Kuinkas on, kun muistelin lukeneeni, että jenkkimalli-Mercedeksissä, siis tuolloin kultaisella 70-luvulla, päästörajoitusten mukana kulutukset nousivat? Siis tehot laski useita kymmeniä hevosvoimia, päästöt saatiin alas mutta kulutus kasvoi? Tottahan on, että jenkkimallit olivat hieman painavempia turvapuskureiden ym. takia, mutta ei kai ne nyt hurjasti kulutusta nosta.
Lieneeköhän kellään kokemusta, ja kuinka paljon kulutus kasvoi euroon verrattuna?
James Taylor kirjoittaa " ..it became claer that cars with horrofyingly inefficient engines like the emissions-controlled M117 would have become things of past in a future...".
Heh, koetettiinhan M110-kaasariakin viedä jenkkeihin, mutta tietäähän sen kuinka 1700-kiloinen auto liikkuu 120 hv:llä...:-)
W107 ja W116 jenkkimallit
12
882
Vastaukset
- mutta
en tiedä, mutta oletkos käyny täällä:
http://www.m-100.org/
aika rautaiset sivut mun mielestä- Timo L.
..tutut sivut.
- Timo L.
Timo L. kirjoitti:
..tutut sivut.
Ikävä vaan ettei euroautoja ole mahtunut mukaan:-(((.
- mutta
Timo L. kirjoitti:
Ikävä vaan ettei euroautoja ole mahtunut mukaan:-(((.
tämä menee, mutta tiedätkö onkohan noita 6.3 originaaleja minkä verran suomessa..mikäs tuon korimallin tunnus olikaan w109 vai?
- Timo L.
mutta kirjoitti:
tämä menee, mutta tiedätkö onkohan noita 6.3 originaaleja minkä verran suomessa..mikäs tuon korimallin tunnus olikaan w109 vai?
...10-20 kpl. Juu W109.
- Heinrich
Timo L. kirjoitti:
...10-20 kpl. Juu W109.
Itse tiedän vain 3 alkuperäistä,monta joihin on nostettu 6.3 jälkikäteen!
- Timo L.
Heinrich kirjoitti:
Itse tiedän vain 3 alkuperäistä,monta joihin on nostettu 6.3 jälkikäteen!
Varmistan M-B-klubin rekisterissä olevat autot, se antaa ainakin viittaa asiaan. Tietty klubin ulkopuoleltakin löytyy autoja, varmaankin ARK:sta löytyy enempi tietoja...
- Timo L.
Timo L. kirjoitti:
Varmistan M-B-klubin rekisterissä olevat autot, se antaa ainakin viittaa asiaan. Tietty klubin ulkopuoleltakin löytyy autoja, varmaankin ARK:sta löytyy enempi tietoja...
..siis rekisterissä, olisikohan siis kaiken kaikkiaan n. 10 kpl... yksihän oli myynnissä autoliikkeessä jossain päin Etelä-Suomea, hintaan 98 tmk.
- K.Kimpulainen
Timo L. kirjoitti:
..siis rekisterissä, olisikohan siis kaiken kaikkiaan n. 10 kpl... yksihän oli myynnissä autoliikkeessä jossain päin Etelä-Suomea, hintaan 98 tmk.
Juu, kyseessä taitaa olla sama hopeanvärinen ajokki, joka on ollut ensiksi kaupan Herttoniemen Seston alakerrassa olleessa autoliikkeessä, sittemmin se on viettänyt aikaa kammottavassa "varikkomyymälässä" Hertsikan teollisuusalueella. On ainakin ollut harvinaisen nätti yksilö, mutta menee taatusti ns. itse edestään, jos joku ei tule ja pelasta.
Jo pari vuotta sitten laite istui "sitikkamaisen syvällä"; hydraulipuoli on tainnut kyrvähtää. Ja sehän ei tunnetusti ole noissa biileissä halpaa.. - Timo L.
K.Kimpulainen kirjoitti:
Juu, kyseessä taitaa olla sama hopeanvärinen ajokki, joka on ollut ensiksi kaupan Herttoniemen Seston alakerrassa olleessa autoliikkeessä, sittemmin se on viettänyt aikaa kammottavassa "varikkomyymälässä" Hertsikan teollisuusalueella. On ainakin ollut harvinaisen nätti yksilö, mutta menee taatusti ns. itse edestään, jos joku ei tule ja pelasta.
Jo pari vuotta sitten laite istui "sitikkamaisen syvällä"; hydraulipuoli on tainnut kyrvähtää. Ja sehän ei tunnetusti ole noissa biileissä halpaa....nähtävästi sama yksilö, näin sen jossain autopokkarin tapaises myyntilehdes.. En vaan muista oliks jenkkituonti vai euro.
- Anonyymi
Ite diggaan w107 koppaa
DIGGAAN VANHOJA MERSUJA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72528- 1211811
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1271541Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill511521Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741327Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1621317- 1481285
- 521208
- 591148
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.661105