäjäkantaa... tietysti jos sitä kysytään kaikilta käyttäjiltä, ni suurin osa ei irkkaa ja haluais silti pitää kuvansa siellä...

      ja tosta "mese-galleria.net"-jutustas todettakoon et olemassa on tosiaankin http://www.msn-galleria.net/ ... tosin viel pienessä mittakaavassa... vaikuttaa aika huonolta yritykseltä tehdä uus irc-gallerian kokonen kuvagalleria...

      itelläni on kuvat galleriassa, mut esimerkiks yhteisölistan oon profiilistani modausten kautta piilottanu ja pidän näkyvillä pelkästään kanavalistaa... ja lisäks oon lisänny ylimäärästä laatikkoa ja kirjottanu muutaman valistavan sanan irkkaamisesta ja siitä mikä on irc... en sit tiedä auttaako se jotain tai lukeeko sitä tekstiä joku mut toivottavasti joku sen lukee...

      • <;;

        Hyvä idea rekisteröydyin heti ;D. Irc-galleria on silti kivempi vaikka en irkkaakkaan niin mulla on siellä kuvia ja siellä voi modata sivujaan ja se on musta ihan kivaa ;D.


    • sasu

      Itsekin irkkaan ja todellakin meinaa mennä hermo noiden ei-irkkaajien kanssa galleriassa.

      Sitten ku ne heruttajat ei ole edes noita nuoria, vaan löytyy jotain 20-vuotiaita esittelemässä rintojaan. huhhuh. Luulis tuohon päivään mennessä jo ikää tulleen sen verran että osattas ajatella, mutta ei...

      Irc-Galleria ei tahdo tehdä asialle mitään, koska jos he tekisivät galleriastaan vain irkkaajille tarkoitetun paikan, kävijämäärä laskisi roimasti ja heidän pissisteini-tuotteilleen ei olisi ostajia. He kokisivat siitä hirveästi tappiota.

      Saa nähdä kuinka kauan irkkaajat.org pysyy vain irkkaajien galleriana. Toivottavasti pitkään.

      • vvv

        tsekkaa nic synza tai syntza jompi kumpi, en muista, mut... *huoh*

        Oliskohan se provo? Kiltti joulupukki...


    • niinpä_

      Jos nyt suoraa sanoo,niin rahasta tässä on kysymys.
      En kyllä ymmärrä minkä takia jaffa ja shalafi eivät muuttaneet gallerian nimeä.

    • ihq_teinixx_95^^

      Tiedän, etttä tästä tulee teiltä henkeen-ja-vereen-ircaajilta vihaista palautetta. Mutta silti ilmaisen oman mielipiteeni. Mitä se sinua liikuttaa jos joidenkin teinixien kuvia on ah-niin-pyhässä-galleriassa. Onhan se tietysti typerää jos he eivät ircaa-sitä en kiellä-mutta en ymmärrä miten se on sinulta pois jos he itse tulevat onnelliseksi kun ihmiset kommentoi heidän tissit-pystyssä kuviaan. Ihmisiä hekin ovat vaikka ovatkin saletisti hot-yhteisöissä.Ja minkä ihmeen takia käyt sitten selaamassa näiden kuvauksesi peruusteella niin hirviömäisten otuksen kuvia kerta mieleesi ei edes lipsahtaisi laittaaa sinne omia kuvia.Pyydän anteeksi kaikilta Mahtavilta Irckaajilta jotka luultavasti kokevat tämän viestin pyhäinhäväistylsenä.

      • ....

        Minusta on harmillista että IRC nimi raiskataan: "irc-galleria.net".

        Irc-galleria oli tosissaan ennen ihan ok, kun se ei ollut kaupallinen. Nykyisin voi ostaa kaikkia ihmeen lisäpalveluita ja kuulema jopa t-paitoja(?).

        Ja mieltäni Messenger eli "Mese" on sairaus. Ainut hyvä puoli on se että näet ilmoituksen koneellasi reaaliajassa kun saat viestin.

        Messenger raiskaa vanhat kunnon hymiöt kaikilla ihme smiley kasvoilla.

        ...kieltämättä tästä aiheesta voisi kirjoittaa romaanin :D

        10 vuoden päästä kaikki nauravat että "...muistatteko sillon kun kaikki käytettiin meseä"

        Mese on vaan tämän päivän ilmiö :(

        Irc ei kuole koskaan \o/


      • seppoXXX

        ootkos huomannu kuinka paljon ongelmia sinne palvelimeen on tullu viime aikoina ja kuinka hidas se palvelin on ajoittain, ku on niin paljon liikennettä?


      • totaa..
        seppoXXX kirjoitti:

        ootkos huomannu kuinka paljon ongelmia sinne palvelimeen on tullu viime aikoina ja kuinka hidas se palvelin on ajoittain, ku on niin paljon liikennettä?

        Topicin aloittajalla ei taida vainikä riittää.


      • ....
        totaa.. kirjoitti:

        Topicin aloittajalla ei taida vainikä riittää.

