kysykää ihan mitä vaan kunhan osaatte kunnolla kysyä ei mitään kiroiluu eikä vastaavaa odotetaan kysymyksii
pokemon rubyyn apuu tartteville!!!!!!
16
1132
Vastaukset
- .....
läpipeluuohje
- Mewwu.
zeert kirjoitti:
oliko apua jos oli sanokaa "kiitti"
Kiitti, minulle riitti.
- ......
zeert kirjoitti:
oliko apua jos oli sanokaa "kiitti"
kiitti
- ...
missä se luola on siellä veden alla
- mikssssss
mist saa sit sen friendshipin siinä rubyssa?
- rubyssä
kloonata? toivoisin et vastaisit. en vaan oikein usko. osaan kyllä kloonata g/s/c:ssä mutta tässä se vaikuttaa mahdottomalta. tietäisitkö myös fr tai lg:stä (kloonauksesta)
- superpilpopoint
... sulla on l-kaapeli ja toinen game boy ja peli niin helppoa (en ole varma)
- metang
superpilpopoint kirjoitti:
... sulla on l-kaapeli ja toinen game boy ja peli niin helppoa (en ole varma)
monta pokemonia mun täytyy pydystää että pääsen edteenpäin fire redissä7leaf greenissä?
- mekulius
metang kirjoitti:
monta pokemonia mun täytyy pydystää että pääsen edteenpäin fire redissä7leaf greenissä?
Täytyy olla yli 60 pokemonia.
- joku:vaa.@
Miten rubissa pääsee eteen päin kun on mennyt pokemon liigan ja duelleturmin 50 ja 100 leveliset läpi???? Ja mistä saa uusia pokemoneja esim. rayguazan tapaisia "taru" pokemoneja?????
- zeert
raygyazan saa sky pillarista (EN NYT MUISTA MISSÄ SE ON JOSSAIN MERELLÄ VARMAAN) LATIOS/LATIOS RIIPPUU ONKO RUBY /SAPPHIRE NO NIIN KUITENKIN MENE ÄITISI LUO JA KATSO TELKKARIA SIELTÄ TULEE TIEDOTUS ETTÄ ON HAVAITTU LENTÄVÄ OTUS HOENNIN YLLÄ JA NIIN VOIT LÖYTÄÄ LATIOS/LATIAS. EN MUISTA ENEMPÄÄ TOIVOTTAVASTI OLI APUA KIITOS!
- joku:vaan.@
zeert kirjoitti:
raygyazan saa sky pillarista (EN NYT MUISTA MISSÄ SE ON JOSSAIN MERELLÄ VARMAAN) LATIOS/LATIOS RIIPPUU ONKO RUBY /SAPPHIRE NO NIIN KUITENKIN MENE ÄITISI LUO JA KATSO TELKKARIA SIELTÄ TULEE TIEDOTUS ETTÄ ON HAVAITTU LENTÄVÄ OTUS HOENNIN YLLÄ JA NIIN VOIT LÖYTÄÄ LATIOS/LATIAS. EN MUISTA ENEMPÄÄ TOIVOTTAVASTI OLI APUA KIITOS!
Apua oli!!!
- oska
mistä latosin tai latiasin löytää ku en oo löytäny ja kaikkikaverit on ja se on hyvä pokemon ni oon käyny äidinluona ja kattonu tv tä ja siel käskettii menee routie 118 ni vastaa pian
- poke
missä on hoen et voin löytää latiasin tai latiosin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455120Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1161618Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151429Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481339- 131163
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171037Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41030Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76989Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah59805Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27783