Olin tässä muutaman viikon reissussa. On kuitenkin lohduttavaa huomata, että samat rakit täällä räksyttää kuin ennenkin. GF, Jesse, jne. Tekisi mieleni todeta klassisesti "hankkikaa elämä". Autoista on hauska keskustella ja kinastella jopa makuasioista. Tuollainen puberteetti-ikäisten uho on kuitenkin säälittävää.
Koirat
3
416
Vastaukset
- FANI
Taas tuli yksi rakki tuli lisää räksyttämään. Olisit pysynyt hyvä mies siellä missä olitkin. Täällä ei kukaan ole tosin huomannutkaan, että olet ollut poissa:):)
Olet senverran vaatimaton hiirulainen. Toisin on GF:n, joka jyrää ja niittää täällä kypsää viljaa.
Viimeksi meni Jampe. Kuka on seuraava?
Onko pubreetti-ikä nykyään viidenkymmenen vuoden korvilla? Kas kun ei kukaan ole aiemmin sanonut. Pannaampa mieleen sinun "viisautenasi."- Morgan Kane
Vastauksesi laadusta päätellen puberteetti todellakin alkaa viidenkympin korvilla(ainakin sinun tapauksessasi).
Toisaalta minua kyllä imartelee tuo tarttumisesi tähän "rakki"-juttuun. Osui näköjään kuitenkin, vaikka et sitä myönnäkään. - Jampe
En ole mennyt minnekään. Sen jälkeen kun olen vienyt GF:ää tässä Hyvinkään kaatopaikka-asiassa kuin vanhaa naista, olen alkanut viihtyä tällä palstalla yhä paremmin.
Olen jopa alkanut epäillä, että GF ehdotti kaatopaikkaa tapaamispaikaksi sen takia, että hän itse asuu siellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sebastian Tynkkynen (pers.) ei vastusta raiskauksia
"Sebastian Tynkkynen oli ainoa 14 suomalaismepistä, joka vastusti uutta suostumuksen puuttumiseen perustuvaa raiskauslak1094475Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei
Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka553296- 841083
Alkuperäinen kristillinen kaste on uskoville annettava upotuskaste
Kreikan sana BAPTIZO merkitsee upottamista. Alkuseurakunta kastoi upottamalla Apostolien tekojen kirjan mukaan: Ap.t 2552919Me, Suomen kansa, vaadimme Riikka Purraa jatkamaan valtiovarainministerinä!
Ja jollei valtiovarainministerinä, niin sitten pääministerinä. Purra on nostanut Suomen talouden nyt komeaan kasvuun Ma82788- 57749
- 167745
Pitäisikö naisen haluta "puolisomies"?
Toivottavasti saan nyt tämän idean purettua hyvin sanoiksi? Mutta tuossa eräässä aloituksessa tuli vastaan tälläinen tek138720Miksi piti uhota naapuri Venäjälle ja tehdä itsestä heidän vihollinen?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/f0eee963-3605-47e6-9989-a21347ce7757 "Jos sota syttyy Suomessa, näin tapahtumat vois195718Asiantuntijat todistavat: Rydman valehteli.
Virta oli oikeassa jokaisessa kolmessa eri väitteessä, sen sijaan RYDMAN VALEHTELI kaikissa kolmessa väitteessä. https:/188685