elikkä lainasin kaverille digikameraani ja hän laittoi kuvat omalle tietokoneelleen SD muistikortiltani.seuraavana päivänä avasin kamerani ja näytöllä teksti "card logged".kuvia ei voi ottaa,poistaa jne..
en ole kuullut vastaavasta???
osaako joku neuvoa mitä tapahtunut??
voiko korttia enää käyttää???
apua!!! kortti lukittu???
8
9009
Vastaukset
- tepi88
CARD LOCKED !
Muistikortti on lukittu
SD-muistikortti : Vedä kirjoitussuojakytkin muistikortin yläosaan...- erityyppi
siis mulla oli sama ongelma ku tän ketjun alottajalla,, mä tein näin miten neuvoit ja nyt ei näy näytös mitää, mut ku ottaa kuvan ni sillon näkyy mitä on ottanu :D
- murmeli909
kiitti tepi tuosta oli ainaki mulle apua
- käyttöohjetta
Omassa kamerassa kuvat voi suojata. Menu/play/protect -> valitaan tiedostot ->On asetus. Vastaavasti Off poistaa suojauksen.
- wlklj
Muistikortissa on pieni nappula, jota voi siirtää. Vaihda sen paikkaa niin lukitus poistuu
- juuup
ei toimi ^^^ja ei anna alustaakaan.onko mahollista ettei kortti käy ollenkaan kameraan?
juuup kirjoitti:
ei toimi ^^^ja ei anna alustaakaan.onko mahollista ettei kortti käy ollenkaan kameraan?
Jos kamerasi on iäkkään puoleinen ja hyväksyy vain SD kortin ja sinulla on SDHC niin saattaa tulla ongelmia eikä kamera pysty toimimaan kortilla.
Jos siis kamerasi yleensä toimii SD sarjan kortilla, voihan se olla vaikka CF:kin tai joku muu.- dju6k7l8ö9
tämä auttoi kiitos todella paljon!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1686827
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes552235- 562108
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se601219- 551211
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3521210Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141091Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79960Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384948Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14947