Tämä on hieno palsta. Erityisen mielenkiintoisen tästä tekevät nämä virtuaalihahmot, joiden edesottamuksia seuraa samalla innolla kuin Pihtiputaan mummo saippuaoopperaa.
Erityisen hatunnoston ansaitsevat nämä, jotka väistelevät sujuvasti asiallisia kysymyksiä kulkineistaan vastaamalla tappavansa kysyjän. Pidän Mercedes-Benziä laatuautona, mutta vannon, etten sellaista tule ikinä hankkimaan jos mukana seuraa "kuinka kiteyttää idiotismi"-manuaali, kuten tämän palstan perusteella vaikuttaa.
Olen pahoillani kaikkien Mercedes-uskollisten puolesta.
MERSUASIAA!?
9
1052
Vastaukset
- Timo L.
ensiyönä klo 03.00 aikaan niin katsotaan kuka on kuka.
- Timo L.
mitäköhän ihmettä minä siellä teen??
- 300
Timo L. kirjoitti:
mitäköhän ihmettä minä siellä teen??
miten ihmeessä sinä onnistut säilyttämään asiallisen ja tasapainoisen suhtautumisen asioihin ja henkilöihin meidän muiden tällä palstalla sanailevien ääliöiden joukossa etkä sorru tappouhkauksiin, ääliöimäisiin vedonlyöntitarjouksiin tms kuten me muut.
- Lister storm vm-94
Jep, jotenkin osasin odottaa jotain tällaista. Mitäköhän minä, "TimoL", kaatopaikalla teen yöllä, jolloin me työtätekevät nukumme. Enhän käy kaatopaikalla, etenkään Hyvinkään sellaisella edes päivisin.
Voi aikoja, voi tapoja.
Jos MB:n markkinointiosasto tietäisi millaista keskustelua täällä käydään, saattaisivat lopettaa merkin tuomisen Suomeen epämääräiseksi ajaksi imagosyistä...
On hankalaa olla provosoitumatta vähä-älyisten, varastetulla nimimerkillä esiintyvien kvasihahmojen huuteluun, joten lopetan tämän keskustelun omalta osaltani tähän. Siirryn oman merkkini ryhmään, jossa käydään ASIAPOHJAISTA keskustelua ASIALLISESTI!
PS: Ennenkuin joku palikka innostuu tuostakin, niin sanon: Kyllä, jos minulla olisi sijoittaa X markkaa kulkuvälineeseen, Mercedes-Benz ei todellakaan olisi viimeinen vaihtoehto. Niin kauan kuin näin ei ole, ajan parhaalla johon minulla on varaa.
PSS: Juu, ja minullahan on siis mm. Lister tallissa, kuten nimimerkkini todistaa joten köyhät kyykkyyn. *haha* - Jampe
Lister storm vm-94 kirjoitti:
Jep, jotenkin osasin odottaa jotain tällaista. Mitäköhän minä, "TimoL", kaatopaikalla teen yöllä, jolloin me työtätekevät nukumme. Enhän käy kaatopaikalla, etenkään Hyvinkään sellaisella edes päivisin.
Voi aikoja, voi tapoja.
Jos MB:n markkinointiosasto tietäisi millaista keskustelua täällä käydään, saattaisivat lopettaa merkin tuomisen Suomeen epämääräiseksi ajaksi imagosyistä...
On hankalaa olla provosoitumatta vähä-älyisten, varastetulla nimimerkillä esiintyvien kvasihahmojen huuteluun, joten lopetan tämän keskustelun omalta osaltani tähän. Siirryn oman merkkini ryhmään, jossa käydään ASIAPOHJAISTA keskustelua ASIALLISESTI!
PS: Ennenkuin joku palikka innostuu tuostakin, niin sanon: Kyllä, jos minulla olisi sijoittaa X markkaa kulkuvälineeseen, Mercedes-Benz ei todellakaan olisi viimeinen vaihtoehto. Niin kauan kuin näin ei ole, ajan parhaalla johon minulla on varaa.
PSS: Juu, ja minullahan on siis mm. Lister tallissa, kuten nimimerkkini todistaa joten köyhät kyykkyyn. *haha*Ei täällä itketä kenenkään perään. Etkä ole tainnut tuoda mitaan erityistä lisäarvoa näille korkatasoisille sivuille. Nämä ovat kovien poikien sivut ja jos haluat nähdä kunnon actionia tule Hyvinkään kaatopaikan portille. Pääset tekemään ensimäisenä tarjouksen Goldfingeriltä tarpeettomaksi käyvästä CLK:sta. Minä myyn auton käteisellä mutta paperipuolen saat hoidella ihan itse.
- penkistä 190 kiloa vaikka nukk
Jampe kirjoitti:
Ei täällä itketä kenenkään perään. Etkä ole tainnut tuoda mitaan erityistä lisäarvoa näille korkatasoisille sivuille. Nämä ovat kovien poikien sivut ja jos haluat nähdä kunnon actionia tule Hyvinkään kaatopaikan portille. Pääset tekemään ensimäisenä tarjouksen Goldfingeriltä tarpeettomaksi käyvästä CLK:sta. Minä myyn auton käteisellä mutta paperipuolen saat hoidella ihan itse.
Enpä tiennytkään että kovat pojat viettävät päivät sirkuksessa.
Eikö kovat kundit pyydystä alligaattoreita paljain käsin täällä huutamisen sijaan?
Siinä olit kyllä oikeessa että toi listerin vuodatus oli aika turha. - Timo L.
300 kirjoitti:
miten ihmeessä sinä onnistut säilyttämään asiallisen ja tasapainoisen suhtautumisen asioihin ja henkilöihin meidän muiden tällä palstalla sanailevien ääliöiden joukossa etkä sorru tappouhkauksiin, ääliöimäisiin vedonlyöntitarjouksiin tms kuten me muut.
Mielestäni tällä tavalla välttyy parhaiten lisäämästä tämän palstan asiattomien viestiketjujen määrää.
- petetty
Tilasin em. auton ennen joulua, mutta luettuani näitä juttuja välipäivinä peruutin tilaukseni ja vaihdoin auton BMW X5:een. BMW on sentään herrasmiesten auto verrattuna huijariporukoitten Mersuun.
- BMW:n markkinointiosaston poja
Saatiin taas vierotettua varmistettua, että yksi ihminen ei osta ainakaan mersua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle222728Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A81757Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671709Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1191632Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.491607Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell931554Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.701419Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001225Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311168En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521106