sts

the who

Moi
Kävin metrossa kattelemassa uutta Cadillac STSää.
Mielestäni muotoilu on melkoisen hakusessa. Ihan kuin niille olis annettu 3 tuntia aikaa CTS:n pohjalta tehdä uudet linjat. Lisäksi auton takapaksi on onnettoman pieni. Sisältä näytti ihan kelpoisalta.
Mitenkähan kulkee sillä v6 koneella. V8 riittää varmaankin useimmille.

4

1092

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • setae

Itse tykkään uuden STS:n linjoista, Cadillacin uusi "art and science"-tyyli on siinä onnistunut ja hiottu, vanhempi CTS oli muodoiltaan röyhkeämpi ja jokin siinä pisti ilkeästi silmään. STS näyttää aidosti amerikkalaiselta autolta - ja mikä tärkeintä - Cadillacilta, CTS:ssä on taas jotain "Opel Vectramaista".

Numeroiden puolesta luulisi tuolla V6-padallakin pärjäävän: 255hp ei ole kaukana edellismallin Seville SLS:n miedomman Northstarin 275hp:stä, ja se ei todellakaan ole laiska. Tietysti tuo V8 on itsestäänselvästi luonteeltaan erilainen ja kutosta vääntävämpi. Ja painoakin on uudessa STS:ssä enemmän.

• STS-98

pätee jo maailmalla ilmitullut asia; muotoilu todellakin jakaa mielipiteitä. Itse en pidä siitä, mutta ehkä on kuitenkin parempi, että muotoilu puhuttelee. Tässä maailmassa on tarpeeksi ns. komiteanmietintömuotoilua.

• the who
        STS-98 kirjoitti:

pätee jo maailmalla ilmitullut asia; muotoilu todellakin jakaa mielipiteitä. Itse en pidä siitä, mutta ehkä on kuitenkin parempi, että muotoilu puhuttelee. Tässä maailmassa on tarpeeksi ns. komiteanmietintömuotoilua.

Olen samaa mieltä, että liian monet autot muistuttavat toisiaan. Kuitenkin cts:n muotoilu oli röyhkeää, mutta mielestäni enemmän amerikkaa, kuin opelia. Sts:n muotoilu on jäänyt jotenkin kesken. Mallia voisi ottaa esim XLR:n särmäkkäästä olemuksesta, jossa on mukana myös sitä amerikkalaisuutta. Sts:n amerikkalaisuus jää sisustaan ja keulallakomeilevaan seppeleeseen.

Mitäkö on se amerikka? Se on se jokin, mikä saa minut nauttimaan eri asioista. Miettikääpä sitä.

• MrCaddy
        the who kirjoitti:

Olen samaa mieltä, että liian monet autot muistuttavat toisiaan. Kuitenkin cts:n muotoilu oli röyhkeää, mutta mielestäni enemmän amerikkaa, kuin opelia. Sts:n muotoilu on jäänyt jotenkin kesken. Mallia voisi ottaa esim XLR:n särmäkkäästä olemuksesta, jossa on mukana myös sitä amerikkalaisuutta. Sts:n amerikkalaisuus jää sisustaan ja keulallakomeilevaan seppeleeseen.

Mitäkö on se amerikka? Se on se jokin, mikä saa minut nauttimaan eri asioista. Miettikääpä sitä.

- Caddyn muotoilu on erittain hyva; Menee auraamattomilla teilla hyvin kun nokka on kuin lumiaura!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      116
      2995
    2. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      31
      1383
    3. Kultasi eka kirjain? Kuka haluaa

A haluaa J
      Ikävä
      103
      1237
    4. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1017
    5. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1007
    6. Empaattisuus ja suoruus.

Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi
      Sinkut
      133
      988
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      57
      881
    8. Sä saat mut tuntemaan

Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne
      Ikävä
      22
      703
    9. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      40
      698
    10. Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja

Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      654
    Aihe