www.hot.ee/subland

Minne hävisi

Kuka tietää mitä tapahtui kyseiselle saitille?

25

141093

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfsfsd

      Voi saamari! Sieltä olen jo vuoden ajan hakenut tekstitykset elokuviin ja nyt sitä ei ole? Ei, ei näin... Ei tosiaan mistään www.divxfinland.comista ole tuon korvaajaksi. Joku joka tietää voisi kertoa?

    • giggeli

      vaihtuu.

    • Missä se taas on?

      Minne on taas hävinnyt subland? Avaa tuolla osotteella jonkun ihan ihme sivun..

      • :DDDDDD

        Posted: Oct 17 2005, 09:30 PM " toi viesti tossa edellisessä sivussa minkä joku laitto tonne, että itekki etin tota sivua ja näin tuolla forumilla lukee ku kirjaudutte että " Subland toimii edelleen, väliaikainen osoite on .....
        valitettavasti en voi sanoa, kekselijät löytää varmasti.
        Uuden Palvelimen etsintä on työn alla." että etin itekki =D ei muuta, :D


      • pepe888
        :DDDDDD kirjoitti:

        Posted: Oct 17 2005, 09:30 PM " toi viesti tossa edellisessä sivussa minkä joku laitto tonne, että itekki etin tota sivua ja näin tuolla forumilla lukee ku kirjaudutte että " Subland toimii edelleen, väliaikainen osoite on .....
        valitettavasti en voi sanoa, kekselijät löytää varmasti.
        Uuden Palvelimen etsintä on työn alla." että etin itekki =D ei muuta, :D

        Ei löydy enää forumiakaa... sekin otettu pois käytöstä... kertokaa nyt se uus osoite!


      • hozza

      • jarsqui
        :DDDDDD kirjoitti:

        Posted: Oct 17 2005, 09:30 PM " toi viesti tossa edellisessä sivussa minkä joku laitto tonne, että itekki etin tota sivua ja näin tuolla forumilla lukee ku kirjaudutte että " Subland toimii edelleen, väliaikainen osoite on .....
        valitettavasti en voi sanoa, kekselijät löytää varmasti.
        Uuden Palvelimen etsintä on työn alla." että etin itekki =D ei muuta, :D

        Nyt edes tuota subland forumia ei ole tuolla, että oisko joku niin kiva ja laittas sen "väliaikasen" osotteen?? taaviankkka.com ei toiminut ja oli ilmeisesti läppä.


      • qlli
        jarsqui kirjoitti:

        Nyt edes tuota subland forumia ei ole tuolla, että oisko joku niin kiva ja laittas sen "väliaikasen" osotteen?? taaviankkka.com ei toiminut ja oli ilmeisesti läppä.

        Noni joku pelle vois ny sanoo et mikä se osote on...


    • Asdf

      Elikkäs toiha on tossa viro ja suoraa sanottuna se on "error message". Et sillee

    • subland
      • helvetti mee

        kävin tuol just edellis päivä ja mites kävi, uus kone repi ittees kaikki mailman pöpöt ennen kuin ehdin kissaakaa sanoo, ja siin se nyt lepää odottamassa uudelleen asennusta...ottaa pattii, ja virus ohjelmat sun muut kunnossa on tai siis oli siihe asti, hyvä ku koneen saa pääl,onneks o vanha varakone ;)


      • turp9
        helvetti mee kirjoitti:

        kävin tuol just edellis päivä ja mites kävi, uus kone repi ittees kaikki mailman pöpöt ennen kuin ehdin kissaakaa sanoo, ja siin se nyt lepää odottamassa uudelleen asennusta...ottaa pattii, ja virus ohjelmat sun muut kunnossa on tai siis oli siihe asti, hyvä ku koneen saa pääl,onneks o vanha varakone ;)

        menepä ja asenna ittelles kunnon käyttöjärjestelmä. ei mitään paskaa niin kuin voi tuosta päätellä.


    • asfasf
    • Stan
    • azadinho

      www.hot.ee/subland on vaihtunut www.subland.info :ksi


      samankaltainen sivu
      www.divxfinland.org

    • kusiperse

      tää kyllä vituttaa muo niin perkeleesti koko saatanan suomi24 keskustelupaska

      www.empornium.us

      • cero

        löytyy täältä kans:

        www.subsyndrome.com


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1185
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1004
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      94
      761
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      286
      713
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe