Tämä on hieno palsta. Erityisen mielenkiintoisen tästä tekevät nämä virtuaalihahmot, joiden edesottamuksia seuraa samalla innolla kuin Pihtiputaan mummo saippuaoopperaa.
Erityisen hatunnoston ansaitsevat nämä, jotka väistelevät sujuvasti asiallisia kysymyksiä kulkineistaan vastaamalla tappavansa kysyjän. Pidän Mercedes-Benziä laatuautona, mutta vannon, etten sellaista tule ikinä hankkimaan jos mukana seuraa "kuinka kiteyttää idiotismi"-manuaali, kuten tämän palstan perusteella vaikuttaa.
Olen pahoillani kaikkien Mercedes-uskollisten puolesta.
MERSUASIAA!?
9
1048
Vastaukset
- Timo L.
ensiyönä klo 03.00 aikaan niin katsotaan kuka on kuka.
- Timo L.
mitäköhän ihmettä minä siellä teen??
- 300
Timo L. kirjoitti:
mitäköhän ihmettä minä siellä teen??
miten ihmeessä sinä onnistut säilyttämään asiallisen ja tasapainoisen suhtautumisen asioihin ja henkilöihin meidän muiden tällä palstalla sanailevien ääliöiden joukossa etkä sorru tappouhkauksiin, ääliöimäisiin vedonlyöntitarjouksiin tms kuten me muut.
- Lister storm vm-94
Jep, jotenkin osasin odottaa jotain tällaista. Mitäköhän minä, "TimoL", kaatopaikalla teen yöllä, jolloin me työtätekevät nukumme. Enhän käy kaatopaikalla, etenkään Hyvinkään sellaisella edes päivisin.
Voi aikoja, voi tapoja.
Jos MB:n markkinointiosasto tietäisi millaista keskustelua täällä käydään, saattaisivat lopettaa merkin tuomisen Suomeen epämääräiseksi ajaksi imagosyistä...
On hankalaa olla provosoitumatta vähä-älyisten, varastetulla nimimerkillä esiintyvien kvasihahmojen huuteluun, joten lopetan tämän keskustelun omalta osaltani tähän. Siirryn oman merkkini ryhmään, jossa käydään ASIAPOHJAISTA keskustelua ASIALLISESTI!
PS: Ennenkuin joku palikka innostuu tuostakin, niin sanon: Kyllä, jos minulla olisi sijoittaa X markkaa kulkuvälineeseen, Mercedes-Benz ei todellakaan olisi viimeinen vaihtoehto. Niin kauan kuin näin ei ole, ajan parhaalla johon minulla on varaa.
PSS: Juu, ja minullahan on siis mm. Lister tallissa, kuten nimimerkkini todistaa joten köyhät kyykkyyn. *haha* - Jampe
Lister storm vm-94 kirjoitti:
Jep, jotenkin osasin odottaa jotain tällaista. Mitäköhän minä, "TimoL", kaatopaikalla teen yöllä, jolloin me työtätekevät nukumme. Enhän käy kaatopaikalla, etenkään Hyvinkään sellaisella edes päivisin.
Voi aikoja, voi tapoja.
Jos MB:n markkinointiosasto tietäisi millaista keskustelua täällä käydään, saattaisivat lopettaa merkin tuomisen Suomeen epämääräiseksi ajaksi imagosyistä...
On hankalaa olla provosoitumatta vähä-älyisten, varastetulla nimimerkillä esiintyvien kvasihahmojen huuteluun, joten lopetan tämän keskustelun omalta osaltani tähän. Siirryn oman merkkini ryhmään, jossa käydään ASIAPOHJAISTA keskustelua ASIALLISESTI!
PS: Ennenkuin joku palikka innostuu tuostakin, niin sanon: Kyllä, jos minulla olisi sijoittaa X markkaa kulkuvälineeseen, Mercedes-Benz ei todellakaan olisi viimeinen vaihtoehto. Niin kauan kuin näin ei ole, ajan parhaalla johon minulla on varaa.
PSS: Juu, ja minullahan on siis mm. Lister tallissa, kuten nimimerkkini todistaa joten köyhät kyykkyyn. *haha*Ei täällä itketä kenenkään perään. Etkä ole tainnut tuoda mitaan erityistä lisäarvoa näille korkatasoisille sivuille. Nämä ovat kovien poikien sivut ja jos haluat nähdä kunnon actionia tule Hyvinkään kaatopaikan portille. Pääset tekemään ensimäisenä tarjouksen Goldfingeriltä tarpeettomaksi käyvästä CLK:sta. Minä myyn auton käteisellä mutta paperipuolen saat hoidella ihan itse.
- penkistä 190 kiloa vaikka nukk
Jampe kirjoitti:
Ei täällä itketä kenenkään perään. Etkä ole tainnut tuoda mitaan erityistä lisäarvoa näille korkatasoisille sivuille. Nämä ovat kovien poikien sivut ja jos haluat nähdä kunnon actionia tule Hyvinkään kaatopaikan portille. Pääset tekemään ensimäisenä tarjouksen Goldfingeriltä tarpeettomaksi käyvästä CLK:sta. Minä myyn auton käteisellä mutta paperipuolen saat hoidella ihan itse.
Enpä tiennytkään että kovat pojat viettävät päivät sirkuksessa.
Eikö kovat kundit pyydystä alligaattoreita paljain käsin täällä huutamisen sijaan?
Siinä olit kyllä oikeessa että toi listerin vuodatus oli aika turha. - Timo L.
300 kirjoitti:
miten ihmeessä sinä onnistut säilyttämään asiallisen ja tasapainoisen suhtautumisen asioihin ja henkilöihin meidän muiden tällä palstalla sanailevien ääliöiden joukossa etkä sorru tappouhkauksiin, ääliöimäisiin vedonlyöntitarjouksiin tms kuten me muut.
Mielestäni tällä tavalla välttyy parhaiten lisäämästä tämän palstan asiattomien viestiketjujen määrää.
- petetty
Tilasin em. auton ennen joulua, mutta luettuani näitä juttuja välipäivinä peruutin tilaukseni ja vaihdoin auton BMW X5:een. BMW on sentään herrasmiesten auto verrattuna huijariporukoitten Mersuun.
- BMW:n markkinointiosaston poja
Saatiin taas vierotettua varmistettua, että yksi ihminen ei osta ainakaan mersua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.4313211SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis942487Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj812080Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis1291800- 1441697
Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi211400- 781382
Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön3091178Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li191145Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki1021059