Sie söpö pojankoltiainen, et tullutkaan silloin kuin lupasit. Kysyit olenko silloin täällä, olin. Jäin kaipaamaan hymyäsi, ja nauravia silmiäsi. Tulethan taas piristämään päivääni? Kahvitkin juomatta... :)
"Would you do it with me
Heal the scars and change the stars
Would you do it for me
Turn loose the heaven within
I'd take you away
Castaway on a lonely day
Bosom for a teary cheek
My song can but borrow your grace
Come out, come out wherever you are
So lost in your sea
Give in, give in for my touch
For my taste for my lust
Your beauty cascaded on me
In this white night fantasy"
Sie söpö
9
1564
Vastaukset
- pete
Olin kipeä,koetan päästä ensiviikolla uudestaan.....
- romantikko21v
luulen et oot mulle 21 v pojalle se oikea otahan yhteyttä ja ehdota tapaamisajankohta
- r....
jos siis olet joelta...se paikka auki harvoin!!! jäi jutut kesken...ja sori
- Mie just
Kuka ja missä?????
- Mie höpö
Söpö on liikkuvaa mallia, käy silloin tällöin täällä piristämässä päiviäni hymyllään... :) Silloin ei pysty itsekään muuta tekemään kuin hymyilemään leveästi, sanatkin menevät solmuun ja punastuttaa. 05-alueella päiviäni piristää! :)
- Mie just
Mie höpö kirjoitti:
Söpö on liikkuvaa mallia, käy silloin tällöin täällä piristämässä päiviäni hymyllään... :) Silloin ei pysty itsekään muuta tekemään kuin hymyilemään leveästi, sanatkin menevät solmuun ja punastuttaa. 05-alueella päiviäni piristää! :)
05-aluetta vähän toivoinkin. Nyt kun vielä kaupungin paljastat niin saatan taas tulla käymäänkin ;)
- Mie höpö
Mie just kirjoitti:
05-aluetta vähän toivoinkin. Nyt kun vielä kaupungin paljastat niin saatan taas tulla käymäänkin ;)
kaupunkia en uskalla paljastaa, mut vihjeenä annettakoon sanat vaaka ja puu. ;)
- Mie just
Mie höpö kirjoitti:
kaupunkia en uskalla paljastaa, mut vihjeenä annettakoon sanat vaaka ja puu. ;)
Nö höh, tais sit mennä vähä ohi....=( Vihjeenä annettakoon sanat nuija ja mies. =)
- Mie höpö
Mie just kirjoitti:
Nö höh, tais sit mennä vähä ohi....=( Vihjeenä annettakoon sanat nuija ja mies. =)
Ohi meni että sujahti. höh! =(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h452929Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062701Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv362419- 322014
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151529- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051225- 1771193
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731050