        Ikä riittää mihin? :D


      • TEINIX85 (ehe ehe)

        Itse en ole ikinä irkannut tai meseillyt enkä varsinkaan kuviani tunkenut gallerioihin. Ja vaikka se homma ärsyttäisi...niin eihän mun ole pakko semmosille sivuille mennä tai osallistua mitenkään asiaan. Toisaalta nykyään medioissa tästä irc-galleriasta on ollut juttuja liittyen siihen, kuinka siellä esiintyy todellakin näitä pedofiileja tai muita, jotka voivat käyttää nuorten kuvia väärin. Ja esimerkiksi 13-vuotias tyttö (juu, löytyyhän niitä fiksuja tapauksia) ei pakolla ymmärrä riskejä. Jos todella kaikki nämä (etenkin) tytöt, jotka itsestään laittavat näitä paljastavia kuvia itsestään nettiin, ymmärtäisivät oikeasti riskit eivätkä vähättelisi asioita niin asia ei ehkä vaivaisi. Ongelmallista, sillä niin nuorien ei voi olettaa tajuavan aina seurauksia ja sitten kun käy kenkusti niin on suru puserossa. Ja niinhän se on aina ollut, että nuoret kiinnittävät erityisen paljon huomiota ulkonäköönsä ja epävarmoja siitä joten sekin vähän selittää tota buumia.


    • irkkaajatar

      Ihan samaa mieltä ollaan! Itelläkin tosin kuva siellä, mutta kuulun niihin oikeisiin irkkaajiin, enkä oo mikään ihQteiniXpallero siellä.
      Mielestäni myös nää galleria irkkaajat pitäisi siirää jonnekkin omaan galleriaansa ja ns. oikeat irkkailijat omaansa..
      Millonkohan näin vain tapahtuisi..

    • hehehehehe

      Tajuatko mitä selität? Aikuiset ihmiset itkee jostain "omasta ircistä". Kyllä saa hyvät naurut, kun lukee näitä viestejä.

      Itselläni ei ole kuvia missään, enkä irccaa. Ketä oikeasti kiinnostaa onko sen nimi irc, tai vaikka pirc?

      Vihjeenä vain, että on olemassa varmaankin suurenpiakin ongelmia, kuin teidän koko maailmanne, eli irc.

      Hommatkaa oikeasti elämä. Tämä on säälittävintä, mitä voi kuvitella.

      • abcdIrc

        Vihdoin joku puhuu asiaa. Jos elämässä on kauheinta että jossain nettigalleriassa on teinien kuvia niin ei kyllä hyvin mene. Ketä kiinnostaa irccatko vai et.

        Mutta minullapa on paras vaihtoehto kaikenmaaliman meseille ja gallerioile ja irceille sun muille. Lähtekää ulos ja puhukaa ihan normaalisti NIINKU IRL


      • Menthol-Tikku
        abcdIrc kirjoitti:

        Vihdoin joku puhuu asiaa. Jos elämässä on kauheinta että jossain nettigalleriassa on teinien kuvia niin ei kyllä hyvin mene. Ketä kiinnostaa irccatko vai et.

        Mutta minullapa on paras vaihtoehto kaikenmaaliman meseille ja gallerioile ja irceille sun muille. Lähtekää ulos ja puhukaa ihan normaalisti NIINKU IRL

        Oletetaan että helsinggissä kaksi ihmistä ovat hyviä kavereita asuvat vajaan kilometrin päässä toisistaan sitten toinen muuttaa vaikka utsjoelle niin hellpohan se sieltä on sit lähtee kävelemään kaverille kylään


    • mä vaan..

      Mulla on kuvii galleriassa, mut en irkkaa. En oo mikään teinix ja kuvani on asiallisia:) Vihaan niitä jotka tulee vaan myymään itteään sinne! En oikeestaan ees muista miks laitoin kuviani sinne, mut kaipa se oli sitä et oli kiva tutustuu muihin "samanlaisiin" ihmisiin,kommentoida kavereitten kuvia ja saada mielipiteensä julki omanlaisissa yhteisöissä.

    • hmp.

      mutta entäpä ne nuoret/teinit, keillä on asiallisia kuvia ja he irkkaavat?
      itse irkkaan ja EN omista mielestäni herutuskuvia.
      kieltämättä minulla oli kuvia galleriassa ennenkuin irkkasin, mutta olen kyllä irkannut jo kauan.
      eikai tässä haukuta sellaisiakin henkilöitä?

    • MULL MENI HERMOT IRCEEHEN JA NÄIHIN YLLÄPITÄJIIN. JOTKA IHAN TAHALLAAN ESTÄÄ MUA OLEMASTA SIELLÄ

    • SAIN TARPEEKS KOKO IRCISTÄ. EN PALAA SINNE ENÄÄ IKINÄ.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      105
      7431
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2802
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2392
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      109
      2093
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1789
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1369
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1327
    Aihe