triptal merkkinen lääke

tarja

lääkäri määräs triptal merkkistä masennuslääkettä migreenin estolääkkeeksi. Onko kenelläkään kokemusta tästä lääkkeestä? mulle on kokeiltu bettasalpaajia emconcorista propraliin ja niiden teho on jäänyt lyhyeksi eli aluksi tehoaa mut ajan myötä migreeni tulee takas.

5

1289

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikreenikkö

Minä sain myös Triptyl-lääkkeet migreeniin, 10 mg tabletti joka ilta. Aloitin kylläkin ihan vasta toissailtana. Olin viikonloppuna saikulla tarkkailussa kun kohtaus kesti about puolitoista vuorokautta. Emconcorit oli aikaisemmin mutta ne vei olon ihan muumiox.. toivottavasti nää nyt tepsii.

• ei apua triptylistä

kokeillut triptyl-merkkistä lääkettä migr. estoon pari vuotta sitten. Ei tehonnut, tuli vain " hölmö" olo ja neljä kiloa elopainoa lisää. Mutta kaikkea pitää kokeilla, itselleni apu löytyi akupunktiosta.Eikä tarvitse enää "myrkyttää" itseään erilaisilla lääkkeillä.

• onnellinen

No se on niin tapauskohtaista tämäkin-itse olen syönyt Triptyliä nyt vuoden verran.Migreenikohtauksia ei ole ollut ollenkaan,ja päänsärkypäiviä vain kaksi-kolme!!!Vert.ennen:viikossa 3 -4 päivää särki päätä.On taivaallista kun ei tarvi kärsiä ja syödä alvariinsa särkylääkkeitä.Mielestäni tämä on pienempi paha kuitenkin.Minulle nämä määräsi neurologi ja osui kyllä ihan oikeaan.

• Anonyymi

Aloittajan lääke oli Triptal ei triptyl.

• Anonyymi

Ilmeisesti ei myydä suomessa mutta englanninkileisiä sivuja löytyi.
        Käännöksellä käännettynä "Triptal 25 mg tabletti
        Valmistaja: Ceras Pharmaceutical
        Lääkkeen koostumus: Amitriptyliini"

Eli aine on tarkalleen sama kuin triptyl mutta eri tuotenimellä.

Itse kokeilin aikoinaan, ei jatkoon ja muukin kritisoinut, joillakin toimii.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1014
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      868
    3. 62
      863
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      45
      834
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      48
      771
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      684
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      31
      639
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      577
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      570
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38