muille E uutisia. Joku Vote. Mitä on?
Pongahtiko Avastista
9
431
Vastaukset
- Vote1
Kyllä pongahti.
- Vote1
-Ohjelma: Ajan tasalla
(Nykyinen versio: 4.6.691)
-Virustunnisteet: Ajan tasalla
(Nykyinen versio: 0542-0)- Jippo
tuli tuokin nähtyä. Näytti ensin oudolta, oranssi logo. Ei ole ennen sattunut silmään kun automatic update päällä. Ohjelma päivityksiä ei varmaan kovin tiheään tulekkaan. Ollut kuiteski Avast yli 1 1/2 vuotta.
- kumma juttu
Jippo kirjoitti:
tuli tuokin nähtyä. Näytti ensin oudolta, oranssi logo. Ei ole ennen sattunut silmään kun automatic update päällä. Ohjelma päivityksiä ei varmaan kovin tiheään tulekkaan. Ollut kuiteski Avast yli 1 1/2 vuotta.
Itselleni on tullut Avastin päivityksiä lähes päivittäin?
- Jippo
kumma juttu kirjoitti:
kunnolla, sanoin OHJELMAPÄIVITYS, virustunnisteet tulee kyllä joka päivä. Luepas tarkemmin.
- Vote1
kumma juttu kirjoitti:
Huom. Ei ohjelmapäivityksiä!
- Jippo
Vote1 kirjoitti:
Huom. Ei ohjelmapäivityksiä!
sinäkin vastaukset tarkemmin!!!!!
- Vote1
Jippo kirjoitti:
sinäkin vastaukset tarkemmin!!!!!
Minä vastasinkin "kumma juttu" nimimerkille, en sinulle!
- Jippo
Vote1 kirjoitti:
Minä vastasinkin "kumma juttu" nimimerkille, en sinulle!
jälkeen, sorry.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760