BMW
5
1552
Vastaukset
- kysymys.
Paljonko saksasta tilattuna? Onko kenelläkään kokemuksia?
- R850R
Minulla oli Bridgestonen renkaat ensiasennuksena R850R pyörässä. 7000 km ajettuna eturengas piti vaihtaa koska oli kulunut pykälikkääksi. En suosittele. Uusi rengas ei ole Bridgestone. Uudella eturenkaalla on nyt ajettu yli 7000 kn eikä kulumista edes vielä näy.
- k 1200 rs
Ei tule enää bt 020 renkaita mun mopoon. Uutena ok., mutta kuluu raskaan pyörän alla melkein silmissä. Vain 3 tkm maantieajoa, niin takanakki oli kulmikas, etunen pykälillä jo 6 tkm jälkeen.
Käytännössä noi meni vaihtoon 8 tkm paikkeilla, sen jälkeen ollu kahdet mz kutoset, joilla olen päässyt jotain 12 tkm luokkaa. - K 1200 LT
...että B'stone kulahtaa hätäiseen. Itselläni Metzeler ME 880 takarengas vaihtui 24 tonnissa ja eturengas kolmessakympissä. Ja ovat ihan tyypillisiä reissuäijien lukemia rapakon takaakin...
- Tai sit 100 -RT
K 1200 LT kirjoitti:
...että B'stone kulahtaa hätäiseen. Itselläni Metzeler ME 880 takarengas vaihtui 24 tonnissa ja eturengas kolmessakympissä. Ja ovat ihan tyypillisiä reissuäijien lukemia rapakon takaakin...
Joo en ou koskaan juuri muita alle huolinu. Marathonilla vaan ja pitää lumelleki aikas mukavasti.
Harmi vaan kun lopettivat tuon ME88:n tekemisen, hyvähän se tuo 880 nollakin on mutta kun ei saa 130/90 kokoja enää mistään. Ostin tilalle Lasertechin jolla ei vielä lumikokemuksia mutta kaippa se tuonkin hyvä on....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606004- 1003101
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.242386- 212048
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451741Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791656- 261582
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691511Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374