Aivan loistavaa päivää kaikille!

Huh huh. Tulin pitkästä aikaa katsomaan että mitä tänne kuuluu. Muistin salasankin jopa ensimmäisellä yrittämällä. Aivan loistavaa, siihen ei kaikki pystykkään. Täytyypi sanoa että täällä on ollut melko hiljaista ne pari kuukautta kun olin poissa. Minä olen siis mielenkiintoisempi aihe keskustella kuin Naitvis. Mutta mitä loppusyksyyn tulee, niin ajattelin vierailla luonanne useammin. Eipä nyt kyllä ole aivan yhtä paljon aikaa kuin kesällä, mutta koetan vierailla täällä iloksenne vähintään kerran viikossa. Aivan loistavaa! Näyttää siltä että Naitvissin rahastuskeikka lähestyy ja Areena pakkautuu täyteen helposti rahstettavia teinejä. Se ei ole loistavaa. Olen nähkääs huolissanne teistä. Siksipä koetan pelastaa teidät tältä ylikaupalliselta kuralta. En tiedä miten se tulee onnistumaan, vai onnistuuko se koskaan. Parhaani kuitenkin teen. Aivan loistavaa! Mutta hymyillään kun tavataan ja tyhmät ihmiset; vihaan teitä vieläkin.

AIVAN LOISTAVAA! :)

10

1122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Thrasher

Mutta turhahan sitä on näille aivopestyille massateineille selittää, ovelasti ovat keksineet tapoja rahastaa teinejä.
      Eipä tarvitse Nightshitin tehdä uutta albumia ennenkuin vuonna 2007, kun elävät rahastamallaan fyffellä siihen asti. Pitäähän sen tuomaksen saada limusiinikuljetus kodista kauppaan ja kunnon troféé ateria hanhenmaksapalleroilla, ja muilla kalliilla lisukkeilla.

• "Hauskaa ei ole jos tunnissa ei mene sataatuhatta"

Lotttovoittaja UKK Turhapuro

• d>p

on sulla kans jutut, pelleseni:D I'm glad you're back!!(enemmän tai vähemmän..xD)

• Ignore

Ignore.

• kanttura-kidi

mitäs sille mahtaa jos on suosittu ja porukka haluaa mennä kuuntelemaan... ja tietääkseni sinne ei ees päästetä kuin AIKUISTA porukkaa...

• vonkimmaluz

Sä ooooooot aina loistaaaaaavalllllla päälllläääää!!! Eihän meistä tarvis olla huolissaan,me kaikki varmaaaaan huolissaan jos sulta ei tuu noita loistaviiiiiiii juttuuuuuuujaaaaaa! Oiskoha sun salasana Nihgtwishi kun muistat sen :O????

Täähän tosi loistavaaa Pelle sulta! *reps*

• swanheart93

Pelle hei, kukaan ei jaksa enää ottaa vakavalla naamalla noita viestejäsi, jos sitä ajat takaa. Minua juttusi ainakin lähinnä naurattavat.

Ai että Tuomasko menisi limusiinilla kotoa kauppaan!? :D Ehei, ei nyt sentään. Kyllä hän menee ihan tavallisella henkilöautolla kauppaan...paitsi jos silmäni kamalasti valehtelevat. En kyllä usko. Mutta hei, kiitos pelle vain, kun teit loppupäivästäni hauskan! Tuhannet kiitokset!:)

• ____ _________

###

• mitänytegonbuustailija

Vituttaako, fanipoikaluuseri?

• suomionkoo

Suomi on kateellisten luusereiden maa.

Moni ns. muusikko, jota kukaan ei ota tosissaan, on Holopaiselle kateellinen ja katkera.

Mutta ei se haittaa kun ko luusereita itseään. Paljon helpommalla pääsisi kun rasvaisi köyden ja potkaisisi tuolin altaan, mutta meneehän se elämä hukkaan näinkin;)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      272
      5380
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      70
      4856
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      123
      4355
    4. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      3976
    5. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3800
    6. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3697
    7. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      41
      3348
    8. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      84
      3073
    9. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      61
      2920
    10. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      22
      2666
    Aihe