Eli tilanne on tämä: viimeyönä koiraltani (noutaja) leikattiin kohtu&munasarjat pois, ja syynä (yllätys yllätys) oli kohtutulehdus...
No, koira on tietty kipeänä vielä, mutta olo varmaankin keveni...
Nyt tarvitsisin apua askarteluun! Eli palloilee nyt tötterö-päässä tietenkin mutta ell suositteli että sille askartelisi sellaisen "mahasuojan" pyyhkeestä, jotta lian kertyminen vatsan alueelle minimoitaisiin.
Onko kukaan väkertänyt sellaista noutajalle, jos on, niin olisiko mahdollisata saada hyviä ohjeita? Tällä hetkellä olen yhden viritellyt sukkahousuilla kiinni, mutta...ah, se EI ole hyvä...!
Kiitos kaunis jo etukäteen....! :o)
-muke ja noutaja-narttu
Apua tarvitaan!
3
378
Vastaukset
- Amanda25
Leikkauksen jälkeen väkersin vanhasta uimapuvusta mun dalmatian koiruudelle sellasen suoja puvun tai joku vanha bodykin hyvä....
- roosa
Minä tein kahteen vanhaan t-paitaan takajaloille reiät puin päälle ja ja kurttasin selän päälle hakaneuloilla aika tiukasti kiinni. Oli hyvä. Toinen pidossa, toinen pesussa
- muke
Itsekin kun pähkäilin, ja samalla katselin kamalaa pyyhe viritelmääni, niin päätin koittaa t-paitaa! Eli laitoin takajalaat käden aukoista ja sitten hännän siitä pään kolosta, ja sitä sitten hieman laajensin, jotta pystyy pissaamaan...Ja sukkanauhoilla virittelin sillätavalla että pysyy päällä....
Kiitoksia oivallisista vinkeistä, ja toivottavasti tästä topicista oli apua edes jollekin...!
Hauskaa syksyn odottamista, vaikkakin itsekin kyseisissä merkeissä....! :o)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163325Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3703049Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o752878Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362739Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582248- 491869
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141779- 831778
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181769- 571659