antakaa joku neuvoo tehtävii ku oon 68 lvl enkä oo tehny ku 2 tehtävää....... **vähän noloo**
antakaa neuvoo tehtäviin
7
296
Vastaukset
- jarkko
hey minä olen lopettanut runen mutta voin auttaa sinua saamaan ilmaista kamaa mee sivulle http://www.geocities.com/runekultaa/ sieltä saat ilmaista kamaa täyttämällä lomakkeet ja lataamalla saat päättää mitä kamaa rune kamaa vai rahaa tai mage & range kamaa =)
- Juraquille-Mihawk
Se on huijausta. Siellä kysytään SALASANAA, joten se on scammaus yritys. Menetät vain runehahmosi auttamisen sijasta (aika hassua...).
- **pelihullu**
kiitti kauheesti mut se mua jäi askarruttamaa etttä mistä niihin guesteihin saa vastauksia?? oonko toi sit semmo´nen sivu,et sieltä ei pöllitä ukkoja???? kiiti tuhannesti =) XD **pelihullu**
- **pelihullu**
nii.. onko sul vielä se rune äijjä?? jos et pelaa nii ´täältä löytyisi pelaaja joka vois pelata sillä ;)
**pelihullu**
- ne tehtävät
on ei membu tehtävät mutta free gamen
rune-paladins.tripod.com
käytäthän viimeisenä apunasi!- **pelihullu**
vittu siellä ei ollu ku jotain vitu pelejä eikä tehtäviin mitään apua!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! **pelihullu**
- ei tommoset
**pelihullu** kirjoitti:
vittu siellä ei ollu ku jotain vitu pelejä eikä tehtäviin mitään apua!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! **pelihullu**
noobit osaa ettiä mitään!!!!!!!!!
ei oo ees tehny tehtäviä hahaaaaa!!!!!!!!!!!!
vähäks noobi!!!!!!!!!!!!!!!
lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol
nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooob
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750