Sonja...

mmm

....onneksi tulit silloin juttelemaan minulle, itse en olisi varmaan uskaltanut tehdä aloitetta tilastani huolimatta. Hymyssäsi oli jotain niin kaunista, kunpa olisin saanut sen sanottua jo silloin. Olet saanut minun pääni sekaisin, hyvässä mielessä...vaikka sinä et nähtävästi tule koskaan rakastamaan minua. Olet saanut lievän masennukseni paranemaan, olet saanut minun tunteeni heräämään. Olet saanut minut myös tekemään hölmöjä tekoja, laitan sen kokemattomuuteni piikkiin. Toisaalta olen oppinut niistä niin paljon, että voin pitää niitä hyvänä puolena.
Joskus myös toivon, että ei oltaisi koskaan tavattu, tuskani olisi paljon pienempi. Toisaalta, sait silmäni aukeamaan elämälle, löytämään sen puuttuvan ihastuksen ja rakkauden.
Pääpointtini tässä viestissä on, että ihastuminen on näköjään parantava asia, vaikka se olisikin yksipuolista. Näin ainakin minun kohdallani :)
Toivottavasti nähdään vielä joskus, haluaisin vielä niiin nähdä kivan hymysi.

T: ....

6

528

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -$-

Taidat olla sama tyyppi joka kirjoitteli jo aikaisemmin? Missäs tämä jutteleminen tapahtui? Voi itku, kyllä se vielä löytyy joka tykkää myös sinusta.Tsemppiä -$-

• ....

tänne kyllä aikaisemmin kirjoitellut, mutta en kyllä usko että sinä olet sama henkilö jolle viesti on osoitettu.

• -$-
        .... kirjoitti:

tänne kyllä aikaisemmin kirjoitellut, mutta en kyllä usko että sinä olet sama henkilö jolle viesti on osoitettu.

Jos kerran sanot niin tuskin sitten olen :)

• mmm
        -$- kirjoitti:

Jos kerran sanot niin tuskin sitten olen :)

että juteltiin eräässä yökerhossa.

• Eräsvaan
        mmm kirjoitti:

että juteltiin eräässä yökerhossa.

Sehän kertoi paljon :D Ollaanko tavattu ennen? Minkä näköinen tämä kaipaamasi sonja on? Voi jos joku puhuisi minusta noin nätisti niin ihastuisin jo sen takia :) Mutta joo, on todella epätodennäköistä että täällä törmäis oikeaan ihmiseen. Mutta ihmeitäkin tapahtuu... Mistä tiedät ettei tämä typy tykkää susta?

• mmm
        Eräsvaan kirjoitti:

Sehän kertoi paljon :D Ollaanko tavattu ennen? Minkä näköinen tämä kaipaamasi sonja on? Voi jos joku puhuisi minusta noin nätisti niin ihastuisin jo sen takia :) Mutta joo, on todella epätodennäköistä että täällä törmäis oikeaan ihmiseen. Mutta ihmeitäkin tapahtuu... Mistä tiedät ettei tämä typy tykkää susta?

ollaan tavattu, juteltiin niitä ja näitä. Sonja on sellainen vaalea pieni neitonen, suoraansanottuna jumalaisen kaunis hymy, upeat pitkät hiukset.
        Ai mistäkö tiedän että pitääkö hän minusta? - En mistään. Hän vain antoi aika passiivisen vastauksen kun pyysin että tavattaisiin uudestaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      49
      3747
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      60
      3709
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2841
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      52
      2579
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1973
    6. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1679
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1639
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1503
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1317
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1261
    Aihe