Minkä haluatte viikkotehtäväs?

----

Minkä haluatte seuraavas viikko tehtäväs?
Itse haluaisin sen muna jutun, muut tehtävät tyhmiä.

24

6006

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Loistavia improvisatioita ovat jo heittäneet, niin tästäkin voisi tulla tudella hupaisa.

      • PomPomPom

        Ehdottomasti se kananmunan raahaaminen mukana!

        Vaikuttaisi hauskalta operaatiolta!


      • Vittoria de Sica

        Pertuscoonii lavalle, kaikki hyviä paitsi Minna se vois kuiskii ja itkee.


      • Perttu ja Mika on kingei

        Perttu ja Mika saa siitä varmasti loistavan omalla panoksellaaan ja ei muutkaan ole huonompia :) eikun näyttelyä kehiin


    • kana

      tulis hauska viikko ;-)

    • TuiRe

      Se olis nyt kivaa vaihteluu.. vasta oli ne laulu jutskat et siin oli niiku "ilmasutaitoo" ja viimeviikko poletii pyöräl! Munaa pöytään!

    • 24/7....

      Siellä olisi jotain toimintaa, kun harjoittelevat yms. Muistakaa miten hyviä näyttelijöitä Mika ja Perdöö olivat. NÄYTELMÄ TIETENKIN.

    • jeps

      Pikkasen hauskuutta kehiin=) Sellaset voimamittelöt tai munan suojelut on tylsiä..

    • tehtävänä

      Muna tehtävä.

      • parempi

        Paras tehtävä olis tuolle porukalle joukkorunkkaus,
        siellä kun ei tunnu tuota sexiä löytyvän muuten ollenkaan.


    • tympis

      ehdottomasti muna juttu

    • mie vaa

      muna tehtävä oli paras niistä kaikki muut oli ihan sairaita=)

    • mää

      muna tehtävä oli paras niistä kaikki muut oli ihan sairaita=)

    • ....

      kyllä. olisi todella hauskaa katsottavaa

    • Julle

      MUNAAA TIETYSTI

    • että näin

      koska BBn kuviot on olleet jo muutenkin sexahtavia niin kunnoon orkku kisa,eli se voittaa joka saa toiselle maukkaimman orkun ja kansa äänestämään

    • Juusto

      paskominen. Niin vaikeaa henkisesti vaikkakin fyysisesti helppoa.

    • lilli53

      Muna tehtävä ehdottomasti, saavat hoivata kanaa..
      Siinä oli jotain koomista elikä nauruakin riittäisi,
      jos ei se niin sitten näytelmä ehdottomasti

      • werty

        joo ja sit ne kuitenkin mokaa sen! olis kiva jos niil ei onnistuis aina se


      • Kaikki

        haluu jotain munatehtäviä? Vähän masentavaa:ne joutuu hoivaamaan jotain kanaa ja munia! Kuka haluu katella jotain semmosta. Se vuohiki oli tylsä sit lopuks...huoh. Tietysti se näytelmä nehän oli nii loistavia siin edellisessäkin


    • kaikki likipitäen turhautun...

      Miksi pitäisi jatkaa, homma junnaa paikallaan.
      Turhautumista puolin ja toisin! Tästä ei millään tahdo löytyä sitä jotain... Mielestäni olisi syy ajaa alas koko ohjelma ja kehittää mielekkäämpää äksonia. Pistää nyt ihmiset häkkiin ja seurata
      miten ihmiset käyttäytyvät siellä? Olisihan siitä
      ollut jo kokemuksia... Tyhjän päiväistä!

      • erkki

        en ole katsonut mokomaa ohjelmaa kertaakaan, on sen verran tylsämielistä meininkiä, että ei iske.

        Mutta viikkotehtävähän voisi olla esim. seuraavanlainen: taloon voitaisiin tuoda vaikkapa saattohoitovaiheessa oleva mummmo, jota joukkueen pitäisi pitää elossa kaikin mahdollisen keinoin viikon päivät, vaihtaa mummon vaippoja, ruokkia mummoa ja pestä häntä päivittäin sekä antaa lääkkeitä. Jos mummo olisi elossa viikon jälkeen, joukkue saisi niin paljon viinaa, että Kakolassakin itkettäisiin sitä riettailun määrää.


    • prin88cessa

      Kaikki muut paitsi tuo näytelmä tehtävä ovat huonoja ja tylsiä.. Oikeesti!! Kuka nyt haluu nähdä ku tyypit hoitaa jtn munia? Sais vähän äksöniä tähänkin sarjaan jos ne tekis jonkun kivan näytelmän.. :)

    • Niisku

      Se muna tehtävä vois olla kiva ja aika haastava... Näytelmä on liian helppo

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1043
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      103
      977
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      737
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      580
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe