Saarioinen-mainoksen pikkutyttö!=D

en ole äiti

Ihan pakko laittaa tännekin,kun olen niin ilahtunut Saarioisen mainoksessa lapsista,jotka huutelee toisilleen hiekkalaatikolla! =)

Lopulta pikkuinen punapipoinen tyttö huutaa että "meidän äiti tekeekin kaikki teidän äitien ruuat" ja nyökkää päätään!

VOI MITEN SULOINEN ENKELI HÄN ONKAAN! Ihana pikku päättäväinen virnekin vielä naamallaan siinä.
Hyvän kommentikin vielä heittää!

Harvoin musta olen koskaan mitään noin sööttiä mainosta tellusta nähnyt,yleensä ne kun on yhtä mössöä kaikki!
Mut tää on yliveto!
Tykkääkö kukaan muu täällä??

Kivaa syksyä kaikille äideille! =D

19

3015

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äiti -85

      aivan ihana mainos. mun mieskin tykkää kauheesti. nauraa aina ääneen, ku kyseinen mainos tulee.. :) on kyllä tosi sulonen se virnistys siinä lopussa.. :)

      • en ole äiti

        Niiiin ihana se virnistys!!! Likka on niin söpösöpösöpö! Hih !

        Ihana kun muutkin on huomannu sen mainoksen,tai on varmaan monikin,mutta ei kaikki sitä tiettykään tänne kirjoita.Musta oli vaan niin kiva kirjoittaa tänne kivasta aiheesta!=D


    • tarja

      jostain syystä mieltänyt hänet pojaksi.
      No,oli miten oli olen myös sitä miettinyt miten hänet on niin luonnollisesti saatu sanomaan se lause?Luonnonlahjakkuus elokuvataivaalle:):)
      Mietin vaan omaani suurinpiirtein samanikäistä,hän ei varmaan rohkenisi noin reippaasti esiintymään,vaikka reipas ja sanavalmis kotioloissa onkin...

    • Gohar

      Siinä on mainoksen ohjaaja onnistunut tallentamaan tosi oivan väläyksen. Tuleekohan tyttösestä aikanaan yhtä ikimuistoinen kuin tämä " no, Juuso hymyileppäs nyt vähän" tyttö siinä hammastahnamainoksessa aikoinaan... :)

      • en ole äiti

        Olisihan tämä tyttönen vähintään semmoisen pienen mainoslegendan arvoinen,terävällä väläytyksellään ja vielä asiaankuuluvalla velmulla virneellään.=)=)=)=)=)=)=).Luulen,että kaikki hänet muistaa varmaan tästä mainoksesta aina.=D


    • mää,

      mainos on se volkkarin (tai joku muu auto) mainos missä se poika rapulla istuu ja leikkii ajavansa autoa..
      itekki oidättää hengitystä ku pelkää et loppuuko pojalta happi kesken..
      ja ne veikkauksen mainokset missä valmentajat puhuu lapsille,ja sit vanhuksille..

    • mie taas

      No ainakin mainostajat tietävät onnistuneensa tehtävässään. Vetoaa juuri oikeaan kohdeyleisöön. :D

    • nainenY

      pitävät mainosta naista alentavana ja sukupuolirooleja lisäävänä...

    • äiti 42

      Joo.aina sen katsoo ja ihastuu, vaikka monta kertaa nähnyt.Olenkin sanonut että telkussa nykyään ovat mainokset parempia kuin ite ohjelmat

      • en ole äiti

        ei siihen kyllästy.=).

        Ja hyvä pointti muutenkin tämä vertaus mainoksista ja itse TV-ohjelmista.


    • anya

      Minustakin mainos on ihan paras. Mainoshan valittiin taannoin Parhaat sekunnit -mainokseksi ja silloin ohjaaja kertoi, että Essi?-tyttö hurmasi koko mainosporukan. Otoksiakaan ei kuulemma tarvinnut ottaa kuin kaksi ja molemmat onnistuivat yhtä hyvin. Luonnonlahjakkuus ja niin hirvittävän söpö tyttö.

      • en ole äiti

        mutta uskon ihan kympillä että tyttö,siis Essi on hurmannut kaikki,koko filmiporukan.
        Kyllä hän on todellinen lahjakkuus.=D


    • pilikunnussija

      "Meiän äiti tekee teiän äitien ruuat"

      Aivan hellunen on tytteli!

    • on myös

      mainos jossa mainostetaan joutsenmerkkiä eli kotimaista ruokaa. Siinä se vauva on aivan ihana kun imee äidin rinnasta maitoa. Aah ne pikkuvarpaat ja ihana ilme lopussa :) itselläni nuorin lapsi jo 10v ja silti muistan elävästi miten ihanaa imettäminen oli.

      • tarja

        tästä imetys mainoksesta,että oikeastaan eka kerran hän tajuaa tai ajatteli,mitä menetti kun ei voinut lapsen ja oman sairauden takia imettää lastansa ollenkaan.
        Se mainos oli osunut hänen sydämeen täysillä.
        Silloin aikoinaan ja muutenkin oli tietysti päällimäisenä lapsen henkiin jäänti,imetys oli toisarvoinen,mutta nyt oli vaan putkahtanut tuollainen mieleen.


    • ggr

      Se mainos on kyl tosi ihana!!! :o)

      • ihana tyttö se on

        mutta siitä mainoksesta jää paha mieli kun se on yksinkertaisesti mainos. Siis käytetään hyväksi viatonta lasta. Väkisin johdateltu markkinointi kikkaa jossa yritetään vedota ihmisten tunteisiin.

        Valmisruoka mainoksiin yritetään liittää liian hienoja tunteita. Ei sovi.

        Toivottavasti näiden lasten kotona myös välillä tehdään oikeata ruokaa eikä aina niitä valmisruoka mössöjä.


      • en ole äiti
        ihana tyttö se on kirjoitti:

        mutta siitä mainoksesta jää paha mieli kun se on yksinkertaisesti mainos. Siis käytetään hyväksi viatonta lasta. Väkisin johdateltu markkinointi kikkaa jossa yritetään vedota ihmisten tunteisiin.

        Valmisruoka mainoksiin yritetään liittää liian hienoja tunteita. Ei sovi.

        Toivottavasti näiden lasten kotona myös välillä tehdään oikeata ruokaa eikä aina niitä valmisruoka mössöjä.

        olet,mutta kyllä musta ainakin just esim.Saarioisen maksalaatikkokin on joskus ihan sairaanhyvää! =)


    • Anonyymi

      SE PIKKUTYTTÖ OLI MAINIO JOSKUS MÄ TOIVON ET MULL ON TOLLANEN TYTÄR

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1749
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1728
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      14
      1229
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1154
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1132
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      9
      1057
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1021
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      995
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      994
    10. 10
      980
    Aihe