Mun mielestä

candy

Moi!
Mun mielestä eppu normaali on tylsä bändi! Oisivat vaan pysyneet eläkkeellä..biisit ovat tylsiä...ne kiukuu kauheella tavalla..Sanat ovat mitäänsanomattomia ja saundit on sellasta dildillaa...on niillä yksi hyvä biisi "vuosi kahdeksanviis kauan on aikaa siiis..."muuta en muista!

9

574

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Karkki-

      Hyvää iltaa.

      Minun mielestäni Eppu Normaali on erittäin hyvä yhtye. Vain Suomirokista mitään tietämätön sivistymätön henkilö (oletettavasti pissis tässä tapauksessa) voi olla pitämättä näin hyvästä yhtyeestä, etkä sinä kirjoituksesi perusteella sivistyneeltä aikuiselta vaikutakaan.

      Makuasia rakas lapsi :)

      PS

      Millaista on "dildillaa saundi"? Tarkentaisitko hieman?

      • Nimetön

        Älä nyt hernettä vedä nokkaas! Itsehän sanoit että makuasia! Niin että se siitä...
        Mun mielestä se on juntti rokkia mut mikäs siinä...mä taasen en voi ymmärtää miten joku voi pitää siitä, no mun sivistystaso nyt ei korreloi eppunormaalin kanssa mitenkään,
        Ps meilummin pissis kuin vanha pieru! :)


      • Karkki-
        Nimetön kirjoitti:

        Älä nyt hernettä vedä nokkaas! Itsehän sanoit että makuasia! Niin että se siitä...
        Mun mielestä se on juntti rokkia mut mikäs siinä...mä taasen en voi ymmärtää miten joku voi pitää siitä, no mun sivistystaso nyt ei korreloi eppunormaalin kanssa mitenkään,
        Ps meilummin pissis kuin vanha pieru! :)

        Mieluummin 23-vuotias "vanha pieru" kuin teini-ikäinen pissis.

        "mä taasen en voi ymmärtää miten joku voi pitää siitä"

        Mitäpä pissikset ymmärtäisivätkään.


      • Nimetön
        Karkki- kirjoitti:

        Mieluummin 23-vuotias "vanha pieru" kuin teini-ikäinen pissis.

        "mä taasen en voi ymmärtää miten joku voi pitää siitä"

        Mitäpä pissikset ymmärtäisivätkään.

        No hvyää jatkoa sullekin! :)
        No hard feelings!


      • karkki-
        Nimetön kirjoitti:

        No hvyää jatkoa sullekin! :)
        No hard feelings!

        jos tahdot rakkahin. Annoin sinulle jo anteeksi :)


      • Nimetön
        karkki- kirjoitti:

        jos tahdot rakkahin. Annoin sinulle jo anteeksi :)

        kiitos kulta :)


    • overdose

      Moi vaan sullekki! Mut siis Eppu Normaali= tylsä bändi? Kappaleethan ovat todella tunnelmallisia ja sanoitukset ovat kaikkea muuta kuin mitäänsanomattomia! Siis sanoituksissa on huumoria ja silti niissä on lähes aina hieno tarina. Kuuntele esim. kappale "Afrikka, Sarvikuoonojen Maa"! Siinä kappaleessa sanat ovat aivan upeat, soundi on mahtava ja muutenkin kappale on tunnelmallinen ja kiinnostava!

      Muita huippukappaleita on esim. "Linnunradan Laidalla", "Nyt Reppusi Jupiset Riimisi Rupiset", "Urheiluhullu" ja vaikka "Joka Päivä Ja Joka Ikinen Yö".

      Huippukappaleita olisi vielä kymmenittäin lisää, mutta en jaksanut kirjoittaa enempää nyt...

      • Nimetön

        No joo viimeisen kerran haluan sanoa mielipiteeni tästä asiasta! Tää on mun mielipide ja on hienoa että joku on erimieltä!
        riimisi rupise ei oikein kolahda. En halua vatvoa tätä enempää


    • Kalkkiviivoilla

      Usein ihmettelen miksi henkilöt jotka eivät pidä jostain artistista tai musasta vaivautuvat kommentoimaan asiaa.
      Itse en todellakaan tuhlaa kallisarvoista aikaa/energiaa yhdenkään tyhjäpäiväisen tai huonon asian arviointiin.
      Epuista voi tykätä tai ei tarvitse, ihan sama.
      Minä olen ollut fani jo 30 vuotta, ehkä Eppujen musiikki on suunnattu meille kalkkiksille.
      Miksi sitä sitten vaivautuvat trendikkäät ja fiksut kuuntelemaan?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      141
      2349
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      398
      1998
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      32
      1863
    4. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1250
    5. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      103
      1151
    6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      119
      1139
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1063
    8. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      125
      1044
    9. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      1027
    10. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      908
    Aihe