sts

the who

Moi
Kävin metrossa kattelemassa uutta Cadillac STSää.
Mielestäni muotoilu on melkoisen hakusessa. Ihan kuin niille olis annettu 3 tuntia aikaa CTS:n pohjalta tehdä uudet linjat. Lisäksi auton takapaksi on onnettoman pieni. Sisältä näytti ihan kelpoisalta.
Mitenkähan kulkee sillä v6 koneella. V8 riittää varmaankin useimmille.

4

919

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • setae

Itse tykkään uuden STS:n linjoista, Cadillacin uusi "art and science"-tyyli on siinä onnistunut ja hiottu, vanhempi CTS oli muodoiltaan röyhkeämpi ja jokin siinä pisti ilkeästi silmään. STS näyttää aidosti amerikkalaiselta autolta - ja mikä tärkeintä - Cadillacilta, CTS:ssä on taas jotain "Opel Vectramaista".

Numeroiden puolesta luulisi tuolla V6-padallakin pärjäävän: 255hp ei ole kaukana edellismallin Seville SLS:n miedomman Northstarin 275hp:stä, ja se ei todellakaan ole laiska. Tietysti tuo V8 on itsestäänselvästi luonteeltaan erilainen ja kutosta vääntävämpi. Ja painoakin on uudessa STS:ssä enemmän.

• STS-98

pätee jo maailmalla ilmitullut asia; muotoilu todellakin jakaa mielipiteitä. Itse en pidä siitä, mutta ehkä on kuitenkin parempi, että muotoilu puhuttelee. Tässä maailmassa on tarpeeksi ns. komiteanmietintömuotoilua.

• the who
        STS-98 kirjoitti:

pätee jo maailmalla ilmitullut asia; muotoilu todellakin jakaa mielipiteitä. Itse en pidä siitä, mutta ehkä on kuitenkin parempi, että muotoilu puhuttelee. Tässä maailmassa on tarpeeksi ns. komiteanmietintömuotoilua.

Olen samaa mieltä, että liian monet autot muistuttavat toisiaan. Kuitenkin cts:n muotoilu oli röyhkeää, mutta mielestäni enemmän amerikkaa, kuin opelia. Sts:n muotoilu on jäänyt jotenkin kesken. Mallia voisi ottaa esim XLR:n särmäkkäästä olemuksesta, jossa on mukana myös sitä amerikkalaisuutta. Sts:n amerikkalaisuus jää sisustaan ja keulallakomeilevaan seppeleeseen.

Mitäkö on se amerikka? Se on se jokin, mikä saa minut nauttimaan eri asioista. Miettikääpä sitä.

• MrCaddy
        the who kirjoitti:

Olen samaa mieltä, että liian monet autot muistuttavat toisiaan. Kuitenkin cts:n muotoilu oli röyhkeää, mutta mielestäni enemmän amerikkaa, kuin opelia. Sts:n muotoilu on jäänyt jotenkin kesken. Mallia voisi ottaa esim XLR:n särmäkkäästä olemuksesta, jossa on mukana myös sitä amerikkalaisuutta. Sts:n amerikkalaisuus jää sisustaan ja keulallakomeilevaan seppeleeseen.

Mitäkö on se amerikka? Se on se jokin, mikä saa minut nauttimaan eri asioista. Miettikääpä sitä.

- Caddyn muotoilu on erittain hyva; Menee auraamattomilla teilla hyvin kun nokka on kuin lumiaura!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      89
      3564
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      25
      3103
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      56
      3054
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      61
      2875
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      64
      2710
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      54
      2697
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      62
      2436
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2281
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2138
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2132
    Aihe