Minkä haluatte seuraavas viikko tehtäväs?
Itse haluaisin sen muna jutun, muut tehtävät tyhmiä.
Minkä haluatte viikkotehtäväs?
24
6006
Vastaukset
Loistavia improvisatioita ovat jo heittäneet, niin tästäkin voisi tulla tudella hupaisa.
- PomPomPom
Ehdottomasti se kananmunan raahaaminen mukana!
Vaikuttaisi hauskalta operaatiolta! - Vittoria de Sica
Pertuscoonii lavalle, kaikki hyviä paitsi Minna se vois kuiskii ja itkee.
- Perttu ja Mika on kingei
Perttu ja Mika saa siitä varmasti loistavan omalla panoksellaaan ja ei muutkaan ole huonompia :) eikun näyttelyä kehiin
- kana
tulis hauska viikko ;-)
- TuiRe
Se olis nyt kivaa vaihteluu.. vasta oli ne laulu jutskat et siin oli niiku "ilmasutaitoo" ja viimeviikko poletii pyöräl! Munaa pöytään!
- 24/7....
Siellä olisi jotain toimintaa, kun harjoittelevat yms. Muistakaa miten hyviä näyttelijöitä Mika ja Perdöö olivat. NÄYTELMÄ TIETENKIN.
- jeps
Pikkasen hauskuutta kehiin=) Sellaset voimamittelöt tai munan suojelut on tylsiä..
- tehtävänä
Muna tehtävä.
- parempi
Paras tehtävä olis tuolle porukalle joukkorunkkaus,
siellä kun ei tunnu tuota sexiä löytyvän muuten ollenkaan.
- tympis
ehdottomasti muna juttu
- mie vaa
muna tehtävä oli paras niistä kaikki muut oli ihan sairaita=)
- mää
muna tehtävä oli paras niistä kaikki muut oli ihan sairaita=)
- ....
kyllä. olisi todella hauskaa katsottavaa
- Julle
MUNAAA TIETYSTI
- että näin
koska BBn kuviot on olleet jo muutenkin sexahtavia niin kunnoon orkku kisa,eli se voittaa joka saa toiselle maukkaimman orkun ja kansa äänestämään
- Juusto
paskominen. Niin vaikeaa henkisesti vaikkakin fyysisesti helppoa.
- lilli53
Muna tehtävä ehdottomasti, saavat hoivata kanaa..
Siinä oli jotain koomista elikä nauruakin riittäisi,
jos ei se niin sitten näytelmä ehdottomasti- werty
joo ja sit ne kuitenkin mokaa sen! olis kiva jos niil ei onnistuis aina se
- Kaikki
haluu jotain munatehtäviä? Vähän masentavaa:ne joutuu hoivaamaan jotain kanaa ja munia! Kuka haluu katella jotain semmosta. Se vuohiki oli tylsä sit lopuks...huoh. Tietysti se näytelmä nehän oli nii loistavia siin edellisessäkin
- kaikki likipitäen turhautun...
Miksi pitäisi jatkaa, homma junnaa paikallaan.
Turhautumista puolin ja toisin! Tästä ei millään tahdo löytyä sitä jotain... Mielestäni olisi syy ajaa alas koko ohjelma ja kehittää mielekkäämpää äksonia. Pistää nyt ihmiset häkkiin ja seurata
miten ihmiset käyttäytyvät siellä? Olisihan siitä
ollut jo kokemuksia... Tyhjän päiväistä!- erkki
en ole katsonut mokomaa ohjelmaa kertaakaan, on sen verran tylsämielistä meininkiä, että ei iske.
Mutta viikkotehtävähän voisi olla esim. seuraavanlainen: taloon voitaisiin tuoda vaikkapa saattohoitovaiheessa oleva mummmo, jota joukkueen pitäisi pitää elossa kaikin mahdollisen keinoin viikon päivät, vaihtaa mummon vaippoja, ruokkia mummoa ja pestä häntä päivittäin sekä antaa lääkkeitä. Jos mummo olisi elossa viikon jälkeen, joukkue saisi niin paljon viinaa, että Kakolassakin itkettäisiin sitä riettailun määrää.
- prin88cessa
Kaikki muut paitsi tuo näytelmä tehtävä ovat huonoja ja tylsiä.. Oikeesti!! Kuka nyt haluu nähdä ku tyypit hoitaa jtn munia? Sais vähän äksöniä tähänkin sarjaan jos ne tekis jonkun kivan näytelmän.. :)
- Niisku
Se muna tehtävä vois olla kiva ja aika haastava... Näytelmä on liian helppo
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901945
- 1131043
- 103977
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20737- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä29580Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481