Sie söpö

mie höpö

Sie söpö pojankoltiainen, et tullutkaan silloin kuin lupasit. Kysyit olenko silloin täällä, olin. Jäin kaipaamaan hymyäsi, ja nauravia silmiäsi. Tulethan taas piristämään päivääni? Kahvitkin juomatta... :)

"Would you do it with me
Heal the scars and change the stars
Would you do it for me
Turn loose the heaven within

I'd take you away
Castaway on a lonely day
Bosom for a teary cheek
My song can but borrow your grace

Come out, come out wherever you are
So lost in your sea
Give in, give in for my touch
For my taste for my lust

Your beauty cascaded on me
In this white night fantasy"

9

1564

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pete

Olin kipeä,koetan päästä ensiviikolla uudestaan.....

• romantikko21v

luulen et oot mulle 21 v pojalle se oikea otahan yhteyttä ja ehdota tapaamisajankohta

• r....

jos siis olet joelta...se paikka auki harvoin!!! jäi jutut kesken...ja sori

• Mie just

Kuka ja missä?????

• Mie höpö

Söpö on liikkuvaa mallia, käy silloin tällöin täällä piristämässä päiviäni hymyllään... :) Silloin ei pysty itsekään muuta tekemään kuin hymyilemään leveästi, sanatkin menevät solmuun ja punastuttaa. 05-alueella päiviäni piristää! :)

• Mie just
        Mie höpö kirjoitti:

Söpö on liikkuvaa mallia, käy silloin tällöin täällä piristämässä päiviäni hymyllään... :) Silloin ei pysty itsekään muuta tekemään kuin hymyilemään leveästi, sanatkin menevät solmuun ja punastuttaa. 05-alueella päiviäni piristää! :)

05-aluetta vähän toivoinkin. Nyt kun vielä kaupungin paljastat niin saatan taas tulla käymäänkin ;)

• Mie höpö
        Mie just kirjoitti:

05-aluetta vähän toivoinkin. Nyt kun vielä kaupungin paljastat niin saatan taas tulla käymäänkin ;)

kaupunkia en uskalla paljastaa, mut vihjeenä annettakoon sanat vaaka ja puu. ;)

• Mie just
        Mie höpö kirjoitti:

kaupunkia en uskalla paljastaa, mut vihjeenä annettakoon sanat vaaka ja puu. ;)

Nö höh, tais sit mennä vähä ohi....=( Vihjeenä annettakoon sanat nuija ja mies. =)

• Mie höpö
        Mie just kirjoitti:

Nö höh, tais sit mennä vähä ohi....=( Vihjeenä annettakoon sanat nuija ja mies. =)

Ohi meni että sujahti. höh! =(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      45
      2929
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2701
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      36
      2419
    4. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      32
      2014
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1918
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1529
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      105
      1225
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1193
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1050
    Aihe