Moi!
Goaan ollaan varattu matka, sitä odotellessa..
Otettiin pikkuinen hotelli ihan rannan läheisyydestä, toivottavasti ei aalto korjaa mennessään. Rauhallista aluetta ilmeisesti tuossa hotellin läheisyydessä, jotain kuvia onnistuin tjären sivuilta löytämään, mutta hotellin huoneista ei ollut mitään kuvaa. No, eiköhän tuommoinen kolmen tähden hotelli ole melko samantasoinen kuin muutkin ***-hotellit.
No joo, kysymys kuuluu että mieli tekisi käydä katsomassa Taj Mahal, joka on jossain kauempana Intiassa(?) Mitenköhän parhaiten pääsisi paikkaa Goasta käsin katsomaan ja onko sen arvoinen, että tekisi päivän reissun sinne?
goasta taj mahaliin
4
1002
Vastaukset
- essi
olisihan se tietenkin kiva tehda paivareissu goasta agran taj mahaliin, mutta ei ole mitenkaan mahdollista. Ihmiset tahtovat unohtaa, etta Intia on todella suuri maa ja valimatkat pitkia. Et varmaan lahtisi Helsingistakaan esim. Roomaan vain paivareissulle? No jos teilla on enemman aikaa niin yksi mahdollisuus on vaikka lentaa goasta delhiin ja sielta junalla/bussilla/autolla agraan. Agra muistaakseni n. 200km Delhista jos en ihan vaarin muista. Korjatkaa muut jos tarkempaa tietoa.
- hotelli on
Goassa on *** hotellitkin aika alkeellisia.
Joissain maissa ** hotellitkin on todellista
luxusta verrattuna Goan *** hotelleihin.
Taj Mahalissa käy 2 päivässä jos menee
lentäen. Bussiretkellä kestää sellaisen
4-5 päivää.
Calangute Beachilla oli muutamia firmoja
jotka myi retkiä sinne. - hanski
hotelli on kirjoitti:
Goassa on *** hotellitkin aika alkeellisia.
Joissain maissa ** hotellitkin on todellista
luxusta verrattuna Goan *** hotelleihin.
Taj Mahalissa käy 2 päivässä jos menee
lentäen. Bussiretkellä kestää sellaisen
4-5 päivää.
Calangute Beachilla oli muutamia firmoja
jotka myi retkiä sinne...on hotellin nimi. Muutkin on siitä täällä kyselleet, mutta oikeastaan mitään vastauksia ei ole tullut. Melko uusi hotelli Tsäärellä.
Näin vähän arvelinkin ettei sitä yhdessä päivässä ehdi nähdä, mutta toisaalta kiva tietää että kahdessa jo ehtisi. Olishan se kiva kokemus jo sinänsä matkustaa junassa Intiassa.
Tarkoitus ei kuitenkaan viettää lomaa suomea puhuen tjäären retkillä.
Mä olen vähän tämmöinen arkajalka, että tuo lentokoneella lentely vähän arvelluttaa, mutta mitäs nyt junassa voisi tapahtua.. ;) - Ripa
hanski kirjoitti:
..on hotellin nimi. Muutkin on siitä täällä kyselleet, mutta oikeastaan mitään vastauksia ei ole tullut. Melko uusi hotelli Tsäärellä.
Näin vähän arvelinkin ettei sitä yhdessä päivässä ehdi nähdä, mutta toisaalta kiva tietää että kahdessa jo ehtisi. Olishan se kiva kokemus jo sinänsä matkustaa junassa Intiassa.
Tarkoitus ei kuitenkaan viettää lomaa suomea puhuen tjäären retkillä.
Mä olen vähän tämmöinen arkajalka, että tuo lentokoneella lentely vähän arvelluttaa, mutta mitäs nyt junassa voisi tapahtua.. ;)Junalla sinne ei kahdessa päivässä pääse. Lentäen kyllä. Junakyyti on kokemus, mutta joutuisitte junassa viettämään yhteensä varmaankin neljä vrk jos Agrassa käytte.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242531Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3492140Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261982Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o141820Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581578Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121112Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181099- 55960
- 63945
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2908