Voi Hanna Hanna...!!!!!

Kathy-fani

Tulin juuri baarista kun ajattelin että kyllä se Timo tipahtaa kuitenkin ilman minua. En siis katsonut tätä pudotus-ohjelmaa. Ja nyt kun tulin kotiin niin huomasin, että Hanna olikin se tipahtanut eikä Timo! Olen suoraan sanottuna järkyttynyt!

Tyytyväinen olen siitä, että Kathy jäi taloon koska hän on aivan loistava ihminen mielestäni. Mutta miksi ihmeessä se Hanna tipahti. Palon mielenkiintoisempi tää Hanna oli kuin Timppa, jota nyt taas joutuu katsomaan pari viikkoa. :(

3

1184

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei-susi

Naiset äänestää tämmösissä enemmän ku miehet ja useimmat naiset on naisille susia.

• se sitten kait

on, täälläkin oltiin pettyneitä kun Timo sai jäädä.

No, subin sivuillahan luki, että kaveri "toipui" aika pian Hannan lähdöstä joten toivottavasti saadaan nyt nähdä kunnon revittelyä Timon osalta.

Ties vaikka korjais potin vielä kotiin, tosin oma kestosuosikkini on ja pysyy Perttuna :)

• tapahtui
        se sitten kait kirjoitti:

on, täälläkin oltiin pettyneitä kun Timo sai jäädä.

No, subin sivuillahan luki, että kaveri "toipui" aika pian Hannan lähdöstä joten toivottavasti saadaan nyt nähdä kunnon revittelyä Timon osalta.

Ties vaikka korjais potin vielä kotiin, tosin oma kestosuosikkini on ja pysyy Perttuna :)

Nainen on naiselle susi. Hyvin perusteltu.

Kun BB:stä lähti Hanna. Virhe, Hanna oli sen lajin törmäilijä, että se olisi lentänyt sieltä ennemmin tai myöhemmin. Sen lisäksin hän olisi todellakin saanut taloon enemmän elämää kuin Timo.

Timo ei ole älykkö, mutta sen verran fiksu, että osaa katsoa mistä suunnasta tuulipuhaltaa, säätää purjeita ja luovia sen mukaan. Toisin sanoen repii kavereiden selkänahasta oman etunsa. Esim. se uhkaus lähteä muka talosta, jos joutuu äänestykseen Hannan kanssa. Mitä tapahtui ? Ei mitään. Jätkä söi sanansa. Esitti martyyriä, ja kenties tempullaan kiinnitti äänestäjien huomion muualle.

Olin pettynyt BB:n, koska eivät edes kysyneet 24 tunnin kuluttua; lähdetkö sinä ??

Timo on sen verran sluipa, että sitä ei helposti toista kertaa tähtäimeen saa. Todella ärsyttävä nynny, fyysinen olemus mukaan lukien - ei mitään miehekästä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4078
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2901
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe