sts

the who

Moi
Kävin metrossa kattelemassa uutta Cadillac STSää.
Mielestäni muotoilu on melkoisen hakusessa. Ihan kuin niille olis annettu 3 tuntia aikaa CTS:n pohjalta tehdä uudet linjat. Lisäksi auton takapaksi on onnettoman pieni. Sisältä näytti ihan kelpoisalta.
Mitenkähan kulkee sillä v6 koneella. V8 riittää varmaankin useimmille.

4

666

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • setae

      Itse tykkään uuden STS:n linjoista, Cadillacin uusi "art and science"-tyyli on siinä onnistunut ja hiottu, vanhempi CTS oli muodoiltaan röyhkeämpi ja jokin siinä pisti ilkeästi silmään. STS näyttää aidosti amerikkalaiselta autolta - ja mikä tärkeintä - Cadillacilta, CTS:ssä on taas jotain "Opel Vectramaista".

      Numeroiden puolesta luulisi tuolla V6-padallakin pärjäävän: 255hp ei ole kaukana edellismallin Seville SLS:n miedomman Northstarin 275hp:stä, ja se ei todellakaan ole laiska. Tietysti tuo V8 on itsestäänselvästi luonteeltaan erilainen ja kutosta vääntävämpi. Ja painoakin on uudessa STS:ssä enemmän.

      • STS-98

        pätee jo maailmalla ilmitullut asia; muotoilu todellakin jakaa mielipiteitä. Itse en pidä siitä, mutta ehkä on kuitenkin parempi, että muotoilu puhuttelee. Tässä maailmassa on tarpeeksi ns. komiteanmietintömuotoilua.


      • the who
        STS-98 kirjoitti:

        pätee jo maailmalla ilmitullut asia; muotoilu todellakin jakaa mielipiteitä. Itse en pidä siitä, mutta ehkä on kuitenkin parempi, että muotoilu puhuttelee. Tässä maailmassa on tarpeeksi ns. komiteanmietintömuotoilua.

        Olen samaa mieltä, että liian monet autot muistuttavat toisiaan. Kuitenkin cts:n muotoilu oli röyhkeää, mutta mielestäni enemmän amerikkaa, kuin opelia. Sts:n muotoilu on jäänyt jotenkin kesken. Mallia voisi ottaa esim XLR:n särmäkkäästä olemuksesta, jossa on mukana myös sitä amerikkalaisuutta. Sts:n amerikkalaisuus jää sisustaan ja keulallakomeilevaan seppeleeseen.

        Mitäkö on se amerikka? Se on se jokin, mikä saa minut nauttimaan eri asioista. Miettikääpä sitä.


      • MrCaddy
        the who kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, että liian monet autot muistuttavat toisiaan. Kuitenkin cts:n muotoilu oli röyhkeää, mutta mielestäni enemmän amerikkaa, kuin opelia. Sts:n muotoilu on jäänyt jotenkin kesken. Mallia voisi ottaa esim XLR:n särmäkkäästä olemuksesta, jossa on mukana myös sitä amerikkalaisuutta. Sts:n amerikkalaisuus jää sisustaan ja keulallakomeilevaan seppeleeseen.

        Mitäkö on se amerikka? Se on se jokin, mikä saa minut nauttimaan eri asioista. Miettikääpä sitä.

        - Caddyn muotoilu on erittain hyva; Menee auraamattomilla teilla hyvin kun nokka on kuin lumiaura!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5828
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3555
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1905
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1576
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1502
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1378
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1376
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe