Moi
Kävin metrossa kattelemassa uutta Cadillac STSää.
Mielestäni muotoilu on melkoisen hakusessa. Ihan kuin niille olis annettu 3 tuntia aikaa CTS:n pohjalta tehdä uudet linjat. Lisäksi auton takapaksi on onnettoman pieni. Sisältä näytti ihan kelpoisalta.
Mitenkähan kulkee sillä v6 koneella. V8 riittää varmaankin useimmille.
sts
4
1032
Vastaukset
- setae
Itse tykkään uuden STS:n linjoista, Cadillacin uusi "art and science"-tyyli on siinä onnistunut ja hiottu, vanhempi CTS oli muodoiltaan röyhkeämpi ja jokin siinä pisti ilkeästi silmään. STS näyttää aidosti amerikkalaiselta autolta - ja mikä tärkeintä - Cadillacilta, CTS:ssä on taas jotain "Opel Vectramaista".
Numeroiden puolesta luulisi tuolla V6-padallakin pärjäävän: 255hp ei ole kaukana edellismallin Seville SLS:n miedomman Northstarin 275hp:stä, ja se ei todellakaan ole laiska. Tietysti tuo V8 on itsestäänselvästi luonteeltaan erilainen ja kutosta vääntävämpi. Ja painoakin on uudessa STS:ssä enemmän.- STS-98
pätee jo maailmalla ilmitullut asia; muotoilu todellakin jakaa mielipiteitä. Itse en pidä siitä, mutta ehkä on kuitenkin parempi, että muotoilu puhuttelee. Tässä maailmassa on tarpeeksi ns. komiteanmietintömuotoilua.
- the who
STS-98 kirjoitti:
pätee jo maailmalla ilmitullut asia; muotoilu todellakin jakaa mielipiteitä. Itse en pidä siitä, mutta ehkä on kuitenkin parempi, että muotoilu puhuttelee. Tässä maailmassa on tarpeeksi ns. komiteanmietintömuotoilua.
Olen samaa mieltä, että liian monet autot muistuttavat toisiaan. Kuitenkin cts:n muotoilu oli röyhkeää, mutta mielestäni enemmän amerikkaa, kuin opelia. Sts:n muotoilu on jäänyt jotenkin kesken. Mallia voisi ottaa esim XLR:n särmäkkäästä olemuksesta, jossa on mukana myös sitä amerikkalaisuutta. Sts:n amerikkalaisuus jää sisustaan ja keulallakomeilevaan seppeleeseen.
Mitäkö on se amerikka? Se on se jokin, mikä saa minut nauttimaan eri asioista. Miettikääpä sitä. - MrCaddy
the who kirjoitti:
Olen samaa mieltä, että liian monet autot muistuttavat toisiaan. Kuitenkin cts:n muotoilu oli röyhkeää, mutta mielestäni enemmän amerikkaa, kuin opelia. Sts:n muotoilu on jäänyt jotenkin kesken. Mallia voisi ottaa esim XLR:n särmäkkäästä olemuksesta, jossa on mukana myös sitä amerikkalaisuutta. Sts:n amerikkalaisuus jää sisustaan ja keulallakomeilevaan seppeleeseen.
Mitäkö on se amerikka? Se on se jokin, mikä saa minut nauttimaan eri asioista. Miettikääpä sitä.- Caddyn muotoilu on erittain hyva; Menee auraamattomilla teilla hyvin kun nokka on kuin lumiaura!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521713931Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään813129Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv472155Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka232153Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?551935TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain851341Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään251278- 401270
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli581058Valehdella saa, totuus salataan
Vaikuttaa vähän siltä, että sensuuria toteutetaan juorupalstallakin. Asioita saa kaunistella ja vääristellä, mutta totuu10768