ilmakiväärillä hirvimetsälle??

hirvimies

Olen uusihirvimies ja olisin tiedustellut,että luottaako minun vanha ilmuskini metsälle.Porukassa ainakin sanoivat,että kivääri kuin kivääri.Vanha kiväärini on kyllä tehokas ja jousen vaihdoin viime talvena uuteen.Valistakaa te viisaammat!

8

1471

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se käy

samalla tussarilla voit lähteä ampumaan myös norsuja afrikkaan.

• metsästäjä4

jippii!Vähän tätä minä ounastelinkin.Nyt ei siis tarvitse hankkia kalliita pyssyjä,kun ilmuskilla pääsee yrittämään kruunupäätä.Kiitoksia teille viisaammille asiantuntevista vastauksista!

• Suuri ilmakivääri man
        metsästäjä4 kirjoitti:

jippii!Vähän tätä minä ounastelinkin.Nyt ei siis tarvitse hankkia kalliita pyssyjä,kun ilmuskilla pääsee yrittämään kruunupäätä.Kiitoksia teille viisaammille asiantuntevista vastauksista!

Minä olen ampunut jopa krokotiilin impparilla, jokainen kunnon ilmakivääri metsästäjä tietää ja miksei marjanpoimijakin että krokolla on herneen kokoinen alue johon pitää tappavan laukauksen osua, eli tämä selittää impparin suunnattoman tehon ja tarkkuuden, vahinko vaan että ne mammutit pääsivät kuolemaan sukupuuttoon, olisin voinut testata itse tekemääni superilmakivääri luotia.

• ilmuskimies
        Suuri ilmakivääri man kirjoitti:

Minä olen ampunut jopa krokotiilin impparilla, jokainen kunnon ilmakivääri metsästäjä tietää ja miksei marjanpoimijakin että krokolla on herneen kokoinen alue johon pitää tappavan laukauksen osua, eli tämä selittää impparin suunnattoman tehon ja tarkkuuden, vahinko vaan että ne mammutit pääsivät kuolemaan sukupuuttoon, olisin voinut testata itse tekemääni superilmakivääri luotia.

No niin ja lisää hyviä kokemuksia ilmuskista.Lisäksi kuulin että anopin siskon veljen poika olisi kaatanut karhun Ilomantsissa suo hetteeseen tätä asetta hyväksi käyttäne.Karhu ei ollut juosta linkutellut kuin vaivaiset 10 metriä ja kaatunut.Oli päästänyt vielä vaimean örähdyksen kaatuessaan.No poika sitten pistämään karhua,mutta karhu perkele potkaisemaan vielä.Joten poika sitten ampumaan vielä lopetus laukaista nuppiin.No hyvin siinä kuiteski kävi.Luotina bulldoja suoraan prismasta mikkelistä.

Lisäksi kuulin,että Amazonilla eräs metsäläis heimo käyttää sorkkaeläin jahdeissaan ilmuskia,kun ovat kokeneet keihäät hieman huonoiksi.Ongelma tuolla tuntuu olevan luodit..

Heittäkää hyvästit kalliille kivääreille.Ilmuski maksaa vähemmän ja luoteja saa Prismastakin ja ovat halvempia.En ymmärrä miksei ilmuski ole saavuttanut vieläkään suomessa hirvestäjien suosiota.Kait se on jonkin sortin vouhotusta,kun käytetään niitä kaiken maailman tykkejä.Hui!!Ilmuski ei myöskään äännä niin hirveesti eikä mene rahat kalliiseen vaimentimeen.Hei herätkää jo metsästäjät!

• ilmuski poika

Moro kaikki ihanat metsästäjä pojAT!

Lisää Todisteita siitä,että ilmuskilla voi ampua hirviä.

Enoni käly oli saanut Afrikasta sarvikuonon ilmuskilla.Että sillai!

• hirvestäjä

Oisin kyllä luullu,että täältä saisi enemmän asiallisia kommentteja aiheeseen liittyen.Taitaakin ollaa amatöörien puuhastelu sivut enemmänkin..

• erä Jorma

Voi perkeles nyt se myrkyn lykkäs.Ammuin silmään 20 piikkistä sonnia ja karkuunhan se meni,että ei tainnut ollakaan niin hyvä toi ilmakivääri.Sanokee mitä teen.Ei löytynyt tänään illalla 100 kilsan säteeltä mistään hirvee.Haettiin naapurin pertin ja urhon kanssa,mutta ei löydetty.Meillä oli Urhon pimeäkiikarikin,mutta ei niin ei.Verta oli kyllä ampuma paikalla ja karvojan kasa.Tässä alkaa epätoivo kohta iskeä..Urho soitteli vielä että oli ajanut sen uuden lantikan naapurin ladon seinään.että kalliiksi tuli tämä hirvestys.Oli nimittäin siellä ladossa just kengitettävänä Pekan paras siitos ori.Siitäkin korvaukset nousevat huikeiksi.Mutta täytyy ruveta ottaan pahimpaan vitutukseen ponatsua ja katella sitten lumilta,josko vaikka veri jäljet vielä löytys.

• Niin sitten

Muista kumminkin käuttää teräväkärkisiä Hobby:ja, niin kyllä sarvipää tippuu...no ainakin v..ttuntuu pirusti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      57
      5815
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      77
      3093
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      22
      2298
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      2025
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      1928
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1833
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1579
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      83
      1202
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1191
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      79
      1057
    Aihe