polttoaineen hinnan noususta johtuvaa lisälaskua?Varasimme Phuketin matkamme Finnmatkoilta huhtikussa,eikä lisälaskua ainakaan vielä ole tullut.Katsoin äsken Finnmatkojen sivuilta,ja siellä oli loka-marraskuun lisälaskuista info.Tuleekohan meille se lisälasku sitten marras-joulukuussa?En ole vielä soittanut ja kysynyt asiasta.Mitä mieltä muuten Finnmatkoista?Olemme aina ennen olleet Aurinkomatkojen matkoilla ja nyt alkaa jotenkin tuntumaan epäilyttävältä koko Finnmatkat,olen saanut ja olen lukenut melko negatiivista palautetta ko.toimistosta.
onko kenellekkään tullut...
EHP
3
677
Vastaukset
- joopa
kyllä se lasku tulee, älä hermostu. Samanlainen matkanjärjestäjä kun muutkin, vrt Aurinkomatkat/tjäreborg. Kuka tykkää mistäkin, jos joku pikku juttu tökkii, silloinhan on koko lafka peestä.
- matkanne
Koska se matka sitten on ?
Lisälasku tulee kk-pari ennen sitä.
Tosin koko lisä on huijausta sillä
Finnairilla on pitkäaikainen sopimus
polttoaineista ja hinta ei voi nousta
kesken kauden.- muuttuu
Hei, hinta muuttuu kuusausittain vaikka olisi miten pitkä sopimus tahansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134802Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293493No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452420- 501538
- 361473
- 391349
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231212- 141202
- 1651079
- 271078