aattelin näin aikani kuluks viihdyttää teitä kertomalla omat raskauden merkit,tuntemukset jne =)
olen viikolla 16..eli 15 1
aamuisin on valkovuotoo ihan sikana..haisee pahalle..illalla ku saharan aavikko..hiivatulehdus iski enkä uskalla sitä hoitaa..onneks ei kutia..haisee vaan ja vuoto on kokkareista..ihanaa..panettaa ihan kybällä mut miestä kun ei ole (päätti jatkaa poikamiehenä) ni haluja on todella vaikee poistaa..migreeni vaivaa noin kerta viikkoon..onneks parasetamooli auttaa ees vähän..vaatteet ei mahu hyvin päälle enää tai niissä on tukala olla..suolisto pitää ihme mekkalaa..iltaisin vatsa on turvonnut ja pingottunut äärimmilleen..kenkien laittaminen vaatii yllätävän paljon puhinaa..samoin autosta poistuminen..(ja mikä parasta..tämä kuulema pahenee loppua kohden =)) just kävin suihkussa ja jo nyt 10minuutin päästä haisen hielle..koiranruuan haju äklöttää samoin kahvin lemu..(entinen kahvinarkomaani) iho hilseilee ja kutiaa, tissit on kasvanu (
raskauden merkkejä
12
1888
Vastaukset
- odottava20
jos sinulla on viikkoja 15 1, et silloin ole viikolla 16 vaan 15! viikko 16 alkaa siis sunnuntaina jos tänään (maanantaina) on 15 1.
- 15+1 = 16. rv
Ettäs tiiät!
- hoitsu
15+1 = 16. rv kirjoitti:
Ettäs tiiät!
15 1 tarkoittaa 15.raskausviikko ja yksi päivä! 15 2=15.raskausviikkoa ja kaksi päivää...
15 6=15.raskausviikko ja kuusi päivää ja sen jälkeisenä päivänä on rv 16! - niin vaan
hoitsu kirjoitti:
15 1 tarkoittaa 15.raskausviikko ja yksi päivä! 15 2=15.raskausviikkoa ja kaksi päivää...
15 6=15.raskausviikko ja kuusi päivää ja sen jälkeisenä päivänä on rv 16!sanotaan että ollaan kuudennellatoista raskausviikolla silloin kun viikot on 15 jotain...
- sun
hoitsu kirjoitti:
15 6=15.raskausviikko ja kuusi päivää ja sen jälkeisenä päivänä on rv 16!hoitajana tulisi tietää, että se on kuudestoista raskausviikko... jos siis oikeasti olet hoitaja... vai oletko niitä wannabe-hoitsuja?
- hoitsu
sun kirjoitti:
hoitajana tulisi tietää, että se on kuudestoista raskausviikko... jos siis oikeasti olet hoitaja... vai oletko niitä wannabe-hoitsuja?
juu olen oikeasti hoitaja.puolitoista vuotta sitten valmistuin lähihoitajaksi ja nyt luen ammattikorkeassa terveydenhoitajaksi.
- tosissasi
hoitsu kirjoitti:
juu olen oikeasti hoitaja.puolitoista vuotta sitten valmistuin lähihoitajaksi ja nyt luen ammattikorkeassa terveydenhoitajaksi.
opiskelemassa terveydenhoitajaksi, sinun on korkea aika opetella nuo ajanmääritysasiat.
Kun raskausviikkoja on täynnä 15, siirrytään kuudennelletoista raskausviikolle. Ja raskauden kesto merkitään silloin 15 1, 15 2 jne.
Mutta menossa on kuudestoista raskausviikko, IHAN TAATUSTI. - kyllä
tosissasi kirjoitti:
opiskelemassa terveydenhoitajaksi, sinun on korkea aika opetella nuo ajanmääritysasiat.
Kun raskausviikkoja on täynnä 15, siirrytään kuudennelletoista raskausviikolle. Ja raskauden kesto merkitään silloin 15 1, 15 2 jne.
Mutta menossa on kuudestoista raskausviikko, IHAN TAATUSTI.15 jotain on 16. raskausviikko. Kun olet uudessa työpaikassa ensimmäistä viikkoa, työpäiviä on 0 jotain, jos viikon olet jo ollut, olet 2. työviikkoa.
Samoin loma, ensimmäinen lomapäivä on ensimmäinen lomaviikko. Voi kuinka ihanaa olisikaan makoilla viisi viikkoa kotona ja sanoa sitten, että tulipas kuukausi huilittua, mutta aloitetaanpa tuo 5. viikko uudelleen.
Eikä raskaus tee tässä poikkeusta. Siinä vaiheessa, kun kuukautiset jää pois, on menossa jo 5. raskausviikko ja 15 1 on 16. viikolla.
Mutta jos hoitaja-äitylit on näin ammattitaitoisia ammatissaan, ei ihme että Suomen terveyskeskuksia kutsutaan arvauskeskuksiksi. Toivottavasti en joudu tän hoitsun potilaaksi... - 15+1 = 16. rv
hoitsu kirjoitti:
Olen itse valmistunut pari vuotta sitten terveydenhoitajaksi ja uskoisin tietäväni nämä viikko jutut. Mietipä mikä rv olisi menossa jos on rv 0 3? Eiköhän se ole jo 1. rv vai alatko laskea vasta kun päiviä on mennyt jo 7? Eikä tuolla hoitajan ammatilla ehkä kannata täällä niin leuhkia. =)
- myös oikea th
15+1 = 16. rv kirjoitti:
Olen itse valmistunut pari vuotta sitten terveydenhoitajaksi ja uskoisin tietäväni nämä viikko jutut. Mietipä mikä rv olisi menossa jos on rv 0 3? Eiköhän se ole jo 1. rv vai alatko laskea vasta kun päiviä on mennyt jo 7? Eikä tuolla hoitajan ammatilla ehkä kannata täällä niin leuhkia. =)
Juu kyllähän se näin on että jos on jonku aikaa opiskellu terveydenhoitajaksi, niin ei ehkä kannata vielä mainostaa täällä olevansa hoitsu.
- 13+0 mulla
Joo tää on niin tätä, mulla kyllä on mies mukana kuvioissa mut ku mul ei vaan haluta yhtään! Ja vaik ei mahaa vielä juuri oo niin kenkien laitto puhisuttaa ja housut kiristää..
- Mie
Miksi ihmeessä et hoida sitä hiivaa pois? Sehän vain pahenee.. Hiiva lääkitystä saa käyttää raskausaikana joten apteekkiin kipi kipi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16212387
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1525436Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454640Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1393659Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392758Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071656Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3641617Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1021516Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361461